|   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Profil

Profil von 3dostkiz

Als Freund hinzufügen
Nachricht senden
Kennenlern-Tour
Kompliment senden
Gästebucheintrag
Fotoalben (1)
Notiz anlegen
Merkliste hinzufügen

Blocken
Profil melden
3dostkiz
hat seinen Status nicht gesetzt |  

Geschlecht: Frau
Geburtsdatum: 10. Oktober 1979
Mitglied seit: 06 / 2002
Privat
Hobbys und Interessen:
Freizeit: iyigünümüzdedegilkötügünümüzdebirbirimizedostolmayabecerdikböylekalmaktaamacimiz!!!aksamlarivaybeedebulusmak;)
Lieblingsmusik: kanimizikaynatanherseyidinleriz!!
Lieblingsfilme: 3 cicikiz ;o))
Über mich: wir: 3 deli dolu bir birlerinin degerini bilen 3 arkadas;)
Fotoalben
Fotoalben:
Basic
1
Alle Fotoalben ansehen (1)

Geschlecht: Frau

Kommentare (20)

Ray_ban
Gamze Özlem))))))

16.10.2021 um 22:17
 

hircinvurucu1
slm kizlar nasilsiniz saygilar ben yalniz kurt

21.02.2008 um 21:58
 

buronzcocuk
slm hoş geldin :)

26.08.2007 um 9:59
 

eyvahbengeldim
slm nasılsın ne haber?

25.08.2007 um 16:00
 

blackwolf18
merhaba msnde konuşmak istersen ekle gel black_wolf_18@hotmail.com Buna nasıl ayrılık bu nasıl veda Gözlerin kal diyor dudakların git Bakışın anahtar gözlerin kilit Ellerin aç diyor dudakların git Ayrılık dönüşü olmayan nehir Yalnızlık yıkılmış bomboş bir şehir Kaç sevda kül oldu böyle kimbilir Gözyaşın kal diyor dudakların git. Gidersem bir daha dönmeyeceğim Kalırsam kalbime yenileceğim Çözemedim seni delireceğim Gözlerin kal diyor dudakların git Duvardan insin mi resimlerimiz Yabancı olsun mu isimlerimiz Ya o deli dolu gecelerimiz Anılar kal diyor dudakların git Bu romanda biter belki birazdan Ne aşklar yıkıldı gururdan nazdan Ağlıyor besteler yine hicazdan Şarkılar kal diyor dudakların git

24.08.2007 um 20:07
 

yakamoz123456
sen balikesirlisin herhalde.??:.:)

24.08.2007 um 19:41
 

niceboyy
slm meraba

24.08.2007 um 18:28
 

oezelmuameler
slm,dost kizlar

24.08.2007 um 18:24
 

chegu
nettes bild :)

24.08.2007 um 17:54
 

3dostkiz
INSANLARIN NE KONUSTUGU DEGIL NE ANLADIGI ÖNEMLIDIR!!!! YA SENI ANLAYAN BIRI ILE KONUS YADA ANLASILAMYORSAN SUS KI, KONUSTUGUN KISIYE BIR DE KENDINI ANLATMAK ZORUNDA KALMAYASIN....

10.05.2007 um 14:57
 

3dostkiz
Nur zur information ... parmaklarini cok yormayin balik tutmak istiyorsaniz denize acilin bizim gb de öyle kücük yemlere atlayan 3 cocuk yok ... konusmasini ögrenmeden yazmaya baslamayin .. konusmaya beceremeden yazmaya baslayan insanlar bocalarlar cogunuzun oldugu gibi --- saygili olmayi bilmiyorsaniz laf yemege ögrenin ...

05.04.2007 um 14:38
 

esmer52
sen hayatın hangi penceresinden bakıyon bence daha yiyeceğin ekmek var kuzum

31.01.2007 um 14:41
 

ufuk05
merhaba

30.01.2007 um 21:55
 

alacamseni
alle drei zusammen...:-)

30.01.2007 um 21:55
 

alican22
hallöchen waage-woman...

30.01.2007 um 20:28
 
 
Gemeinsame Freunde (0)
Keine gemeinsamen Freunde vorhanden.

Freunde von 3dostkiz (0)
Keine Freunde vorhanden.

Gruppen von 3dostkiz (0)
Keine Gruppen vorhanden.

3dostkiz's Komplimente

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)