|   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Profil

Profil von hiicran

Als Freund hinzufügen
Nachricht senden
Kennenlern-Tour
Kompliment senden
Gästebucheintrag
Notiz anlegen
Merkliste hinzufügen

Blocken
Profil melden
hiicran
hat seinen Status nicht gesetzt |  

Geschlecht: Frau
Status: Single
Geburtsdatum: 2. Januar 1983
Mitglied seit: 03 / 2008
Privat
Hobbys und Interessen:
Freizeit: gezmek, eglenmek, ali$veri$, sporkaldiramiyacaginta$inaltinayürekkoyma!!
Lieblingsmusik: yabiryolbul, yabiryolaçyadayoldançekil!!!
Lieblingsfilme: Ben SEviyorsam...SEn bahanesin!!!!!!
Über mich: havaLi..inatçi..duygusal..gicik

Geschlecht: Frau
Status: Single

Kommentare (12)

78sibel
:)) iyi bayramlar

21.09.2009 um 13:43
 

juppii
yuhahaha eski dost naber benim echtduum

01.04.2009 um 19:45
 

adali54
selam nhbr?hicran

28.12.2008 um 19:19
 

baris21973
.....kapatmissin elini, yuzunu. Yinemi tovbe ettin ? :-)

10.12.2008 um 21:26
 

safak
slm cokmu giciksin aynen bende tanisalim o zaman amaaaaa cok da duygusalimdir haaaaaa

25.11.2008 um 23:56
 

baris21973
askimizi daglara yazacaktim ama askimizdan buyuk dag olmadigi icin vaz gectim, askimizi gonlume yazdim

03.11.2008 um 9:17
 

yilmaz01
senin yoklugunun acisiyla kac gece yanarken goz yaslarimin her tanesinde sen akarken sensizlik icime bir koz atesi gibi dusmusken hayallerinle bir mum tanesi gibi eriyen ben

31.10.2008 um 21:47
 

gaptirgac
Holland is verkend en nu duitsland nog of niet, havali inatci duygusal

02.08.2008 um 1:48
 

hiicran
Yarim kalmi$ $iirlerim gibisin Ya$anmami$ çocuklugumsun anilarimda öylesine eksigim sensiz öylesine sahipsiz i$te bütün umutlara havlu attim gidiyorum içinde geç kalmi$ligin çaresizligi çocuklar gibi agliyorum ve gel gör ki her damla gözya$imda SEN...

16.03.2008 um 19:34
 

hiicran
Suskunlugum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabim var. Lakin bi lafa bakarim lafmi diye Bi de soyleyene bakarim adam mi diye!

16.03.2008 um 2:00
 

hiicran
Bu $ehrin bütün sokaklarina sinmi$ yalnizligim. Sensizligin kö$r ba$indayim avuçlarimda kirik dökük pi$manliklar avuntusuz çikmazlara dogru yürüyorum bütün umutsuzluguma inat Yine SENI ariyorum....

16.03.2008 um 1:55
 

hiicran
Dün gece yalnizdim sokaga ciktim ve kendime bir çiçek aldim kendim almami$ gibi yürüdüm sokaklarda ve yalniz degilmi$im gibi dü$yndüm ama her gece de yalnizdim ve kendime bir çiçek aldim bir saat geri alinmi$ saatler ben geri almadim ve bir saat daha yalniz kalmadim bir masaya oturdum´ iki çay ismarladim ben içtim,sen soguttun sana soyleyecegim her$eyi yuttum çok dert etmedim çünkü yoktun.. dün gene yine yalnizdim rahat agladim...

16.03.2008 um 1:50
 
 
Gemeinsame Freunde (0)
Keine gemeinsamen Freunde vorhanden.

Freunde von hiicran (0)
Keine Freunde vorhanden.

Gruppen von hiicran (0)
Keine Gruppen vorhanden.

hiicran's Komplimente

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)