berlinfatih1
Sen değil misin yeri göğü yerinden oynatan
Tarihte 14 asır boyunca kafire kan ağlatan
Yoksa kafir batılımıydı seni böyle şımartan
Zillet başını almış yürüyor uyansana ey Müslüman
Taviz vermek yakışmaz senin yüce şanına
Kafirler tanır seni uyuyan dev der adına
Çabamız sanadır bırakma bunları yanına
Kalk ta diril son ver artık bacımın çığlıklarına
Ebu Gurayb her anında seni çağırır imdadına
Mücahidler uyan der Muhammedin hatırına
Namlular uzandı Müslümana senin inadına
Sevindir bizi de yay İslamı dünyanın her yanına
Sen Allahın hükümlerini bütün dünyaya yayacaksın
Allahın aslanı Müslümanın 85 yıl beklediği değil misin
Sen bizim savaşımız hak yolunda bir tek sancağımızsın
Sen mücahidlerin şiirlerinde geçen İSLAM DEVLETI değil misin ?
ezocan24
slm eda nasilsin
özlettin kendini
vasla özletme
kucukbeyali
eda çok katısın adına yakışmıyor jetz ıch sie denken anladınmı hanfendi mersinlimisin
korkut68
selam!görüyorsun değil mi ne kadar gurursuz bizim erkeklerimiz,insan utanıyor walla! ´essegin oluyum mu´ demis,kusura bakma olum ama bunu yazıyosan sen essoglu esseksin...
kucukbeyali
merhaba seni tanımadan içim ısındı ne yapıyorsun mersinden sana selamlar
berlinfatih1
En büyük yarayı aldı Hilafetin yıkılmasıyla bu ümmet
Tarih bile şaşkın! şahit olmamış, nasıl oldu böylesi hezimet
Başımıza otorite kurdu, dün atlarımızın nallarını öpen millet
Bugün yahudilerin emrine hizmetkarız, Allahım ne acı verici zillet
Kafirlerin necis bedenleri korkusuz artık , toprağımda taşımda
Kudurmuş salyası akan köpekler gibi, gözü soframda aşımda
Batıya uşak satılmış hainler, ellerinde silah bekliyor başımda
İslama sanki düşman, acımasızca nasıl da duruyor karşımda
Bugünde Lübnan bir gece ansızın bomba sesleriyle uyandı
Müslüman bedenler parçalanıyor, Allahım ortalık kana boyandı
Namlunun ucu uzak değil, artık taa alnımıza kadar dayandı
Kırılasıca elleri korkusuz, pervasızca namusumuza uzandı
Kafirler Müslümanı hiçe sayarken acep bizler daha neyi bekleriz
Kaybedecek bir adımızdan başka, daha neyimiz kaldı ki tekleriz
Başımızdaki hain yöneticilerden iş çıkmaz, Vallahi beyhude gözleriz
Unutmayalım! Dün yenilmez denilen Bizansı yere seren yine bizleriz
Müslüman ancak Raşidi Hilafet sancağının gölgesinde huzur bulur
Gerçek adil düzen, hakk nizam yalnızca Raişidi Hilafetle kurulur
Kafirlerin hayasız saldırıları ancak şanlı İslam ordusuyla durulur
İşte o zaman! akan kanların, yapılan zulümlerin hesabı sorulur
Hizb-ut tahrir haykırıyor 53 den bu yana İslam ümmetine
Tek kurtuluş yolu, tek köklü çözüm Raşidi Hilafet diye
Gelin kardeşler! kulak verelim hep birlikte bu hakk nidaya
Hakkın hakimiyeti, batılın hezimeti için el açalım Hüdaya
Aramızdaki tefrikalar son bulup, İslam kardeşliği oluşsun
Kerim ümmet Hilafet sancağı altında yek vücud buluşsun
sayfanizi gezdim..
slm
Sen değil misin yeri göğü yerinden oynatan Tarihte 14 asır boyunca kafire kan ağlatan Yoksa kafir batılımıydı seni böyle şımartan Zillet başını almış yürüyor uyansana ey Müslüman Taviz vermek yakışmaz senin yüce şanına Kafirler tanır seni uyuyan dev der adına Çabamız sanadır bırakma bunları yanına Kalk ta diril son ver artık bacımın çığlıklarına Ebu Gurayb her anında seni çağırır imdadına Mücahidler uyan der Muhammedin hatırına Namlular uzandı Müslümana senin inadına Sevindir bizi de yay İslamı dünyanın her yanına Sen Allahın hükümlerini bütün dünyaya yayacaksın Allahın aslanı Müslümanın 85 yıl beklediği değil misin Sen bizim savaşımız hak yolunda bir tek sancağımızsın Sen mücahidlerin şiirlerinde geçen İSLAM DEVLETI değil misin ?
slm eda nasilsin özlettin kendini vasla özletme
slm nbr nasılsınız
nasilsin edacim
eda çok katısın adına yakışmıyor jetz ıch sie denken anladınmı hanfendi mersinlimisin
selam!görüyorsun değil mi ne kadar gurursuz bizim erkeklerimiz,insan utanıyor walla! ´essegin oluyum mu´ demis,kusura bakma olum ama bunu yazıyosan sen essoglu esseksin...
merhaba seni tanımadan içim ısındı ne yapıyorsun mersinden sana selamlar
hey du ! ² :)
az baaaaaaaaaaaaak
gben o kadar doluki ne yazacagimi sasirdim ;-))
slm
En büyük yarayı aldı Hilafetin yıkılmasıyla bu ümmet Tarih bile şaşkın! şahit olmamış, nasıl oldu böylesi hezimet Başımıza otorite kurdu, dün atlarımızın nallarını öpen millet Bugün yahudilerin emrine hizmetkarız, Allahım ne acı verici zillet Kafirlerin necis bedenleri korkusuz artık , toprağımda taşımda Kudurmuş salyası akan köpekler gibi, gözü soframda aşımda Batıya uşak satılmış hainler, ellerinde silah bekliyor başımda İslama sanki düşman, acımasızca nasıl da duruyor karşımda Bugünde Lübnan bir gece ansızın bomba sesleriyle uyandı Müslüman bedenler parçalanıyor, Allahım ortalık kana boyandı Namlunun ucu uzak değil, artık taa alnımıza kadar dayandı Kırılasıca elleri korkusuz, pervasızca namusumuza uzandı Kafirler Müslümanı hiçe sayarken acep bizler daha neyi bekleriz Kaybedecek bir adımızdan başka, daha neyimiz kaldı ki tekleriz Başımızdaki hain yöneticilerden iş çıkmaz, Vallahi beyhude gözleriz Unutmayalım! Dün yenilmez denilen Bizansı yere seren yine bizleriz Müslüman ancak Raşidi Hilafet sancağının gölgesinde huzur bulur Gerçek adil düzen, hakk nizam yalnızca Raişidi Hilafetle kurulur Kafirlerin hayasız saldırıları ancak şanlı İslam ordusuyla durulur İşte o zaman! akan kanların, yapılan zulümlerin hesabı sorulur Hizb-ut tahrir haykırıyor 53 den bu yana İslam ümmetine Tek kurtuluş yolu, tek köklü çözüm Raşidi Hilafet diye Gelin kardeşler! kulak verelim hep birlikte bu hakk nidaya Hakkın hakimiyeti, batılın hezimeti için el açalım Hüdaya Aramızdaki tefrikalar son bulup, İslam kardeşliği oluşsun Kerim ümmet Hilafet sancağı altında yek vücud buluşsun
berlinden saygilarimi sunarim