Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #121  
Alt 08.03.2006, 19:41
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard brauche dringend Hilfe bzw Beratung

...von einem angehenden oder vollen Jurist.


Lütfen Defterime mesaj birakin, ordan konusalim.


Tesekkür ederim.
  #122  
Alt 14.03.2006, 13:36
Benutzerbild von delux
delux delux ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard EHEVERTRAG

folgende situation:

schulden die man von der ehr verursacht hat, muss man die dann bei einer scheidung gemeinsam abbezahlen oder ist jeder für seine sachen selber verantwortlich?? oder muss man sowas durch eine ehevertrag sichern?
  #123  
Alt 14.03.2006, 17:35
airdem
 
Beiträge: n/a
Standard Kommt drauf an...

...ob beide Teile während der Ehe und auch danach noch gearbeitet haben... ob jeder seinen Lebensunterhalt verdient. Ob die Schulden für gemeinsame Ausgaben gemacht wurden etc.

Wichtiger Punkt: Unterhaltsverzicht bei Übernahme der Schulden eines Teiles.

Es gibt viele Punkte.....man kann es nicht pauschalisieren.
  #124  
Alt 15.03.2006, 12:32
Benutzerbild von cannero
cannero cannero ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard kfz-mitnahme in die Türkei

Wir beabsichtigen, in die Türkei umzusiedeln. Ich bin Deutscher, meine Frau Türkin mit unbefristeter Aufenthaltserlaubnis. Kennt jemand das Prozedere für die KFZ-Mitnahme??
Danke im voraus
  #125  
Alt 16.03.2006, 21:55
eda07
 
Beiträge: n/a
Standard Jurastudium und Motivation

Ich wundere mich über Avukatbey, der von alles Ahnung hat.Dabei vergesse ich, was für Normen ich mir angeguckt habe.Bin ich den etwa nicht geeignet für diesen Studiengang überlege ich.
  #126  
Alt 16.03.2006, 22:34
airdem
 
Beiträge: n/a
Standard Berufspraxis! o.T.

ohne Text
  #127  
Alt 23.03.2006, 20:26
Benutzerbild von juhanlois
juhanlois juhanlois ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard BU ALMANLARIN KASINTISI VAR GALİBA

ARKADASLAR BEN BU YAZIYI BİR SİTEDEN BULDUM.SİZİN GÖRÜŞLERİNİZİ NEDİR BU KONU HAKKINDA?



Almanya"da Türkçe konuşma yasağı yayılıyor. Bielefeld kentinde, spor yaparken aralarında Türkçe konuşan Dilan Nakipoğlu-Floth ile Volkan Aksu?un üyelikleri iptal edildi.
AVRUPA?da yabancılara ve kendi dillerini kullanmalarına dönük sert uygulamalara bir yenisi daha eklendi. Hollanda?da sokakta Flemenkçe dışında dil konuşulmaması talebinin ardından, Almanya?nın başkenti Berlin?de bir okulda teneffüslerde Türkçe konuşulmasının yasaklanması, bir politikacının da "Yasağa uymayanlar okul bahçesini süpürsünler" önerisinden sonra, anadil yasağı yeni bir boyuta ulaştı. Almanya?nın Bielefeld kentinde bir spor salonu da Türkçe?yi yasakladı.

Bielefeld?deki "Aktuelle Fitness" adlı spor salonu, antrenman sırasında Türkçe konuşan müşterilerinden Dilan Nakipoğlu-Floth (28) ile Alman ordusunda sivil askerlik yapan arkadaşı Volkan Aksu?un (22) üyeliklerini iptal etti. Salon yetkililerinin, üyelik iptalinden sonra verdiği çıkış kağıdının üzerine "Kendi istekleriyle spor salonundan ayrıldılar" diye not düşmesi de şaşkınlık yarattı.

Eşi Alman olan bir çocuk annesi Dilan Nakipoğlu-Floth, konuyla ilgili şunları söyledi:

"Birkaç hafta önce aylık 41 Euro aidatı olan bu spor salonuna kayıt yaptırdık. Başlarken de onların yanında Volkan ile aramızda hep Türkçe konuştuk. Burada böyle bir yasak olduğu şeklinde hiçbir şey söylemediler. Yoksa zaten başlamazdık. Buraya dördüncü kez geliyorduk. Aletlerde çalışırken bir yandan da Türkçe sohbet ediyorduk. O sırada yanımıza kadın antrenörlerden biri geldi. Bize Türkçe değil de Almanca konuşmamızı söyledi. Beynimden vurulmuşa döndüm. Ben de ?Anadilim Türkçe tabi ki Türkçe konuşacağım? diye cevap verdim. Salon sahibiyle konuşup bize döneceğini söyledi. Daha sonra hiç tanımadığımız bir kişi gelip iki dosya kağıdını önümüze atıp ?Bunları imzalayın ve çıkıp gidin? deyince şaşırıp kaldık. Biz de imzalamayacağımızı söyledik. Sözlü olarak tartıştık. Çıkış nedenimizi yazılı olarak vermelerini istedik. Ancak vermediler. Ben de eşim Marcel?e telefon ederek spor salonu ile yaptığım anlaşmayı alıp gelmesini istedim. Baktılar ki işin peşini bırakmayacağız, bu sefer de alttan almaya başlayıp ?Biz sadece rica etmiştik? dediler. Bunu kabullenmemiz imkansızdı. Olayın peşini bırakmayacağım. Ayrıca suç duyurusunda da bulunacağım."

SALONUN AVUKATI NE DEDİ

Haber Bielefeld?deki Westfalen Blatt adlı bölge gazetesinde de "Spor stüdyosunda Almanca zorunluluğu" adı altında yer aldı. Gazeteye açıklama yapan fitnes salonunun avukatı Hans Geisser ise, "Biz bütün müşterilerimizin birbirleriyle ne konuştuklarını anlamasını istiyoruz. Eğer bir İngiliz İngilizce konuşsaydı ona da Almanca konuşması ricasında bulunurduk. Ayrıca sözleşmenin tehdit sonucu feshedildiği gibi bir durum yok" diye konuştu.

Kendimi entegre olmuş görüyorum

Arkadaşı Volkan Aksu ile spor salonu üyeliği iptal edilen Dilan Nakipoğlu-Floth "Bir butik işletiyorum ve kendimi Almanya?ya entegre olmuş olarak görüyorum. Akıcı şekilde Almanca konuşuyorum. Bir Alman?la evliyim ve küçük kızımız Alman kreşine devam ediyor. Bir spor salonunun yetişkin müşterilerinin ana dilinde konuşmalarını yasaklanması çok çirkin" dedi
kaynak :hürriyet
  #128  
Alt 10.04.2006, 13:48
Benutzerbild von claudia6
claudia6 claudia6 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Namensführung nach türkischem Recht

Guten Tag

Mein Verlobter (TR) und ich (CH) möchten im August / September 2006 in der
Schweiz zivilisch heiraten und danach auch in der Schweiz leben.

1. Betreffend einfacherer Integration, Jobsuche, evt. Kinder möchten wir
meinen Namen als Familinennamen führen. Wird dies in der Türkei anerkannt, wenn der Name der Frau (in unserem Fall BARMETTLER) genommen
wird? Wenn ja, ist es möglich dass mein Mann im türkischen Pass den Namen
mit Allianznamen führen kann (BARMETTLER-KARAGÖZ)? In der Schweiz ist dies
kein Problem. Diese Namensführung ist von Gesetz her anerkannt und auch in
den Ausweisen kann der Allianzname geführt werden.

2. Ist es für mich möglich, nach der Heirat die türkische Staatsbürgerschaft
zu beantragen? Wenn ja, wie muss ich dabei vorgehen und wieviel kostet dies?

Vielen herzlichen Dank für die Hilfe.

Liebe Grüsse
Claudia
  #129  
Alt 10.04.2006, 17:39
Benutzerbild von originalgueler
originalgueler originalgueler ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Wo gibt es Liste mit Anwälten, die sich

auf Internet-Vertragsrecht spezialisiert haben?

Kennt ihr Webseiten, wo man sich vorab über die Bedingungen/Voraussetzungen des Zustandekommens eines Vertrags im Internet erkundigen kann?
  #130  
Alt 10.04.2006, 17:46
Benutzerbild von originalgueler
originalgueler originalgueler ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard es hört sich vielleicht blöd an, aber

wie wäre es, wenn Du die Typen von den christlichen Vereinen zu ihm rufst... kannst Dich ja am Telefon als seine Cousine ausgeben, sag denen, dass er vom Teufel besessen ist und dass sie ihn unbedingt bekehren sollen...

Danach wird er hoffentlich eine Zeit lang mit den Zeugen Yehovas beschäftigt sein

Eine Frage noch; in welcher Stadt lebst Du? Würde mich mal interessieren, ob Du in Sachsen wohnst ...

Noch etwas könntest Du machen, nimm ihn auf Tonband auf, wenn er Dich wieder beschimpft (dann hast Du auch den Beweis). Vielleicht hilft auch ein Schreiben an den Bürgermeister und eins an die Parlamentarier?
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu