| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Hepiniz Aydanin üzerine gidiyorsunuz ama asil Steppenwolf nickli üye hakaret edici sözler yazmisti uyuzkedi hakkinda. Ona niye cevap vermiyorsunuz???????????
Malesef Steppenwolfun yazdiklari silinmis. |
|
||||
|
||||
![]() wieso sehen hier einige personen jedes neu eröffnete thema im forum als einladung zu einer diskussionsrunde an? ich meine, eine person hat hier das thema eröffnet mit der intention, dadurch eventuell eine freundin finden zu können. wenn sich dadurch damen angesprochen fühlen oder interesse haben, werden sie sich schon bei ihm melden.
ich habe jedoch schwierigkeiten damit, die zu verstehen, die zusammenhangslos diskussionen anfangen und das ursprünglich angefangene thema in ganz andere richtungen ziehen. zudem gibt es einige, die vor- und nachteile solch einer suche erläutern. das ist doch überhaupt nicht gefragt! |
|
|||
|
|||
![]() benim burda olmam birsey aradigimi mi ifade ediyor? Biraz mantikli olsan iyi edersin. Senin ne icin burda oldugunu bilemem ön yargiyla da karsina cikamam ama sende cikmazsan iyi edersin...
|
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bosverelim Wahrheit. Herkez kimin ne oldugunu biliyor. Benim üzerime gelseler ne olucakki. Sonucta onlar kendi seviyesinde.....
|
|
||||
|
||||
![]() hier treiben sich nur pfeifen rum. haksizliga karsi cikan yok. sadece gücsüz gördüklerinin üstüne vuranlar var.
|
|
|||
|
|||
![]() bosver canim vurup dursunlar biz ne oldugumuzu biliyorsuz gerisinin önemi yok
|
|
||||
|
||||
![]() biraz kültür ögretelim bu cahil insalara. ne dersin?
|
|
|||
|
|||
![]() simdi bunun üzerine siz nerden buldunuzki bize ögreticeksiniz derler bilmiyormusun.... En iyisi kendilerini kendi haline birakmak olur. Netice de olgun insanlarmis...........
|
|
||||
|
||||
![]() tamam birakalim kendi hallerinde.....
|