tatli070583
evet igrenc soru ama cevaplayim.. :-)
yakanlardanim...
ama ben sahsen insan ayirimi yapmiyorum,
irki boyu rengi tarzi umrumda degil
sonucta hepimiz ayni yerden geldik
ayni yere gidecegiz...
tatli070583
bana yazmis oldugun eintrag sendede var :)
tam olarak degilde so in etwa olarak yaziyim ben,
tr sivas ve burasi suttgarter umgebung
okmi :-))
esmermann
bende iyiyim tsk !! nerden tam olarak tr ve buradan ??
nein nein bende yeni sayilirim zaten 40 yilda bi giriyorum..
stöbere etwas, bin neu hier..
hmmm esmer ben sivasliyim ... weisst du nicht mehr :-)))) (ich weiss du bist vergesslich) :)))))
bist leider off.. nerelisin esmer?
evet igrenc soru ama cevaplayim.. :-) yakanlardanim... ama ben sahsen insan ayirimi yapmiyorum, irki boyu rengi tarzi umrumda degil sonucta hepimiz ayni yerden geldik ayni yere gidecegiz...
bana yazmis oldugun eintrag sendede var :) tam olarak degilde so in etwa olarak yaziyim ben, tr sivas ve burasi suttgarter umgebung okmi :-))
bende iyiyim tsk !! nerden tam olarak tr ve buradan ??
tskrler esmer iyidir, senden nbr?
slm
nein nicht wiklich!!!
slm nasilsin??
hallo