Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #951  
Alt 15.07.2004, 13:21
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard senin oyunu kolaylikla kazanirim

korkma..

aniden verirsin bana oyunu...

sana isim söyleyemem,,hangisini desem,,,erdogani örnek olarak dersin..ve uymaz

bizim türklerde gurur ile sevgi kadar bazen cahillik de vardir icinde...benim bile vardi böyle sey..



refah dan sonra sadet,,sadet den sonra fazilet fazilet den sonra akp...

bu partilerin hepsini ayri anlami vardi...

simdi sakin tek söyleme

ne bilim birisi erbakanin
öbürkü goca gözlünün
sonuda erdoganin


sana karanlikda isik göstersem sende kesin beni takip edersin,,

ya cukur yönerdimmi seni napcan ?

karanlikdan korka korka yinede takip edersin sen beni...
  #952  
Alt 15.07.2004, 13:22
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard yetmez devam say

veya uydur
  #953  
Alt 15.07.2004, 13:26
Benutzerbild von donvonramses
donvonramses donvonramses ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard tamam da ne yapalim..isi sürekli orduya

mi havale edelim??
yo bence halk yanlis da yapsa reif olmayi ögrensin..biz halkimiza güvenmiyok..tarihimizde bu hep böyle olmustur..
güvenmeye baslamazsak artik halk hep yanlis yapan bir cocuk olarak kalacak:-))
  #954  
Alt 15.07.2004, 13:28
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard 1- pozitif sinyaller sadece Tayyip abin

oldugundan degil - cünkü ekonomigin gidisi kisa sürecte degil belli zaman ortamalarin ve dünya piyasasinda kaynaklanan ve gelisen olaylardan (sadece TR de secimler degil) olusan bir seydir.
Yani AKP basa geldi diye EKONOMI düzelmedi- AKP sadece ekonominin pozitif sinyaller verdiginin HABERCISIYDI - pozitif sinyalleri veren degildi yani- dikkatini cekerim

2- 81 yildan biri kopuk bir millet jegorafyasi anlatiyorsun ...81 yil önce peki nasil kuruldu Türkiye Cumhurriyeti ? Sanirim o senin bahsettigin kopuk milletler ele ele vererek bi seyler olusdu - yoksa bugün belki pasaportunda Ay Yildiz olmazdi -
Kopuklugu gercekten insanlarmi yaratiyor yoksa yasanan ekonomi sikinrimi ? Neden HATAY da sorun yok ? Arab, Türk, Jahudi, Alevi, Sünni , Hiristiyan yan yana yasiyor - ve her biri kültürüne ve gelenegine sahip cikabilir...neden ? - cünkü zengin bir ülke oldugu icin oralar. Ayrica okumusluguda var oranin cogu insaninda.

3- Eger Tayyip Erdogana hak verilmesi gerekirse o zaman su hususda: Adam görevini ilk haftasinda gezmedigi Avrupa Ülkesi birakmadi ve bu gercekten diplomatik olarak cok önemli bir adimdi ! Bunu ne Demirel nede Ecevit yapti - belki bu yüzden Baykalida es- gectiler ... evet haklisin... bazi bakanlar eslerine dostlarina kat daire yada sifir model otomobil alacagina o parayla bir Avrupaya ciksaydilar iyi olurdu.
  #955  
Alt 15.07.2004, 13:40
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard secildiyse görevini yapsin

ekonomiyi calistirsin

ama ekonomi mesafesine bi adim attikdan sonra..kanun degistirmeye kalkmak istiyor..

yani partinin genc durumunda böyle sey olmaz..
chp mhp oder sonst wer hat eine geschichte aber die ?!?!

yau yapmayin arkadaslar..bukadarda görmemezlik yapmayin...

ben size diyorumki gidin secin akp yi..secmeyin demiyorum..

ama akillsiz secmeyin akilli secin..secerkene düsünün

in einer reportage vor einigen wochen haben
wissenschaftler und reporter aus deutschland erdogans erfolg versucht zu entschlüsseln und dadurch auch zu analysieren...
sie haben türkische meinungen,verhaltenweisen und einiges dokumentiert und festgestellt...das türken mit adolf hitler eine gewisse "hass-symphatie" (so drück ich es mal aus) hegen und pflegen..also das erscheinungsbild von adolf hitler und seine machtverhältnisse damals und auch seine taten (judendeportation und ermordung) manchmal sogar für gut heißen.ich war schockiert aber zugleich auch verblüft als ich selbst mal tayip anschaute und feststellte das dieser kerl (nicht nur reinäußerlich) sondern auch nach seinem werdegang nach zu urteilen hitler in vielen punkten ähnlich sieht..
Bismarck ala erbakan..usw und sofort..

wer sich geschichtlich etwas auskennt..wird da wirklich verblüffende parallelen sehen..naja auch wenns nur 10 % sind...

naja deutschland hatte seinen "Führer"
jetzt haben wir ihn,,aber glaub mir zum glück sind die türken ein stolzes volk mit einem stolzen ego,,wir werden ganz gewiss nicht idiotisch jemand den "Heil" gruss machen nur weil er ein erscheinungsbild wie a. hitler..

denn wenn ich meine hand hebe dann nur um ihn ein in die fresse zu geben glaube ich.. )

vermute ich mal...ist ja nur meine meinung ))
  #956  
Alt 15.07.2004, 13:43
Benutzerbild von donvonramses
donvonramses donvonramses ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard simdi iyice uctun sen dostum:-) bunlara

ne cevap verebilirim ki?
  #957  
Alt 15.07.2004, 13:46
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard sogar dein beitrag jetzt

erinnert stark an das verhalten der skeptischen und verdutzten reichsbürger zw. 1923-1933

was dann 1933 wissen wir ja

und akp ist auch erst 3 jahre an der macht und plagt sich mit den "hürden" im gesetzbuch rum was schon "stört" ))


die sollen ihre arbeit machen nicht gesetze ändern,,,sonst wirkt das unglaubwürdig was sie wollen...
für ottonormalverbraucher wie meiner einer..
  #958  
Alt 15.07.2004, 13:47
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard der beitrag dadrüber galt an dich koc

  #959  
Alt 15.07.2004, 16:24
Benutzerbild von donvonramses
donvonramses donvonramses ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard niye sen hokkabaz falanmisin koc...

ki adra kabadra yaparak oyumu kazanasin:-))
ya da türk siyaset hayatinin görmüs gecirmis oldugu en büyük felaketlerdenden biri olan "coban sülü demirelin temel logistigi "demagoji" olan secmen tavlama okulunda praktikum mu yaptin? :-))
keine sorge, ben pavlovun köpeklerindeki gibi sartlanma yoluyla ögrenme methodunu coktan gecmis olgunluktayim..

"karanlik bir cukurdaki halk her isiga oy verir ,isik kötüde olsa", diyosun
evet haklisin karanlikta ki bir halk ateste görse yaklasir..peki niye "bu halkin bu karanlik cukurda isi ne,niye orda duruyor durmadan?" sorusunu soracagina,yaklastiklari atesi sorguluyosun..
o karanlik kuyuda olma sebeblerini tartisirsak AKP yi daha saglikli analiz edebiliriz..
  #960  
Alt 15.07.2004, 16:34
Benutzerbild von donvonramses
donvonramses donvonramses ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Es kommt mir irgendwie vor;

dass du gerade mit der geschichte des dritten Reiches und Nationalsozialisten intensiv beschäftigt bist,was dich zu phantasievollen und anakronischen überlegungen führt:-)

Die wichtigste Aufgabe der Legislative besteht nämlich darin,die Gesetze zu ändern und neue einzuführen( besonders wenn diese Gesetze als Ergebnis einer Militärputch antidemokratisch sind und an deren Veränderung Lebenswichtige Interesse besteht)

Kannst du einige Gesetzsänderungen nennen,die dich so beunruhigen?
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu