yesbboy
merhaba ;
pek fazla bu sohbet ortamlarına yatkın değilim ama yakında 15 günlüğüne hanoferde olucam...
19nisanda Hanover fuarı var belki duymuşsundur.
Ben ist.da bi fabrikada ihracat dep.da çalışıyorum, univ.den yani mezunum ... elektronik-otomasyon ürünleri ihrac ediyoruz... Almanyada çok tanıdığım olmadığı için şimdilik sadece sohbet etmek istiyorum yani nasıl biryerdir nedir ne değildir merak ediyorum...
abuk sabuk birisi olmadığımı bilmeni isterim.
ben gündüz nette olmuyorum pek fazla şirketrte msn. vs.de yasak
mericyilmaz@hotmail.com ekelrsen ebde seni eklerim akşamalrı falan denk gelirsek konuşalım isterim...
ben içimden gelenleri olduğu gibi neyse direk anlatmayı tercih ederim hep
umarım bunu basit bir msn. isteme vs. gibi algılamazsın.
neyse çok uzattım... toz oluyorum ben :)
kçib
_____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _________@@@@_______@@______@_@_____ _________@@@@_______@_______@_____ _________@@@@@_____@_______@_____ __________@@@@@____@______@_____ ___________@@@@@@@______@_____ __@@@_________@@@@@_@_____ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@_____ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____ ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____ ____@@@@@_____@_________@@@_____ ____@@_________@__________@_____ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@_____ SELAM NASILSINIZ PROFİLİNİZ BEĞENDİM TANIŞALLIMMI SAYGILARIMLA _____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _
merhaba ; pek fazla bu sohbet ortamlarına yatkın değilim ama yakında 15 günlüğüne hanoferde olucam... 19nisanda Hanover fuarı var belki duymuşsundur. Ben ist.da bi fabrikada ihracat dep.da çalışıyorum, univ.den yani mezunum ... elektronik-otomasyon ürünleri ihrac ediyoruz... Almanyada çok tanıdığım olmadığı için şimdilik sadece sohbet etmek istiyorum yani nasıl biryerdir nedir ne değildir merak ediyorum... abuk sabuk birisi olmadığımı bilmeni isterim. ben gündüz nette olmuyorum pek fazla şirketrte msn. vs.de yasak mericyilmaz@hotmail.com ekelrsen ebde seni eklerim akşamalrı falan denk gelirsek konuşalım isterim... ben içimden gelenleri olduğu gibi neyse direk anlatmayı tercih ederim hep umarım bunu basit bir msn. isteme vs. gibi algılamazsın. neyse çok uzattım... toz oluyorum ben :) kçib
hi babyseker
selamlar naislsiniz bakalim ne var ne yok:)?
iyi akşamlar
yaa bak profilin çok güzel ama sadece bişey kötü ffenerbehçe yazmmışsınn :) o da galatasaray olsaydı ne güzel olacaktı
slm
selam.
slm naber
selam shekerim bitanem papatyam (K) nasilsin iyimisin
selam nasılsın
Selam
merhaba naber nasilsin?
slm tatlim nasilsiniz ben baran yasiz