Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 14.07.2014, 22:46
feyzade

Standard

Zitat:
Zitat von benekalice Beitrag anzeigen
timi'de cok saf'ti (kötü anlamda söylemiyorum yanliz), simdi gözleri acilmisa benziyor.
Gözleri acilmis = benox'un agzina göre konusuyor
Alt 14.07.2014, 22:48
Ask_Sehidi

Standard

Haaaah !!!! Hahaha Simdi bir sey yazacaktim ama vazgectim. Belki diger günlerde yazaarim.

Zitat:
Aslinda bildigini tahmin ediyordum... eskiden zülfikar'in, yani manbee'nin seviyesinde cevap veriyordun.
Alt 14.07.2014, 22:55
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

sorun degil... iyiki birini güldürebildim bugün

Hayir, saka degildi, görüsümü bildirdim.

Zülfikar'in cok edepsiz konustugunu burada herkez görmüstür. Hatta Zülfikar, yani manbee kendisi o zamanlar platoni ve assitoni oldugunu da söylemisti.

Tahminim (bildigim degil) manbee'ye AKEPE maas baglamistir en son secimlerden sonra. O nedenle de, tahminim kötü sözler yerine militan bir cizgi cizmeye basladi.

Zitat:
Zitat von Ask_Sehidi Beitrag anzeigen
Haaaah !!!! Hahaha Simdi bir sey yazacaktim ama vazgectim. Belki diger günlerde yazaarim.
Alt 14.07.2014, 23:01
feyzade

Standard

Zitat:
sorun degil... iyiki birini güldürebildim bugün

Hayir, saka degildi, görüsümü bildirdim.

Zülfikar'in cok edepsiz konustugunu burada herkez görmüstür. Hatta Zülfikar, yani manbee kendisi o zamanlar platoni ve assitoni oldugunu da söylemisti.

Tahminim (bildigim degil) manbee'ye AKEPE maas baglamistir en son secimlerden sonra. O nedenle de, tahminim kötü sözler yerine militan bir cizgi cizmeye basladi.
Dir ist wohl jedes Mittel recht... Ne demis atalarimiz, ya oldugun gibi görün, ya göründügün gibi ol.
Beides bekommst du nicht hin. Simdi yeni kurbanin ask-sehidi mi?
Ask-sehidi mag differenzen mit manbee zu haben, aber im gegensatz zu timi, hat ask-sehidi auch graue zellen in seinem Gehirn.
herkesi timi mi zannetin benox?
Alt 14.07.2014, 23:06
Erfahrener Benutzer

Standard

feyzade, filiz, vs. sen hep ayni kaldin malesef.

Bir sene önce filiz vs. nicki ile neydiysen, simdi de aynisin. Kimbilir daha kac tane nickin var. Seninle muhatap olmak istemiyorum. En iyisi seninle muhatap olmak isteyenlerin yazilarina sazan gibi atla.

Benim nickim buraya kayit oldugumdan itibaren hep ayni. Sen her nickle degisik bir karekter sergilemeye calisiyorsun, sonucta ama kendini ele veriyorsun bu halinle, simdiki gibi.

Zitat:
Zitat von feyzade Beitrag anzeigen
Dir ist wohl jedes Mittel recht... Ne demis atalarimiz, ya oldugun gibi görün, ya göründügün gibi ol.
Beides bekommst du nicht hin. Simdi yeni kurbanin ask-sehidi mi?
Ask-sehidi mag differenzen mit manbee zu haben, aber im gegensatz zu timi, hat ask-sehidi auch graue zellen in seinem Gehirn.
herkesi timi mi zannetin benox?
Alt 14.07.2014, 23:09
feyzade

Standard

Zitat:
feyzade, filiz, vs. sen hep ayni kaldin malesef.

Bir sene önce filiz vs. nicki ile neydiysen, simdi de aynisin. Kimbilir daha kac tane nickin var. Seninle muhatap olmak istemiyorum. En iyisi seninle muhatap olmak isteyenlerin yazilarina sazan gibi atla.

Benim nickim buraya kayit oldugumdan itibaren hep ayni. Sen her nickle degisik bir karekter sergilemeye calisiyorsun, sonucta ama kendini ele veriyorsun bu halinle, simdiki gibi.
ach benox. wirken deine Drogen immer noch?
Benim nickimde buraya kayid oldugumdan beri ayni. tabi senin beyninda bazi farkli senaryolar var, o baska..
sen istedigin kadar, iftiralarini yaymaya calis.. bak WCpuma'da senin kafadan, o da heryerde beni görüyor. neden acaba?
yarasi olan gocunur. nick diyorsun baska birsey demiyorsun.
Alt 14.07.2014, 23:12
feyzade

Standard

What ever benox.
Ask-sehidi hat soviel Kopf und Verstand um nicht auf deine Spielchen hereinzufallen.
Da bin ich mir sehr sicher.
Timi ist eine Ausnahme, Timi ist einsam und allein und sitzt im gleichen Boot wie du (siehe heiratsthemen)

Ich bin sicher, er ist nicht so einfach zu haben wie timi. Der Mann ist anspruchsvoll
Alt 14.07.2014, 23:20
Erfahrener Benutzer

Standard

Würdest Dich endlich mal von Deinem schrecklichen Gefühl befreien können, wenn Du jemanden auf Dein Niveau herunter ziehen könntest.

Zitat:
What ever benox.
Ask-sehidi hat soviel Kopf und Verstand um nicht auf deine Spielchen hereinzufallen.
Da bin ich mir sehr sicher.
Timi ist eine Ausnahme, Timi ist einsam und allein und sitzt im gleichen Boot wie du (siehe heiratsthemen)

Ich bin sicher, er ist nicht so einfach zu haben wie timi. Der Mann ist anspruchsvoll
Alt 14.07.2014, 23:22
feyzade

Standard

Zitat:
Würdest Dich endlich mal von Deinem schrecklichen Gefühl befreien können, wenn Du jemanden auf Dein Niveau herunter ziehen könntest.

Ich fühle mich gut, danke. Wie geht es dir?
Alt 14.07.2014, 23:26
Erfahrener Benutzer

Standard

Das denke ich gar nicht, dass es Dir gut geht. Sonst würdest Du hier nicht ständig über Beziehungskonstellationen und Verkupplungsaktionen reden.

Zitat:
Ich fühle mich gut, danke. Wie geht es dir?
Antwort