birisi
guguk :-)
ich war hier, artik bis die monatede az olacak, bis die jahre diyelim biz hehe
bende hersey yolunde, umarim sende de öyledir..kendine iyi bak..selamlar
burhan
Hey :) yazdigina cok sevindim ara sira ugra buraya böyle :) dertlesiriz biraz eski günlerden konusuruz :)) evet aynen ben de calis calis calis. Ikimize kolay gelsin o zaman :)
selam nasilsiniz
:-))) so gehts manchmal mir auch...
günaydin
guguk :-) ich war hier, artik bis die monatede az olacak, bis die jahre diyelim biz hehe bende hersey yolunde, umarim sende de öyledir..kendine iyi bak..selamlar
Güzelim Halen Tavuklar Firarda, Esen kal.
Selam Güzelim
cool .....
merhaba iyisiniz isvicreden yaniz gurt
Hat den ausser dir jemand noch eine Chance dein Rekord zu brechen ?
işin espirisiydi o pek oyunu sevmem
Allah bir yastik da kocatsin Allah mesud etsin. :)) Demek Beyaz Atli Prensini buldun :))
Ben daha halen Call Center de Calisiyorum ve ara sira giriyorum chate iste :o) ansonsten immer das gleiche is ev gezmek tozmak yemek icmek :))
Aman Allahim ben rüya görüyorum galiba lüften bana bir cimcik atsana :o) Chattemisin ?
çok çalışıp rekorunu geçicem :):):)
Hey :) yazdigina cok sevindim ara sira ugra buraya böyle :) dertlesiriz biraz eski günlerden konusuruz :)) evet aynen ben de calis calis calis. Ikimize kolay gelsin o zaman :)