xzulfikarxx
bi evim var,idi tastan camurdan saldin basindan gülüm erzincan,kursaginda hakkin ekmekten sudan,sana küsemedim gülüm erzincan,yükledim göcümü ayrildim senden,tövbe hic bir zaman etmedim sitem,seni diyar etmis kendine dede basimin tacisin gülüm erzincan,asla gücenemem,toprak anama,lakin doyamadim erzincan sanagurbet elde bir hal olursa bana,sana getirsinler gülüm erzincan!!gurbet ellde bir hal olursa bana sana getirsinler ilim erzincan......!!
xzulfikarxx
özgür olmak isteyip izin Bekleyerek,Hakkini isteyip Lütuf Bekleyerek;Hicbir Sey Yapmadan Her Seyi istiyip,Yakinarak Ne Gidilecek Yer,Ne De Elde Edilecek Bir Sey Vardir!!!
xzulfikarxx
Nur heute Sein
nicht äergerlich sorge dich nicht Sei dankbar Arbeite hart (an Dir) Sei nett zu Deinen Mitmenschen!
xzulfikarxx
ölümün esiginde güz degil,kavganin ortasinda bir bahar gibi görmek isterim senisarilip yattigim yorganin icince karim deyil
cilve yaptigim biri degilsavasan yaratan pay´lasan kavga dolu yoldasim olmani isterim günesin dogusundaki kizillik,degil batisindakiuyanisindaki sabahi selamlayan kizilligi olmani isterim dört duvar arasinda mutfakta elinde catal kasik tabak yerine elinde bir mavzer olan bir millitan olmani öyle cok isterimki,bu istegim bu kavgam senin kurtulusun olman.fabrikada grev sokakta eylem isterdim bitanem!;;;;)
bi evim var,idi tastan camurdan saldin basindan gülüm erzincan,kursaginda hakkin ekmekten sudan,sana küsemedim gülüm erzincan,yükledim göcümü ayrildim senden,tövbe hic bir zaman etmedim sitem,seni diyar etmis kendine dede basimin tacisin gülüm erzincan,asla gücenemem,toprak anama,lakin doyamadim erzincan sanagurbet elde bir hal olursa bana,sana getirsinler gülüm erzincan!!gurbet ellde bir hal olursa bana sana getirsinler ilim erzincan......!!
özgür olmak isteyip izin Bekleyerek,Hakkini isteyip Lütuf Bekleyerek;Hicbir Sey Yapmadan Her Seyi istiyip,Yakinarak Ne Gidilecek Yer,Ne De Elde Edilecek Bir Sey Vardir!!!
Nur heute Sein nicht äergerlich sorge dich nicht Sei dankbar Arbeite hart (an Dir) Sei nett zu Deinen Mitmenschen!
senin cölün sade,benimki karmasik,senin sogugun soguk,benimki imge sadece.!
ölümün esiginde güz degil,kavganin ortasinda bir bahar gibi görmek isterim senisarilip yattigim yorganin icince karim deyil cilve yaptigim biri degilsavasan yaratan pay´lasan kavga dolu yoldasim olmani isterim günesin dogusundaki kizillik,degil batisindakiuyanisindaki sabahi selamlayan kizilligi olmani isterim dört duvar arasinda mutfakta elinde catal kasik tabak yerine elinde bir mavzer olan bir millitan olmani öyle cok isterimki,bu istegim bu kavgam senin kurtulusun olman.fabrikada grev sokakta eylem isterdim bitanem!;;;;)