rasmus380
ya davet ederidim amam gec kalmısım kusura bakma sonra insallah davet ederimm
jigola16
SELAM
SENİ EVE DAVET ETSEM :)))SONRA NASIL OLSA SOHBET EDERİZ:)))
remember2006
Zelis..sap gibi ortada biraktin beni.. vall.. ask aolsun yane..centilmenlige sigmiyor..:-)
Hadi hosca kal.. büyük sansini böylece kacirmis oldun..:-) Benden günah gitti..
berlinfatih1
Ne bicim uykuymus bu, icinde oldugu ümmetin
Uykumu, yoksa buna ölümün ta kendisi mi demeli
Na-mahrem eli en mahremimize uzanmaktayken
nasil hala susar bu insanlar bir sey olmamis gibi
Emanetin varligindan dahi bi haber bir ümmetiz
Hayvanlar gibi yasamak olmus hayattaki emelimiz
kalmamis ne Allah korkusu ne de kulluk suuru
Hak ile batili karistirir, surup niyetine iceriz..
Sahip cikamadik emanetine, isyan icindeyiz
Ahirette yüzüne nasil bakariz ya Resulullah
Birlik bozulmus. artik düsman kardesleriz
Küffara yem olduk, ufalandik ya Resulullah
Oysa kaldirmakti görevimiz Hakki göklere
tasimakti risaletini dünyanin her bir kösesine
Biraktik, ucuverdi elimizden beyaz güvercin
Layik olamadik sana affet bizi ey Efendim...
Bir yoksullukki sınır tanımaz ülkemde
Aç bırakıldı ümmet rızk endişesi içinde
Laikler sevinir sevinçleri okunur gözlerinde
Hesabı sorulur elbet Hilafet Devletinde
sayfanizi gezdim..
selamm
selam naber ?
SLM nasilsin? :-)) nereden katiliyorsun??
Kann selbst net rein Zeliha:-(
ya davet ederidim amam gec kalmısım kusura bakma sonra insallah davet ederimm
SELAM SENİ EVE DAVET ETSEM :)))SONRA NASIL OLSA SOHBET EDERİZ:)))
Zelis..sap gibi ortada biraktin beni.. vall.. ask aolsun yane..centilmenlige sigmiyor..:-) Hadi hosca kal.. büyük sansini böylece kacirmis oldun..:-) Benden günah gitti..
Ne bicim uykuymus bu, icinde oldugu ümmetin Uykumu, yoksa buna ölümün ta kendisi mi demeli Na-mahrem eli en mahremimize uzanmaktayken nasil hala susar bu insanlar bir sey olmamis gibi Emanetin varligindan dahi bi haber bir ümmetiz Hayvanlar gibi yasamak olmus hayattaki emelimiz kalmamis ne Allah korkusu ne de kulluk suuru Hak ile batili karistirir, surup niyetine iceriz.. Sahip cikamadik emanetine, isyan icindeyiz Ahirette yüzüne nasil bakariz ya Resulullah Birlik bozulmus. artik düsman kardesleriz Küffara yem olduk, ufalandik ya Resulullah Oysa kaldirmakti görevimiz Hakki göklere tasimakti risaletini dünyanin her bir kösesine Biraktik, ucuverdi elimizden beyaz güvercin Layik olamadik sana affet bizi ey Efendim... Bir yoksullukki sınır tanımaz ülkemde Aç bırakıldı ümmet rızk endişesi içinde Laikler sevinir sevinçleri okunur gözlerinde Hesabı sorulur elbet Hilafet Devletinde
zelis nerdesin ki gelip alim ya?:)))
slm zelissss
selam naberr
wie du kommst nicht rein
slm zelis .nasilsin bakalim.
slm zelis nerden acaba yas 30 mu