|   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Profil

Profil von ciara87

Als Freund hinzufügen
Nachricht senden
Kennenlern-Tour
Kompliment senden
Gästebucheintrag
Notiz anlegen
Merkliste hinzufügen

Blocken
Profil melden
ciara87
hat seinen Status nicht gesetzt |  

Geschlecht: Frau
Status: Single
Geburtsdatum: 8. April 1987
Stadt: Ennigerloh
Mitglied seit: 10 / 2004
Privat
Hobbys und Interessen:
Freizeit: fussball, tanzen, hip-hop, mangaszeichnen, DERISLAMausgehen, feiern, zeichnen, fürmeineliebstendasein
Lieblingsmusik: rap.Hip-hop, dance-hall, Türk.Charts, RnB, Türkischrock;)TwoStepuvmeeeeehr
Lieblingsfilme: Der Pate/Desperados/Pulp fiction/Bodyguard/Troja/Hababamsinifi/alte türk/
Über mich: anlatilmam, YA$ANIRIM ;)

Geschlecht: Frau
Status: Single
Stadt: Ennigerloh

Kommentare (13)

52saksukabjk
benim gb de senin gib yazanım yok sen artık bana 2 sene sonra bir daha yazarsın sıra gelirse tabii süreyyaa n eyapmaya çalıştığını anlamadım bir türlü

04.11.2007 um 14:26
 

52saksukabjk
evet hatırladım seni öldü sanmıştım ben hede ne kadar coktan oldu görüşmeyeli:(( 2 sene desem yalan olmaz ben ii iş güç seni sormalı napiyon

26.10.2007 um 9:18
 

52saksukabjk
hey sürayya naber ya yaşıyormsun sen :) benim msn bu izzette52@hotmail.com

09.03.2007 um 14:24
 

blackwolf18
mmerhaba msnde konuşmak istersen ekle gel black_wolf_18@hotmail.com KAL BİRAZ DAHA Kaç mavi yasak yaşadık seninle, kaç deli gece... Düşünse, dolunay bile utanır, yıldızlar çıldırır, ağlar erguvanlar. Ben, seni işte öyle bir gecede sevdim, hesapsız. Ve düşlerim... Düşlerim sınırsızdı alabildiğine Duygularım sabırsız. Bir çocuk kadar günahsız. Sahi, sen de sevebilir misin beni seni sevdiğim kadar, dokunabilir misin yüreğime? Bak, orada sen varsın. Mutluluk nedir? diye sorsalar Sen derim alabildiğine, Yalnız sen. Sesin, gözlerin, ellerin sonra, titreyen dudakların ve arzun çekingen Sen, benim her şeyimsin. Sensiz neye benzer bu ay, bu güneş? Çiçekler açar mı sen olmasan, Martılar uçuşur mu çığlık çığlığa? Sonra, kim aydınlatır benim gecemi, Günümü kim paylaşır? Kim sorar derdimi, Ben neye sevinirim, Kimle gülerim? Kal biraz daha... Beraber büyüttük sevinçlerimizi, Beraber öğrendik yaşama direnmeyi Sevmeyi beraber öğrendik. Bak, güneşler doğdu üzerimize Yolumuza begonyalar serildi. Ağlamak bu kadar kolay mıydı, Ve güzel miydi gülmek kadar? Herkese seni anlatmak istiyorum Seni söylemek şiir şiir. Her dizede sen olmalısın, adın olmalı çığlık çığlık... İçimi ısıtan sen, tam şuramda; ılık ılık, sen olmalısın kıpır kıpır yüreğimde... Sevdan olmalı deli dolu Ve çılgınlığın, çılgınlığın olmalı. Ben seni sevmeyi seviyorum Ve seni özlemeyi. Bu bir itiraftır... Aşkın yoksa ben de yokum Yetim düşlerimin kimsesizliği kuşatır benliğimi Hüzünler yağar gecelerime. Ben, bir garip ben olurum, Sığamam odalara, taş duvarlar üzerime üzerime gelir. Ruhum durmaz bedenimde, hücrelerim yaşamaz. Kurumuş dallara döner yüreğim, susuz çöllere... Gece böyle bitemez, ben ölürüm, Ölürüm gitme, kal biraz daha... KAL BİRAZ DAHA...

04.03.2007 um 21:00
 

josexcohen
selam :-)

29.12.2006 um 11:18
 

taysin69
ben yaşıyorum asıl sen nerdesin kız deli:) hiç msn bile girmiyorsun taysin69@hotmail.com nuno gomez:))

09.12.2006 um 19:44
 

taysin69
???*

02.12.2006 um 19:02
 

erollx
selam, msnde sohbete varsan ekle :) adnanxx@hotmail.de

27.10.2006 um 4:16
 

celicabs
slm sen ona göremi yasiyosun?

07.10.2006 um 0:56
 

xstudentxnrw
ja :) hätte ich... aber habs wohl nicht :D günaaaaaaaaaaaaaaydiiiiiin :)

30.09.2006 um 6:06
 

xstudentxnrw
sagol :) sanada hayirli ramazanlar :) bende iyiyim Allaha sükür du bist noch schülerin? machst du abi? ausbildung?

27.09.2006 um 16:00
 

xstudentxnrw
Hayirli sabahlar! :) Naber? Nasilsin?

25.09.2006 um 6:30
 

52saksukabjk
?

28.08.2006 um 11:45
 
 
Gemeinsame Freunde (0)
Keine gemeinsamen Freunde vorhanden.

Freunde von ciara87 (0)
Keine Freunde vorhanden.

Gruppen von ciara87 (0)
Keine Gruppen vorhanden.

ciara87's Komplimente

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)