xbebek19x
selam naber kusura bakma cokdan beri yazmadim ama vaybeeye hic girmiyorum artik kusuruma bakma umarim sen iyisindir allaha emanet ol canim beni merak etme kendine iyi bak
royemnaz58
evet öyledirler haklisin sen nerelisin peki??
esmeray017
YOK BEN KIMSENIN SIFRESINI ISTEMIYORUM;BISEY OLUR SUCLU BEN OLRUM
SEN NEYAP BILIYORMUSUN ANA SYFADA YUKARDA BIRYERDE DEUTSCH VE TÜRCE DIYE BI YAZI VAR SEN TÜRKCE TIKLA OK
esmeray017
ben arada sira bakiyorum nevar neyok diye,hangi dil de yaziyor,almancami
???
selam naber kusura bakma cokdan beri yazmadim ama vaybeeye hic girmiyorum artik kusuruma bakma umarim sen iyisindir allaha emanet ol canim beni merak etme kendine iyi bak
evet öyledirler haklisin sen nerelisin peki??
zara niye bilirmisin sivasi??
evet sivasliyim siz
iyiyim sagol siz??
YOK BEN KIMSENIN SIFRESINI ISTEMIYORUM;BISEY OLUR SUCLU BEN OLRUM SEN NEYAP BILIYORMUSUN ANA SYFADA YUKARDA BIRYERDE DEUTSCH VE TÜRCE DIYE BI YAZI VAR SEN TÜRKCE TIKLA OK
ben arada sira bakiyorum nevar neyok diye,hangi dil de yaziyor,almancami
sonra kisisel bilgileri güncele tikla
ziyaretci defterini düzenleye tikla
SENIN SIYARETCI DEFTERINDE ÜLKEDE ARNAVUTLUK YAZIYOR GURBETCILIK ZOR AMA INSAN ALISIYOR
NIYE OZAMAN ALBANIEN YAZIYOR:BEN ALMANYADAN
TSK EDERIM ALLaha sükür iyyim ya sen sen türkmüsün,yada aravutmu??
merhaba
slm ergin tsk.ler seninde :)