gencdoktor
ebru sen olduğunu düşünerek bu notu bıraktım. yıllar sonra merhaba..
xbaronx54x
SeLaM ~ ~
...........*.......** *
.............***..*.*****
..............**..**.....*
.............***.*..*.....*
............****.....**...******
...........*****......**.*......**
..........*****.......**........*.**
..........*****.......*.......*
..........******.....*.......*
...........******....*......*
............********.......*
................*******.**
..*******..........**
...*******.........*
....******.........* *
.....***...*.......**
.............*........*
.........****.*...*
.......******..*..*
......*******...*.
......*****......*
......**.........*
.......*.........*
...............*.*
................**
................*
................*
................*
................*
...............*
...............*
...............*
...............*
...............*
..............**
..............*
..............*
..............* Uykudan uyaninca, insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen, harika bir rüyasin...
Sevgiyle kal.
xbaronx54x
___Yürekten Olsun___
Arkadaşlığın büyüsünü tadanlardanım
Dostluğun kavramını yaşayanlardanım
Bir söz söyle bana taaa uzaklardan
_________Ama İçten Olsun___________
Arkadaşça, dostça bir selam gönder bana
_________Ama Yürekten Olsun____________
Atma içine üzüntülerini
Tatma kederli saatleri
Paylaş kardeşçe mutlu sevgileri
_________Düşünme_______________
Ardına bırak üzüntülerini
Gel arkadaşım
Birlikte atalım kederli düşüncelerini
Dünya değmez hiçbir üzüntüye
Kapıl git yepyeni sevgilere
İnandır dünyanın sevgi dolu olduğuna
Evrende saygının var olduğuna
Çocuk gibi, saf, temiz, tertemiz
Yüreğinin bir köşesinde
Yer var mı bana da ?
Canımı verirdim o yürek için.
Arkadaşça, sevgiyle, dostça
Bir selam gönder bana
Ama ne olur Yürekten Olsun...
djparadise
bu güzel yüzü sadece geceleri mi görebileceğizz hee??
xbaronx54x
bu son gecemde gel ecelim seni seni bekliyorum issiz sokaklar da degil aydinlik sokak lambalarinin altinda ecelim gelde al su canimi ecelim suram cok acyior gelde sondur su acimi ecelim beni sensiz senide bensiz koyma ecelim suram cok aciyor icim kan agliyor nerdesin gel ecelim gel seni o issiz sokaklarda degil su aydinlik sokak lambalarinin altinda bekliyorum ecelim artik dayanamiyorum gelde al
xbaronx54x
SeLaM ~ ~
...........*.......** *
.............***..*.*****
..............**..**.....*
.............***.*..*.....*
............****.....**...******
...........*****......**.*......**
..........*****.......**........*.**
..........*****.......*.......*
..........******.....*.......*
...........******....*......*
............********.......*
................*******.**
..*******..........**
...*******.........*
....******.........* *
.....***...*.......**
.............*........*
.........****.*...*
.......******..*..*
......*******...*.
......*****......*
......**.........*
.......*.........*
...............*.*
................**
................*
................*
................*
................*
...............*
...............*
...............*
...............*
...............*
..............**
..............*
..............*
..............* Uykudan uyaninca, insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen, harika bir rüyasin...
Sevgiyle kal.
aksiyonn
mrb gece nasılsın nasıl gıdıyor
resmındekı sen mısın bılmıyorum ama sen ısen gercekten gözlerın maslaahha değer!!!
kıb
ebru sen olduğunu düşünerek bu notu bıraktım. yıllar sonra merhaba..
SeLaM ~ ~ ...........*.......** * .............***..*.***** ..............**..**.....* .............***.*..*.....* ............****.....**...****** ...........*****......**.*......** ..........*****.......**........*.** ..........*****.......*.......* ..........******.....*.......* ...........******....*......* ............********.......* ................*******.** ..*******..........** ...*******.........* ....******.........* * .....***...*.......** .............*........* .........****.*...* .......******..*..* ......*******...*. ......*****......* ......**.........* .......*.........* ...............*.* ................** ................* ................* ................* ................* ...............* ...............* ...............* ...............* ...............* ..............** ..............* ..............* ..............* Uykudan uyaninca, insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen, harika bir rüyasin... Sevgiyle kal.
___Yürekten Olsun___ Arkadaşlığın büyüsünü tadanlardanım Dostluğun kavramını yaşayanlardanım Bir söz söyle bana taaa uzaklardan _________Ama İçten Olsun___________ Arkadaşça, dostça bir selam gönder bana _________Ama Yürekten Olsun____________ Atma içine üzüntülerini Tatma kederli saatleri Paylaş kardeşçe mutlu sevgileri _________Düşünme_______________ Ardına bırak üzüntülerini Gel arkadaşım Birlikte atalım kederli düşüncelerini Dünya değmez hiçbir üzüntüye Kapıl git yepyeni sevgilere İnandır dünyanın sevgi dolu olduğuna Evrende saygının var olduğuna Çocuk gibi, saf, temiz, tertemiz Yüreğinin bir köşesinde Yer var mı bana da ? Canımı verirdim o yürek için. Arkadaşça, sevgiyle, dostça Bir selam gönder bana Ama ne olur Yürekten Olsun...
mrb ıyı aksamlar nasıLsın kandilin mübarek olsun??
slm nasılsın hanfendı mırac kandılınızı kutlar hayırlara vesıle olmasını dılerım *** A*E*O*K*İ*B*byy??
bu güzel yüzü sadece geceleri mi görebileceğizz hee??
bu son gecemde gel ecelim seni seni bekliyorum issiz sokaklar da degil aydinlik sokak lambalarinin altinda ecelim gelde al su canimi ecelim suram cok acyior gelde sondur su acimi ecelim beni sensiz senide bensiz koyma ecelim suram cok aciyor icim kan agliyor nerdesin gel ecelim gel seni o issiz sokaklarda degil su aydinlik sokak lambalarinin altinda bekliyorum ecelim artik dayanamiyorum gelde al
SeLaM ~ ~ ...........*.......** * .............***..*.***** ..............**..**.....* .............***.*..*.....* ............****.....**...****** ...........*****......**.*......** ..........*****.......**........*.** ..........*****.......*.......* ..........******.....*.......* ...........******....*......* ............********.......* ................*******.** ..*******..........** ...*******.........* ....******.........* * .....***...*.......** .............*........* .........****.*...* .......******..*..* ......*******...*. ......*****......* ......**.........* .......*.........* ...............*.* ................** ................* ................* ................* ................* ...............* ...............* ...............* ...............* ...............* ..............** ..............* ..............* ..............* Uykudan uyaninca, insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen, harika bir rüyasin... Sevgiyle kal.
mrb gece nasılsın nasıl gıdıyor resmındekı sen mısın bılmıyorum ama sen ısen gercekten gözlerın maslaahha değer!!! kıb