| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
madem benim ex freundtum varmis, birde sana resim göndermis, eklede resimleri hep birlikte gülelim ![]() Geändert von NurBanu (26.06.2015 um 15:43 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() Und deine ghetto Sprache versteht außer dir nur du selber. Schreib doch eine Antwort mit einem deiner anderen Nicks liebes, vielleicht kommst du dann etwas glaubwürdiger rüber ![]() Warte ich frage mal kurz deine ex-freunde warum sie dich nicht mehr wollten. Und mal sehen was dein Bruder dazu zu sagen hat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
![]() Ama biraz inandirici olsun. Yalanci sahit olarak yeni Bir nikle gelipte gülünc olma : D |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() ama bu yazina göre, SEN ebu-cahili günde 50 kere ariyorsun, yoksa bu yalanlari nerden cikaracaksin?? hahahahahhaha du bist so unglaublich dumm, dass muss dir doch schon wehtun. man man man, ich habe nicht mal mehr mitleid mit dir. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
meine 5 Brüder kime ne diyeceklerini cok iyi bilirler ![]() Geändert von NurBanu (26.06.2015 um 15:33 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
ama sen zaten kime ne teklifte bulundugunu kendin daha iyi biliyorsun. malum birde o teklifi yaptigin kisiler biliyor bunu. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Öyle ya sen mükkemelsin. Senin yüzünden bu yazilar burda. Biz burda yorumumuzu yapip cikarken, bikti Herkes senin yalan ve iftirandan. Evet camura bulasmayim dedim ama durmadan herkese sicriyorsun en sonunda nihayet ilgi cekmeyi basardin, negatif de olsa. Sana gercekten aciyorum.
|
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
erkeklere sürekli feyzadeye cevap yazmayin diye yazi yazip duruyorsun. erkeklerle baska bir sekilde itlibata gecemiyormusun? ilalki benimi dahil etmelisin?? millet de bana anlatip duruyor, sevtapTuran seni kiskaniyor, bak bana su yaziyi gönderdi diye. arme turan, ehrlich... |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Liebes das ist echt nicht mehr gesund. |