safak
slm
cokmu giciksin aynen bende tanisalim o zaman amaaaaa cok da duygusalimdir haaaaaa
baris21973
askimizi daglara yazacaktim ama askimizdan buyuk dag olmadigi icin vaz gectim, askimizi gonlume yazdim
yilmaz01
senin yoklugunun acisiyla kac gece yanarken
goz yaslarimin her tanesinde sen akarken
sensizlik icime bir koz atesi gibi dusmusken
hayallerinle bir mum tanesi gibi eriyen ben
gaptirgac
Holland is verkend en nu duitsland nog of niet, havali inatci duygusal
hiicran
Yarim kalmi$ $iirlerim gibisin
Ya$anmami$ çocuklugumsun anilarimda
öylesine eksigim sensiz
öylesine sahipsiz
i$te bütün umutlara havlu attim gidiyorum
içinde geç kalmi$ligin çaresizligi
çocuklar gibi agliyorum
ve gel gör ki her damla gözya$imda SEN...
hiicran
Suskunlugum asaletimdendir.
Her lafa verecek cevabim var.
Lakin bi lafa bakarim lafmi diye
Bi de soyleyene bakarim adam mi diye!
hiicran
Bu $ehrin bütün sokaklarina
sinmi$ yalnizligim.
Sensizligin kö$r ba$indayim
avuçlarimda kirik dökük pi$manliklar
avuntusuz çikmazlara dogru yürüyorum
bütün umutsuzluguma inat
Yine SENI ariyorum....
hiicran
Dün gece yalnizdim
sokaga ciktim
ve kendime bir çiçek aldim
kendim almami$ gibi yürüdüm sokaklarda
ve yalniz degilmi$im gibi dü$yndüm
ama her gece de yalnizdim
ve kendime bir çiçek aldim
bir saat geri alinmi$ saatler
ben geri almadim
ve bir saat daha yalniz kalmadim
bir masaya oturdum´
iki çay ismarladim
ben içtim,sen soguttun
sana soyleyecegim her$eyi yuttum
çok dert etmedim
çünkü yoktun..
dün gene yine yalnizdim
rahat agladim...
:)) iyi bayramlar
yuhahaha eski dost naber benim echtduum
selam nhbr?hicran
.....kapatmissin elini, yuzunu. Yinemi tovbe ettin ? :-)
slm cokmu giciksin aynen bende tanisalim o zaman amaaaaa cok da duygusalimdir haaaaaa
askimizi daglara yazacaktim ama askimizdan buyuk dag olmadigi icin vaz gectim, askimizi gonlume yazdim
senin yoklugunun acisiyla kac gece yanarken goz yaslarimin her tanesinde sen akarken sensizlik icime bir koz atesi gibi dusmusken hayallerinle bir mum tanesi gibi eriyen ben
Holland is verkend en nu duitsland nog of niet, havali inatci duygusal
Yarim kalmi$ $iirlerim gibisin Ya$anmami$ çocuklugumsun anilarimda öylesine eksigim sensiz öylesine sahipsiz i$te bütün umutlara havlu attim gidiyorum içinde geç kalmi$ligin çaresizligi çocuklar gibi agliyorum ve gel gör ki her damla gözya$imda SEN...
Suskunlugum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabim var. Lakin bi lafa bakarim lafmi diye Bi de soyleyene bakarim adam mi diye!
Bu $ehrin bütün sokaklarina sinmi$ yalnizligim. Sensizligin kö$r ba$indayim avuçlarimda kirik dökük pi$manliklar avuntusuz çikmazlara dogru yürüyorum bütün umutsuzluguma inat Yine SENI ariyorum....
Dün gece yalnizdim sokaga ciktim ve kendime bir çiçek aldim kendim almami$ gibi yürüdüm sokaklarda ve yalniz degilmi$im gibi dü$yndüm ama her gece de yalnizdim ve kendime bir çiçek aldim bir saat geri alinmi$ saatler ben geri almadim ve bir saat daha yalniz kalmadim bir masaya oturdum´ iki çay ismarladim ben içtim,sen soguttun sana soyleyecegim her$eyi yuttum çok dert etmedim çünkü yoktun.. dün gene yine yalnizdim rahat agladim...