| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Gözleri acilmis = benox'un agzina göre konusuyor
|
|
|||
|
|||
![]() Haaaah !!!! Hahaha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorun degil... iyiki birini güldürebildim bugün
![]() Hayir, saka degildi, görüsümü bildirdim. Zülfikar'in cok edepsiz konustugunu burada herkez görmüstür. Hatta Zülfikar, yani manbee kendisi o zamanlar platoni ve assitoni oldugunu da söylemisti. Tahminim (bildigim degil) manbee'ye AKEPE maas baglamistir en son secimlerden sonra. O nedenle de, tahminim kötü sözler yerine militan bir cizgi cizmeye basladi. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Beides bekommst du nicht hin. Simdi yeni kurbanin ask-sehidi mi? Ask-sehidi mag differenzen mit manbee zu haben, aber im gegensatz zu timi, hat ask-sehidi auch graue zellen in seinem Gehirn. herkesi timi mi zannetin benox? |
|
||||
|
||||
![]() feyzade, filiz, vs. sen hep ayni kaldin malesef.
Bir sene önce filiz vs. nicki ile neydiysen, simdi de aynisin. Kimbilir daha kac tane nickin var. Seninle muhatap olmak istemiyorum. En iyisi seninle muhatap olmak isteyenlerin yazilarina sazan gibi atla. Benim nickim buraya kayit oldugumdan itibaren hep ayni. Sen her nickle degisik bir karekter sergilemeye calisiyorsun, sonucta ama kendini ele veriyorsun bu halinle, simdiki gibi. Zitat:
|
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Benim nickimde buraya kayid oldugumdan beri ayni. tabi senin beyninda bazi farkli senaryolar var, o baska.. sen istedigin kadar, iftiralarini yaymaya calis.. bak WCpuma'da senin kafadan, o da heryerde beni görüyor. neden acaba? yarasi olan gocunur. nick diyorsun baska birsey demiyorsun. |
|
|||
|
|||
![]() What ever benox.
Ask-sehidi hat soviel Kopf und Verstand um nicht auf deine Spielchen hereinzufallen. Da bin ich mir sehr sicher. Timi ist eine Ausnahme, Timi ist einsam und allein und sitzt im gleichen Boot wie du (siehe heiratsthemen) Ich bin sicher, er ist nicht so einfach zu haben wie timi. Der Mann ist anspruchsvoll ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Würdest Dich endlich mal von Deinem schrecklichen Gefühl befreien können, wenn Du jemanden auf Dein Niveau herunter ziehen könntest.
Zitat:
|
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Ich fühle mich gut, danke. Wie geht es dir? |
|
||||
|
||||
![]() Das denke ich gar nicht, dass es Dir gut geht. Sonst würdest Du hier nicht ständig über Beziehungskonstellationen und Verkupplungsaktionen reden.
|