alevikiz79
slm cano :-)
naber? nasilsin?
ne var ne cok? halin keyfin nasil? :-)
aleviyimki
mesala bugun saat 5 e kadar izinliyim birdahaki izinim yarinde obur gun olacak yine bu saatlerde chat basinda olurum
hewal sen nasilsin ne var ne yok ya sahi hep benden konusuyoruz hewal sende ne var ne yok okul is hangisi
hewal kendine iyi bak
aleviyimki
yazin sicaginda cekilmioo ama kisin iyi oluyo.
bizim dukkanin doner bolumunden istifa ettim pizza bolumune gectim:)
millet gunesleniyor esmer olmak icin bende o makinanin onunde kirmizi oluyorum sicaktan allahtan artik pizza firininin onundeyim o kadar sicak deil 350 derececik
:)
hewal sen nasilsin ne var ne yok
alevikiz79
achsoing :-)
dachte, du warst vielleicht an dem tag auch dort ;-)
amma tipsiz cikiyorum resimlerde.. :-(
was machsch so?
i flieg morgen nach side.. sende komsana ;-)
aleviyimki
hewal valla bende donerle pizza ile sasmisim durmadan calisiyorum oluyorum yorgunluktan aksamlari eve gidince hemen yatiyorum
aleviyimki
hewal bende donercide calisiyorum sen ne is yapiyorsun ?
alevikiz79
hmm, stand bei dir net vorher bayern?
bende stgtda kaliyordum wg studium, suan ama yine raum ulm.. bei family..
tam olarak nerdensin?
yada senin annen yapsin, ve ben size yemege geliyim :-))
bi slm birakiyim dedim
mave xer royemi sekena rinda??
slm cano :-) naber? nasilsin? ne var ne cok? halin keyfin nasil? :-)
mesala bugun saat 5 e kadar izinliyim birdahaki izinim yarinde obur gun olacak yine bu saatlerde chat basinda olurum hewal sen nasilsin ne var ne yok ya sahi hep benden konusuyoruz hewal sende ne var ne yok okul is hangisi hewal kendine iyi bak
meyaba sekeyyy... :)
selam nasisliniz
yazin sicaginda cekilmioo ama kisin iyi oluyo. bizim dukkanin doner bolumunden istifa ettim pizza bolumune gectim:) millet gunesleniyor esmer olmak icin bende o makinanin onunde kirmizi oluyorum sicaktan allahtan artik pizza firininin onundeyim o kadar sicak deil 350 derececik :) hewal sen nasilsin ne var ne yok
achsoing :-) dachte, du warst vielleicht an dem tag auch dort ;-) amma tipsiz cikiyorum resimlerde.. :-( was machsch so? i flieg morgen nach side.. sende komsana ;-)
hewal valla bende donerle pizza ile sasmisim durmadan calisiyorum oluyorum yorgunluktan aksamlari eve gidince hemen yatiyorum
hewal bende donercide calisiyorum sen ne is yapiyorsun ?
hmm, stand bei dir net vorher bayern? bende stgtda kaliyordum wg studium, suan ama yine raum ulm.. bei family.. tam olarak nerdensin? yada senin annen yapsin, ve ben size yemege geliyim :-))
slaw ez basim ci heya cu tunne
bende ıyı ya ıdare eder tsk ederım bende mesajıma karsılık verdıgın ısınde ayrıca danke
nasılsınız..
slm nasılsın