huso36
selam,cevap vermedine göre hast du wohl kein lust zum unterhalten?ginede canin sagolsun ve yeterki saglik olsun diyelim,sana iyi günler dilerim,hersey gönlünce olsun,saygilarimla...hüseyin.
huso36
selam,iyi günler dilerim,nehaber,nasilsiniz?hergüzelikler sizinle olsun.
selam xmuzisyen1970@hotmail.com
yeni gelene mrb.
slm
slm acelya
selam,cevap vermedine göre hast du wohl kein lust zum unterhalten?ginede canin sagolsun ve yeterki saglik olsun diyelim,sana iyi günler dilerim,hersey gönlünce olsun,saygilarimla...hüseyin.
selam,iyi günler dilerim,nehaber,nasilsiniz?hergüzelikler sizinle olsun.
slm nasilsin desem
slm bayan degilim ama hg