tikikizi
selamlar sana! bugün nasilsin bakalim? kusura bakma bayram oldugu icin pek nete giremiom da ondan sana bu kadar gec geri yaziom. bu arada ramazan bayramin mübarek olsun. =) ja ich bin 23.
radyasyon
support@vaybee.de ye burda seviyeli chat yapmak istiyen herkesi ismi asagida gecen dengesiz sap bu agenti sikayet etmeye davet ediyorum.
temiz chat yapmak istiyorsak lütfen suistimal etmeden 2 dakikalik bir kisa zamanimizi feda edelim..cünki bu tipler küfür edenlere serbest etmisler chat i ayni kendileri gibi efendi sohbet edenlerode Gaza getirip güzel dostluk iliskilerini bozmalarina sebebiyet veriyorlar...!
Support@vaybee.de sikayet edecegimiz agentin ismi Honey124 dür saygilar herkese tsk ler...
grüße aus bochum :-)
auch gut dankeeeeeeeeee.........
haiiii
heyyyyyyy na alles klar
selamlar sana! bugün nasilsin bakalim? kusura bakma bayram oldugu icin pek nete giremiom da ondan sana bu kadar gec geri yaziom. bu arada ramazan bayramin mübarek olsun. =) ja ich bin 23.
ok oda güzel.
ja baden baden kenne ich aber nur vom hören, dort war ich noch nicht. ja ich komme aus münchen. yasin kac?
iyi olmana cok sevindim. tsk bende gayet iyim ya. nerden böyle?
selam naber nasilsin?
nein wir kennen uns noch nicht
iyilik senden naber?
slm :-)
selam.. sohbetin nasil gidiyor?
support@vaybee.de ye burda seviyeli chat yapmak istiyen herkesi ismi asagida gecen dengesiz sap bu agenti sikayet etmeye davet ediyorum. temiz chat yapmak istiyorsak lütfen suistimal etmeden 2 dakikalik bir kisa zamanimizi feda edelim..cünki bu tipler küfür edenlere serbest etmisler chat i ayni kendileri gibi efendi sohbet edenlerode Gaza getirip güzel dostluk iliskilerini bozmalarina sebebiyet veriyorlar...! Support@vaybee.de sikayet edecegimiz agentin ismi Honey124 dür saygilar herkese tsk ler...
slm