yakisikli_irkek
hem soru soruyorsun;sonrada geri yazma diyorsun,
ne yapsam acabaaa :-)
ChanelNo_1
Öncelikle harbiden göz kamastiriyorsun..
Statü de iliskide yaziyor profilini yenge görmesin bi disini daha vurup kirar vallaha hic affetmez...
Bilinen dillere gelince, sen bir notebook musun yoksa ipot mu?
Lütfen rica ediyorum geri yazma, yengeyle papaz olmak istemiyorum..
Yengeye selamlar!
P.S.: O kiriklari da bi ara yaptir yaw...blendax falan kullan bisiler yap
sende doktora görünsen iyi olur...........migdenin bulanmasi baska biseyden olmasin. ikizler yoldami yoksa :-)
üfürügü güclü bir hoca taniyorsan......neden olamsin
onuda bir ana dogurduguna...gercek olmasi gerekiyor dimi :-) ismide yakisikli_irkek.......
beni tanimayanmi var ;-) biryerde tanismisizdir...
aaaaaaaaaahhhhhhh nerden bildin yoksa beni taniyormusun, saka yapmiyorum :-)
wir haben uns vor kurzem getrennt :-( nazar degdi,galiba ;-)
bir doktora gitseydin.... .hamile olmayasin sakin.......
slm resmi görünce midem cok kötü oldu
sende cok tatlisin,nereningüzelisin sen?
ayyyy bu nee igrenc
hem soru soruyorsun;sonrada geri yazma diyorsun, ne yapsam acabaaa :-)
Öncelikle harbiden göz kamastiriyorsun.. Statü de iliskide yaziyor profilini yenge görmesin bi disini daha vurup kirar vallaha hic affetmez... Bilinen dillere gelince, sen bir notebook musun yoksa ipot mu? Lütfen rica ediyorum geri yazma, yengeyle papaz olmak istemiyorum.. Yengeye selamlar! P.S.: O kiriklari da bi ara yaptir yaw...blendax falan kullan bisiler yap
simartiyorsunuz beni amaaa ;-)
:)))))))))--- sen neymissin bee abyyy!:))
selam nerden naber umarim hersey yolundadir karakiz gül----