hamsi53
SLM cokdan beri girmemistim buraya.. defterimde deki mesajarin dururyor.... Ben cok uzaklardayim simdi.. kendine iyi bak belki bidah gir´me imkanim olmaz sa buraya kendine iyi bak seni cok özledim..
yakisikligamzeli
Selamlar:))) Gecenin hos olsun:)) sohbete varmisin??
SADECE BIR GECE! ( tanidik geliyor mu?)
thetumay
selam bu sabah istanbulum da yanlızlığın soğukluğu var bu sabah martılar ınmemısler sahıle
başka bır istanbul var karsımda daha önce hıc koklamadığım havasıyla
gel tarıh yazalım ilk defa gel yenı bır istanbul kuralım ama bu defa içine yanlızlık ve mutsuzluğu koymayalım...
godlike
günaydin, ismini okudum ve bekledigim gibi cici bir bayan cikti, hey diese gästebücher sind wie ne schachtel pralinen, man weiss nie was drin ist :) lg
bi slm birakiyim dedim
SLM cokdan beri girmemistim buraya.. defterimde deki mesajarin dururyor.... Ben cok uzaklardayim simdi.. kendine iyi bak belki bidah gir´me imkanim olmaz sa buraya kendine iyi bak seni cok özledim..
Selamlar:))) Gecenin hos olsun:)) sohbete varmisin?? SADECE BIR GECE! ( tanidik geliyor mu?)
yasiyormusun???
iyi günler güzel hanim, hersey yolundami?
selam
sizinle yeni bir arkadsliga yeleken acmak isterdim nedersiniz
soru 1 egenin nesi meşhurdur senin gibi tatlı kızları biraz tatlı verirmisin ballı olsun
vay anam vayyy sen egedeki hangi şehrin güzelisin umarim bizim oranindir
slm nerden tatlikiz?
selam bu sabah istanbulum da yanlızlığın soğukluğu var bu sabah martılar ınmemısler sahıle başka bır istanbul var karsımda daha önce hıc koklamadığım havasıyla gel tarıh yazalım ilk defa gel yenı bır istanbul kuralım ama bu defa içine yanlızlık ve mutsuzluğu koymayalım...
günaydin, ismini okudum ve bekledigim gibi cici bir bayan cikti, hey diese gästebücher sind wie ne schachtel pralinen, man weiss nie was drin ist :) lg
slm ordamisin suan
slm !!!
HAYATIMDA SEVMEM YALANI DOLANIIIIII