|   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Profil

Profil von babyseker

Als Freund hinzufügen
Nachricht senden
Kennenlern-Tour
Kompliment senden
Gästebucheintrag
Notiz anlegen
Merkliste hinzufügen

Blocken
Profil melden
babyseker
hat seinen Status nicht gesetzt |  

Geschlecht: Frau
Status: in Beziehung
Geburtsdatum: 14. April 1985
Stadt: Bremen
Mitglied seit: 02 / 2003
Privat
Tätigkeit: Auszubildender
Hobbys und Interessen:
Freizeit: Musik, Sportetc...Tanzen, chatten, musikhören...
Lieblingsmusik: Dancehall
Lieblingsfilme: Dem Himmel so nah...
Über mich: !!! Finde es raus !!!

Geschlecht: Frau
Status: in Beziehung
Stadt: Bremen

Kommentare (14)

yakisikli2222
_____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _________@@@@_______@@______@_@_____ _________@@@@_______@_______@_____ _________@@@@@_____@_______@_____ __________@@@@@____@______@_____ ___________@@@@@@@______@_____ __@@@_________@@@@@_@_____ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@_____ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____ ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____ ____@@@@@_____@_________@@@_____ ____@@_________@__________@_____ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@_____ SELAM NASILSINIZ PROFİLİNİZ BEĞENDİM TANIŞALLIMMI SAYGILARIMLA _____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _

01.09.2008 um 13:48
 

yesbboy
merhaba ; pek fazla bu sohbet ortamlarına yatkın değilim ama yakında 15 günlüğüne hanoferde olucam... 19nisanda Hanover fuarı var belki duymuşsundur. Ben ist.da bi fabrikada ihracat dep.da çalışıyorum, univ.den yani mezunum ... elektronik-otomasyon ürünleri ihrac ediyoruz... Almanyada çok tanıdığım olmadığı için şimdilik sadece sohbet etmek istiyorum yani nasıl biryerdir nedir ne değildir merak ediyorum... abuk sabuk birisi olmadığımı bilmeni isterim. ben gündüz nette olmuyorum pek fazla şirketrte msn. vs.de yasak mericyilmaz@hotmail.com ekelrsen ebde seni eklerim akşamalrı falan denk gelirsek konuşalım isterim... ben içimden gelenleri olduğu gibi neyse direk anlatmayı tercih ederim hep umarım bunu basit bir msn. isteme vs. gibi algılamazsın. neyse çok uzattım... toz oluyorum ben :) kçib

25.02.2008 um 0:51
 

oezelmuameler
hi babyseker

15.09.2007 um 23:54
 

kabus25
selamlar naislsiniz bakalim ne var ne yok:)?

06.07.2007 um 21:04
 

cmdnklp
iyi akşamlar

06.07.2007 um 20:39
 

cnnkrsl
yaa bak profilin çok güzel ama sadece bişey kötü ffenerbehçe yazmmışsınn :) o da galatasaray olsaydı ne güzel olacaktı

06.07.2007 um 16:58
 

birgunsabaholur
slm

06.07.2007 um 16:56
 

huso36
selam.

06.07.2007 um 16:31
 

tarik79x
slm naber

06.07.2007 um 16:31
 

olanaklar
selam shekerim bitanem papatyam (K) nasilsin iyimisin

06.07.2007 um 16:31
 

okannistanbul
selam nasılsın

10.06.2007 um 17:39
 

7kerebelali
Selam

10.06.2007 um 17:33
 

turktangaboy
merhaba naber nasilsin?

10.06.2007 um 17:30
 

alfonzobran
slm tatlim nasilsiniz ben baran yasiz

10.06.2007 um 17:29
 
 
Gemeinsame Freunde (0)
Keine gemeinsamen Freunde vorhanden.

Freunde von babyseker (0)
Keine Freunde vorhanden.

Gruppen von babyseker (0)
Keine Gruppen vorhanden.

babyseker's Komplimente

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)