mayck
''Gidiyorum sadece. Yollar kadar yorgun, Yolculuklar kadar bitimsiz,Gidiyorum... Terk ettiğim;Ne sensin aslında, Ne de seni içine sığdırabilen Bu koca sehir. Gidişim;Ne bilgeler kadar asil, Ne haytalar kadar sefil. Kendim kadar ancak, Kendime varacak kadar.şimdi Ne sende beni bırakıp Ne bana seni alıp "Duşünmeden;Ama asla düşünmeden" Gidiyorum.. Yüreğim bilir beni. Uzayan yol olsaydi, çıkar mıydım bu yolculuğa hiç! Gölgemin ağırlığını yüklenip omuzlarıma, Koca bir yaşanmışlığı azık edip, Gider miydim böyle! Bilirsin beni yüreğim kadar..Seni bitirmeye değil Beni başlamaya gidiyorum Telaşa gerek yok Yalnızca gidiyorum"......
selam,iyi günler dilerim,nehaber,nasilsin?
nabend :)
''Gidiyorum sadece. Yollar kadar yorgun, Yolculuklar kadar bitimsiz,Gidiyorum... Terk ettiğim;Ne sensin aslında, Ne de seni içine sığdırabilen Bu koca sehir. Gidişim;Ne bilgeler kadar asil, Ne haytalar kadar sefil. Kendim kadar ancak, Kendime varacak kadar.şimdi Ne sende beni bırakıp Ne bana seni alıp "Duşünmeden;Ama asla düşünmeden" Gidiyorum.. Yüreğim bilir beni. Uzayan yol olsaydi, çıkar mıydım bu yolculuğa hiç! Gölgemin ağırlığını yüklenip omuzlarıma, Koca bir yaşanmışlığı azık edip, Gider miydim böyle! Bilirsin beni yüreğim kadar..Seni bitirmeye değil Beni başlamaya gidiyorum Telaşa gerek yok Yalnızca gidiyorum"......
selam nasilsin?