xxbagriyanikxx
Daha önce yaptım yine yaparım
Aşkını içimde yaşatırım
Kimseye göstermem üzüntümü
Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım
O hoş sesini duyamam belki ama
Çareyi fotoğraflarında ararım
Geçmiş günleri hatırlarım
Düşlerimde ellerini tutarım
Gözlerine bakarım
Ben bu aşkı sensizde yaşatırım
xxbagriyanikxx
Nisan yagmurlarinin toplandigi
Bir bulutun icinde kosmak gibi
Yükselmenin verdigi zevki
Düsmenin korkusunu tatmaktir
SEVDAYI YASAMAK.
Gül bahcelerinin en güzel gülünü
Görüde sevmektir bülbülcesine
Gülüm güzelliginide unutup
Dikene simsiki sarilmaktir
SEVDAYI YASAMAK
Sevmek nedensiz delicesine
Özlem duymak yaninda olsa bile
Simsiki sarilarak ellerine
Can icin canini verebilmektir
SEVDAYI YASAMAK
xxbagriyanikxx
Simdi gidiyorsun buralardan uzaklara,
Geride sessiz hickiriklar birakarak,
Gözlerinin dalip gittigi yere iyi bak,
Yarali bir yürek sana el sallayacak.
Madem gitmen gerek hadi git,
Yüregim yüreginde sakli kalsin,
Sen, sonbahari dolan ömrümde,
Solmayan bir gül olarak kalacaksin.
Sasma yüzüne sessizce baktigima,
Benim icimde kopar firtinalarim,
Bakma tebessümle donup kaldigima,
BEN gülümserkende aglarim
xxbagriyanikxx
KabuL Etmek Zor Zormu$ Sensiz Ya$amak
Kokuna Doyamam Kara Toprak Sarma
Yanina GeLmek icin Günleri Sayiyorum
Sen BirKez ÖLdün Ama Ben HerGün ÖLüyorum
iki Gözüm AyriLdi Digerden YagmaLandi
BeLaLar Ba$imizda Yaban ELLerde KaLdik
AnLadimki Bo$ Bo$mu$ Sensin Ya$mak
Sen Benim Her$eyimdin
$imdi Bu HaLime Bak
Yanina GeLmek icin Günleri Sayiyorum
Sen BirKez ÖLdün Ama Ben HerGün ÖLüyorum
iki Gözüm AyriLdi Digerden YagmaLandi
BeLaLar Ba$imizda Yaban ELLerde KaLdik
xxbagriyanikxx
Sen yokken biraz daha ölüyorum ben
Gönlüm sonbahar, yaprak yaprak dökülüyor
Her mevsim kış, hergünüm gece
Sonu yok yolların, yarını yok saatlerin
Ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında
Kokusu yok çiçeklerin, gök kuşağının rengi yok
Ateşi yok sevmelerin, sigaramın dumanı yok
Gözlerin her yerde, ne yana baksam gözlerin
Ve ben biraz daha ölüyorum gözlerinin ortasında
Alevi yok yangınların, suyu olmadığı gibi yağmurun
Denizin mavisi yok, tıpkı gözlerin gibi
Gözlerin her yerde, ne yana baksam gözlerin
Ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında
Dostu yok gecelerin, geceler çok uzun
Geceler bir ömür, ömür dediğin bir tutam ümit
Ümidi yok yarınların,
Tıpkı senin yokluğun gibi
Ve ben biraz daha sana hasret
Hasret bir ip boğazıma düğümlenmiş
Düğümler her tarafımda, bütün yollar kör düğüm
Ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında
Yalnızlığını ben yazarım şiirlerin, ayrılığını ben
Karamsarlıkları hep senden
Hayalinle süslenen bu şehir
Ve ben ölüyorum bu şehirde sensizlik ortasında
slm..iyi haftasonu :))
Daha önce yaptım yine yaparım Aşkını içimde yaşatırım Kimseye göstermem üzüntümü Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım O hoş sesini duyamam belki ama Çareyi fotoğraflarında ararım Geçmiş günleri hatırlarım Düşlerimde ellerini tutarım Gözlerine bakarım Ben bu aşkı sensizde yaşatırım
Nisan yagmurlarinin toplandigi Bir bulutun icinde kosmak gibi Yükselmenin verdigi zevki Düsmenin korkusunu tatmaktir SEVDAYI YASAMAK. Gül bahcelerinin en güzel gülünü Görüde sevmektir bülbülcesine Gülüm güzelliginide unutup Dikene simsiki sarilmaktir SEVDAYI YASAMAK Sevmek nedensiz delicesine Özlem duymak yaninda olsa bile Simsiki sarilarak ellerine Can icin canini verebilmektir SEVDAYI YASAMAK
Simdi gidiyorsun buralardan uzaklara, Geride sessiz hickiriklar birakarak, Gözlerinin dalip gittigi yere iyi bak, Yarali bir yürek sana el sallayacak. Madem gitmen gerek hadi git, Yüregim yüreginde sakli kalsin, Sen, sonbahari dolan ömrümde, Solmayan bir gül olarak kalacaksin. Sasma yüzüne sessizce baktigima, Benim icimde kopar firtinalarim, Bakma tebessümle donup kaldigima, BEN gülümserkende aglarim
KabuL Etmek Zor Zormu$ Sensiz Ya$amak Kokuna Doyamam Kara Toprak Sarma Yanina GeLmek icin Günleri Sayiyorum Sen BirKez ÖLdün Ama Ben HerGün ÖLüyorum iki Gözüm AyriLdi Digerden YagmaLandi BeLaLar Ba$imizda Yaban ELLerde KaLdik AnLadimki Bo$ Bo$mu$ Sensin Ya$mak Sen Benim Her$eyimdin $imdi Bu HaLime Bak Yanina GeLmek icin Günleri Sayiyorum Sen BirKez ÖLdün Ama Ben HerGün ÖLüyorum iki Gözüm AyriLdi Digerden YagmaLandi BeLaLar Ba$imizda Yaban ELLerde KaLdik
Sen yokken biraz daha ölüyorum ben Gönlüm sonbahar, yaprak yaprak dökülüyor Her mevsim kış, hergünüm gece Sonu yok yolların, yarını yok saatlerin Ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında Kokusu yok çiçeklerin, gök kuşağının rengi yok Ateşi yok sevmelerin, sigaramın dumanı yok Gözlerin her yerde, ne yana baksam gözlerin Ve ben biraz daha ölüyorum gözlerinin ortasında Alevi yok yangınların, suyu olmadığı gibi yağmurun Denizin mavisi yok, tıpkı gözlerin gibi Gözlerin her yerde, ne yana baksam gözlerin Ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında Dostu yok gecelerin, geceler çok uzun Geceler bir ömür, ömür dediğin bir tutam ümit Ümidi yok yarınların, Tıpkı senin yokluğun gibi Ve ben biraz daha sana hasret Hasret bir ip boğazıma düğümlenmiş Düğümler her tarafımda, bütün yollar kör düğüm Ve ben biraz daha ölüyorum sensizliğin ortasında Yalnızlığını ben yazarım şiirlerin, ayrılığını ben Karamsarlıkları hep senden Hayalinle süslenen bu şehir Ve ben ölüyorum bu şehirde sensizlik ortasında