jenyy
selam canım nasılsın*ben istanbul bakırköyden nur.umarım iyisindir.
askinkizi
yeni çok güzel bir site açılmış herkesi davet ediyorum siteye googledan turkwebi yazıp girebilirsiniz ya da adresi turkwebi.com olarak girebilirsin reha muhtar ve windowsu türkler yapsaydı çok komik :)) mutlaka onlarada bak
sayfanıza rastgeldim :-)
slm sayfana baktim
msn isteyen olmadi
:o)) niye bukadar merak?? alt tarafi göz yani??
akslmm nasilsin?
evet benim!!
hayir olmam
selam canım nasılsın*ben istanbul bakırköyden nur.umarım iyisindir.
yeni çok güzel bir site açılmış herkesi davet ediyorum siteye googledan turkwebi yazıp girebilirsiniz ya da adresi turkwebi.com olarak girebilirsin reha muhtar ve windowsu türkler yapsaydı çok komik :)) mutlaka onlarada bak
slm naber
merhaba iyiyim tsk ederim...güzeli anladik da ;-)) bursa nereden cikti?
bilmemki :-))
evet
ben su an muglada yasıyom
ekledim