xblncanx
Türk dediğin özü sözü merd olur.
Dost deyince ayrılmaz,bir ferd olur.
Kardaş deyip dara düşsem sığınsam,
Şimdengerü bu bana bir derd olur…
Ben ne diyem bu vefasız dağlara,
Öz Kardaşı Dönek olan ağlar a!
xblncanx
HARAY HARAY MEN TÜRKEM
Kırgızam,Özbekem,Kazak,Türkmenem
Başkurtam,Kerkükem,ele görk menem
Senin gözlediğin garip Türk Menem !
Selam Dar ağacı !
Aleyküm selam.
Calman icin ekli zaten:)
Türk dediğin özü sözü merd olur. Dost deyince ayrılmaz,bir ferd olur. Kardaş deyip dara düşsem sığınsam, Şimdengerü bu bana bir derd olur… Ben ne diyem bu vefasız dağlara, Öz Kardaşı Dönek olan ağlar a!
HARAY HARAY MEN TÜRKEM Kırgızam,Özbekem,Kazak,Türkmenem Başkurtam,Kerkükem,ele görk menem Senin gözlediğin garip Türk Menem ! Selam Dar ağacı ! Aleyküm selam.