bekes
ben sizi ekledim belirli bir gün boş zamanınız varsa sohbet edelim canım öpüldünüz..semsettinyavuz5hotmail.com
bekes
arkadaşım seninde kandilin mubarek olsun ama bir türlü ulaşamıyorum sana senin ziyaretçi defterin kapalı tr.ye geldinmi seni bekliyorum kuşadasına kocaman öptüm
ne kopyasi?
Düzceliyim. Istanbulda büyüdüm. Berlinde yasiyorum
yooo biz cok iyi geciniyoruz.. Neyse ben yavas yavas kaciym artik. Hadi sana keyifli sohbetler, iyi geceler..
hayir ya, yaticam ben bana ne.. Yatagima kimse laf söyleyemez benim, tamammiiiiii
yok iste, bende onu bekliyorum ya..Geldimi hemen atliycam yataga
bende cok iyiyim, uykumun gelmesini bekliyorum
peki degisiklik olsun hadi... Nasilsin?
selam...
ne kopyasi
ben sizi ekledim belirli bir gün boş zamanınız varsa sohbet edelim canım öpüldünüz..semsettinyavuz5hotmail.com
arkadaşım seninde kandilin mubarek olsun ama bir türlü ulaşamıyorum sana senin ziyaretçi defterin kapalı tr.ye geldinmi seni bekliyorum kuşadasına kocaman öptüm