| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
GÖRDÜM AMA SENIN KADAR ADI,SENIN KADAR YÜZSÜS,SENIN KADAR ONURsuz,BIR HEMCIMSLE KAR$LA$MADIM ..JA, $AKA BIR YANA ..SEN GERCEKTEN HICMI UTANMAZSIN??? NASIL NASIL BIR YARATIKSIN YA? SENDE ONUR,GURUR DENILEN BIR$EY YOKMU???? SEN NASIL AYNAYA BAKIYORSUN? KENDINDEN TIKSINMIYOMRSUN..????? SEN HANGI SIFATLA BANA SORU SORUYORSUN???? YÜZÜNE TÜKÜRSEM TÜKÜRÜME YAZIK... DEFOL KAR$IMDAN... Zitat:
Du gehörst wirklich in die Klapsmühle Du brauchst dringend eine Therapie, wenn du es nicht für dich tun willst, tun es für dein Sohn Jetzt entscheide dich, bist du selbstständig oder machst du eine Kariere als Ingenieur beim BMW? Das du besonders nicht hell in der Birne bist, ist für keinen Forumuser übersehbar. Problem ist nur, wenn ich dir ernsthaft antworte, bekomme ich ein schlechtes Gewissen, als würde ich mich mit einem behinderten Menschen anlegen, der geistesgestört ist. PS: Eine selbstständige, erfolgreiche, perfekte geistesgestörte Frau, die jede Menge Heiratsanträge bekommt, die nur dicke Autos fährt, blond, blauäugig, selbstbewusst supermuslima. Bitte bei Interesse bei der supermuslima melden. Du bist nicht nur peinlich sondern mehr als peinlich, du brauchst wirklich Hilfe und das schreibe ich nicht um dich zu verärgern. RUH HASTASI PISKOPAT .. SENIN AKSINE BEN FAKIREM,EVLENME TEKLIFI EDENDE YOK BANA,KARIYER FALAN DA YAPMIYORUM.. AYRICA COK FAKIRIM.LÜKS ARABALARA DA BINMIYORUM....ALLAHIN DELISI ,PISKOPAT Geändert von Lara_ (23.04.2015 um 21:15 Uhr). |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
BATIKCA BATIYORSUN KANCIK KAYA BAKIYORUM NEYIN VAR NEYIN YOK YINE DÖKMÜ$SÜN REZIL KEPAZE ,YÜZSÜZ ICINDEKI CENAZELERIN KURBANI OLUYORSUN SENIN ATTIGIN IFTIRALARA BEN TEK KELIME ACIKLAMA YAPMA GEREGI DUYMAZKEN SEN NIYE YIRTINIYORSUN.RUH HASTASI PISKOPAT Geändert von Lara_ (23.04.2015 um 22:06 Uhr). |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
CORABIMIN I$ ADAMI NEKADAR HER YAZIMI YORUMLASA DA YIRTINSA SENIN KADAR ZAMANIM YOK... ARKADA$IN DEYILMI..ARA SANA RESMINI GÖNDERSIN! DANN SIEHST DU OB SIE BLOND ODER DUNKEL IST...YÜZSÜZ |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
ben sana ne dedim catlak....$EYTAN AKLINI ALMI$ CANINI DA ALSA KURTULSAN ACILEN GIT TEDAVI GÖR RUH HASTASI PIKOPAT ,BUNU OGLUN ICIN YAP... |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() Was mich immer wieder wundert, ist dass professionelle Lügner/innen mehr an das Wort anderer Schwindler/innen glauben, als an die Menschen mit wahren Absichten.
Wie verdreht die Welt doch ist! - Ausgleichende Gerechtigkeit - oder exponentielle Dummheit? ![]()
|
||||
|
||||
![]() bu ne arkadas,
Yildirim Bayezid'le Timur Han'in tehdit mektuplarina döndü bunlarin isi! ikinci Ankara Savasi yakindir! zaten bizde sans yok ki, huzur görelim? |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Forum forumluktan cikmis gene. En iyisi cikmak ve yazmamak.. Zamana ve güzel havaya yazik.
Gedenket mein, jeder Abschied kann der letzte sein |