|   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Profil

Profil von gece78

Als Freund hinzufügen
Nachricht senden
Kennenlern-Tour
Kompliment senden
Gästebucheintrag
Fotoalben (1)
Notiz anlegen
Merkliste hinzufügen

Blocken
Profil melden
gece78
hat seinen Status nicht gesetzt |  

Geschlecht: Frau
Geburtsdatum: 21. April 1978
Mitglied seit: 12 / 2004
Fotoalben
Fotoalben:
Basic
1
Alle Fotoalben ansehen (1)

Geschlecht: Frau

Kommentare (9)

gencdoktor
ebru sen olduğunu düşünerek bu notu bıraktım. yıllar sonra merhaba..

10.08.2007 um 2:18
 

xbaronx54x
SeLaM ~ ~ ...........*.......** * .............***..*.***** ..............**..**.....* .............***.*..*.....* ............****.....**...****** ...........*****......**.*......** ..........*****.......**........*.** ..........*****.......*.......* ..........******.....*.......* ...........******....*......* ............********.......* ................*******.** ..*******..........** ...*******.........* ....******.........* * .....***...*.......** .............*........* .........****.*...* .......******..*..* ......*******...*. ......*****......* ......**.........* .......*.........* ...............*.* ................** ................* ................* ................* ................* ...............* ...............* ...............* ...............* ...............* ..............** ..............* ..............* ..............* Uykudan uyaninca, insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen, harika bir rüyasin... Sevgiyle kal.

08.09.2006 um 18:34
 

xbaronx54x
___Yürekten Olsun___ Arkadaşlığın büyüsünü tadanlardanım Dostluğun kavramını yaşayanlardanım Bir söz söyle bana taaa uzaklardan _________Ama İçten Olsun___________ Arkadaşça, dostça bir selam gönder bana _________Ama Yürekten Olsun____________ Atma içine üzüntülerini Tatma kederli saatleri Paylaş kardeşçe mutlu sevgileri _________Düşünme_______________ Ardına bırak üzüntülerini Gel arkadaşım Birlikte atalım kederli düşüncelerini Dünya değmez hiçbir üzüntüye Kapıl git yepyeni sevgilere İnandır dünyanın sevgi dolu olduğuna Evrende saygının var olduğuna Çocuk gibi, saf, temiz, tertemiz Yüreğinin bir köşesinde Yer var mı bana da ? Canımı verirdim o yürek için. Arkadaşça, sevgiyle, dostça Bir selam gönder bana Ama ne olur Yürekten Olsun...

08.09.2006 um 17:36
 

aksiyonn
mrb ıyı aksamlar nasıLsın kandilin mübarek olsun??

07.09.2006 um 20:48
 

xbaronx54x
slm nasılsın hanfendı mırac kandılınızı kutlar hayırlara vesıle olmasını dılerım *** A*E*O*K*İ*B*byy??

07.09.2006 um 18:13
 

djparadise
bu güzel yüzü sadece geceleri mi görebileceğizz hee??

05.09.2006 um 23:33
 

xbaronx54x
bu son gecemde gel ecelim seni seni bekliyorum issiz sokaklar da degil aydinlik sokak lambalarinin altinda ecelim gelde al su canimi ecelim suram cok acyior gelde sondur su acimi ecelim beni sensiz senide bensiz koyma ecelim suram cok aciyor icim kan agliyor nerdesin gel ecelim gel seni o issiz sokaklarda degil su aydinlik sokak lambalarinin altinda bekliyorum ecelim artik dayanamiyorum gelde al

05.09.2006 um 22:54
 

xbaronx54x
SeLaM ~ ~ ...........*.......** * .............***..*.***** ..............**..**.....* .............***.*..*.....* ............****.....**...****** ...........*****......**.*......** ..........*****.......**........*.** ..........*****.......*.......* ..........******.....*.......* ...........******....*......* ............********.......* ................*******.** ..*******..........** ...*******.........* ....******.........* * .....***...*.......** .............*........* .........****.*...* .......******..*..* ......*******...*. ......*****......* ......**.........* .......*.........* ...............*.* ................** ................* ................* ................* ................* ...............* ...............* ...............* ...............* ...............* ..............** ..............* ..............* ..............* Uykudan uyaninca, insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen, harika bir rüyasin... Sevgiyle kal.

05.09.2006 um 22:08
 

aksiyonn
mrb gece nasılsın nasıl gıdıyor resmındekı sen mısın bılmıyorum ama sen ısen gercekten gözlerın maslaahha değer!!! kıb

04.09.2006 um 16:30
 
 
Gemeinsame Freunde (0)
Keine gemeinsamen Freunde vorhanden.

Freunde von gece78 (0)
Keine Freunde vorhanden.

Gruppen von gece78 (0)
Keine Gruppen vorhanden.

gece78's Komplimente

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)