Kitap okuma alışkanlığım yok artık.
İhtiyarladım :-))
Über mich:
Ya olduğun gibi görün .
Ya göründüğün gibi ol .
Şakayı seven , Spontan efendi ve dürüst olduğuma inanıyorum . İş prensipi olan
kesinlikle kumar gece hayatı olmayan biriyim . Evli değilim .
Ayrıldım ve yalnız kalıyorum .
Kendime bir dost ,bir yoldaş sırdaş hayat arkadaşı arıyorum .
Evlenmeye karşı biri değilim .
Ich möchte:
Kendi ile barışık , neşeli saygıyı ön safta tutacak kesinlikle kin gütmeyecek biri ile hayatımı paylaşmaya hazırım . Dünyanın hic bir şeyinde gözüm yok .