HAYVAN, SU, ORMANVEINSANKORSUNDADURMADANGÜLÜMSIYENKISABOYLUKIZINTAMAMLANMAMISSARKISI:-))
Geschlecht:
Mann
Kommentare (3)
Link
0 von 0Miniaturbild auswählen
Anhängen:
Link
dilan1979
Slm lar
Selamlar :-)
Rheinfeldende oturuyorum :-). Esim Üniversiteyi bitirdikten sonra Baselde is buldu o yüzden buraya tasinmak zorunda kaldik. Neden ugramadim :-) Bilmem heralde cok az görüstügümüzden olsa gerek:-)
Benim ne yaptigima gelirse bu sene Isvicre Brug ta Üniversiteye basladim ve Informatik okuyorum. Vaybee ye fazla takilmiyorum ama msnde bulunuyorum piscadaloz@hotmail.de eger zamanin olursa arada bir chatlesebiliriz :-)
LG
Dilan
dilan1979
Hey merhaba :-)
nerelerdesin neler yapiyorsun?
Biliyormusun ben artik isvicrede oturuyorum. Ne garib degilmi?
Kendine iyi bak görüsmek dilegiyle
Dilan
dilan1979
merhaba Aydin,
evet uzun zaman oldu seninle görüsmeyeli. Umarim hersey yolundadir. 8 Martta gönderdigin sms ini aldim tsk. ederim.
Kendine iyi bak Selamlar
Dilan
Slm lar Selamlar :-) Rheinfeldende oturuyorum :-). Esim Üniversiteyi bitirdikten sonra Baselde is buldu o yüzden buraya tasinmak zorunda kaldik. Neden ugramadim :-) Bilmem heralde cok az görüstügümüzden olsa gerek:-) Benim ne yaptigima gelirse bu sene Isvicre Brug ta Üniversiteye basladim ve Informatik okuyorum. Vaybee ye fazla takilmiyorum ama msnde bulunuyorum piscadaloz@hotmail.de eger zamanin olursa arada bir chatlesebiliriz :-) LG Dilan
Hey merhaba :-) nerelerdesin neler yapiyorsun? Biliyormusun ben artik isvicrede oturuyorum. Ne garib degilmi? Kendine iyi bak görüsmek dilegiyle Dilan
merhaba Aydin, evet uzun zaman oldu seninle görüsmeyeli. Umarim hersey yolundadir. 8 Martta gönderdigin sms ini aldim tsk. ederim. Kendine iyi bak Selamlar Dilan