totli75
SeLam nasilsiniz hayırlı guzel geceler hersey gonlunce olsun kib yeni yilda size AiLenize sevgi saygı sağlık mutluluk huzur dolu nice guzel gunler dılerım sağlıçakla kalın
YUSUF71
keşke
Keske tanimasaydim seni
Omuzlarima bu kadar yük binmezdi o zaman
Gözlerim aglamayi bilmezdi
O kadar sik kalbim çarpmazdi böyle delicesine,
Benim de ellerim simsicak olurdu mutlaka
Geceleri asla uykusuzluk çekmezdim sabaha kadar
Rüyalarim hatta tatli hayallerim olurdu
Duygusuzca düsünmezdim yoklugunda günlerimi, saatleri hep
Hiç üsümezdim böylesine ölü soguklugunda
Hirsim takip etmezdi beni, kötü kader
Kan çanagina dönmezdi gözlerimin ta içi.
Kayan yildizlardin bende farkli dilekler tutardim,
Duyardim, anlardim yanimda konusulani,
Hayretim bu kadar artmazdi o zaman
Ben de gülerdim zaman zaman
Deniz ve mehtap benim için önemli olurdu.
Hele kara sapli biçak dostum olmazdi sirtimda
Günessiz dünyamda kavrulmazdi cigerim
Beynim ise böylesine hirçin aglamazdi.
Kar yüregime damla damla vurmazdi.
Gözyasim ruhumu daraltmazdi, benligimi sikistirmazdi.
yusuf_yuce06@hotmail.com
karesi
aloo ne O elin belinde sen kasımpaşalımısın?
Caner4
hallo wie geht es dir?Du bist sehr süss,ich möchte dich kennen.Ich hoffe.ich habe dich nicht gestört und hoffe,antwort mich.Ich wünsche dir einen schönen Tag
end_view54
hello
end_view54@hotmail.com
Wenn Sie möchten, sprechen hinzufügen
slm nasilsin
slm güler yüzlü minik kiz :-))))
SeLam nasilsiniz hayırlı guzel geceler hersey gonlunce olsun kib yeni yilda size AiLenize sevgi saygı sağlık mutluluk huzur dolu nice guzel gunler dılerım sağlıçakla kalın
keşke Keske tanimasaydim seni Omuzlarima bu kadar yük binmezdi o zaman Gözlerim aglamayi bilmezdi O kadar sik kalbim çarpmazdi böyle delicesine, Benim de ellerim simsicak olurdu mutlaka Geceleri asla uykusuzluk çekmezdim sabaha kadar Rüyalarim hatta tatli hayallerim olurdu Duygusuzca düsünmezdim yoklugunda günlerimi, saatleri hep Hiç üsümezdim böylesine ölü soguklugunda Hirsim takip etmezdi beni, kötü kader Kan çanagina dönmezdi gözlerimin ta içi. Kayan yildizlardin bende farkli dilekler tutardim, Duyardim, anlardim yanimda konusulani, Hayretim bu kadar artmazdi o zaman Ben de gülerdim zaman zaman Deniz ve mehtap benim için önemli olurdu. Hele kara sapli biçak dostum olmazdi sirtimda Günessiz dünyamda kavrulmazdi cigerim Beynim ise böylesine hirçin aglamazdi. Kar yüregime damla damla vurmazdi. Gözyasim ruhumu daraltmazdi, benligimi sikistirmazdi. yusuf_yuce06@hotmail.com
huuuu
selam nasilsiniz
selam msn ye gelsene unutamayacagın bir gece yasatayim ekle beni cok farklı deneyim yasa xsukx@hotmail.com
ein nettes hallo an die pistazie :o)
kiz sen ne tatli seysin öyle..seni ham yaparim bak:-)
`´`;, ___H_ _ ( ` ) _/ ( ) ) /______ ( ) _ ) HoşgeLDin..! | | | |´´´´ | |` | ~~~```~~~~~~ Mübarek Ramazan
hi tatli kiz
aloo ne O elin belinde sen kasımpaşalımısın?
hallo wie geht es dir?Du bist sehr süss,ich möchte dich kennen.Ich hoffe.ich habe dich nicht gestört und hoffe,antwort mich.Ich wünsche dir einen schönen Tag
hello end_view54@hotmail.com Wenn Sie möchten, sprechen hinzufügen
emre_445@hotmail.com ekle tanışabilirz