Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #1831  
Alt 14.10.2004, 19:10
Benutzerbild von hamsiye61
hamsiye61 hamsiye61 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Onbir ayin Sultani geldi

ne mutlu biz müslümanlara, onbir ayin sultani geldi, hasretle bekledigimiz sultan geldi.

Burdan her sagduyulara duyuru, lütfen tek ramazdan birbirimize sevgi, sefkatle bakmayalim. bunu 12 ay icinde birbirimize destek, sevgi, sefkat ile gösterelim. Bu kötü zamanda tek dostumuz müslaman müslümanin kardesidir. ancak odur senin tek dostun.

sevgilerimle
  #1832  
Alt 16.10.2004, 21:06
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Bir sey yoktur

Sende Kopftuch takarsan..... bizlerde takariz......
  #1833  
Alt 16.10.2004, 21:10
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Kopftuch ist ein Symbol dafür

das man den Sinn des Kurans nicht verstanden hat......

Und nichts anderes...... wer sich wegen seiner Doofheit unterdrück fühlt..... von mir aus.... in unserer Demokratie ist auch für solche typen platz...

Tatsache ist, das in Nur 31 nur sich bedecken steht....

Denn kein Mensch sagt heut zu Tage.... Haare sein Erotischer als der Mund, Lippen Wangen.....

Selamlar
Enis
  #1834  
Alt 16.10.2004, 21:13
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Was sagst du

gegen die Osmanischen Kreuzzüge oder der Christlichen oder der Amerikanischen.....

Es scheint das diese Länder deine Meinung nicht teilen... was auch meine Meinung ist...

Aber die Tatsache ist anders.... leider

Selam
Enis
  #1835  
Alt 17.10.2004, 16:34
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Allahin kölesi olarak

Küpe böyle takarim, bas örtüsü neymis.


"Bir ani, bir anlik yasmam lazim" dedi Yavuz Sultan Selim ve yasadi da .... ömür cok degerli degerini bilin.


Saygilarimla
  #1836  
Alt 18.10.2004, 01:32
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard wohin führt das?

mein Gott, wenn ich so lese, was die Leute über das Kopftuch schreiben. Da kommen irgendwelche IslamReformer (isimleri lazim degil)behaupten, man müsse kein kopftuch tragen, dann heisst es mit Menstruation sei beten und fasten erlaubt, dann erzählen sie, alle Sünden, für die man um Verzeihung bittet werden erhört....irgendwann kommen die noch und erzählen uns, dass unser Prophet (sowie bei den Christen) schon für unsere Sünden gebüsst habe, so weit kommt es noch, wartet.
ich bin der meinung, dass diejenigen, die es tragen, nichts falsches tun. Falsch ist es den anderen nach seinem Äußeren zu urteilen. Doch ist die Tendenz, dass eine Frau eine Schl. ist, die unter Männern einen Minirock trägt, sie erregt, größer, das ist Fakt. DAss nicht alle Frauen mit ihrer Kleidung die gleiche Intention haben weiss ich auch, braucht mir keiner zu sagen.
  #1837  
Alt 26.10.2004, 19:43
Benutzerbild von coach01
coach01 coach01 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 3
Standard Hala böyle sacma sapan yorumlara devam

Bikmadinmi enis artik birak burada hocalik taslamaya. Onun bunun agzindan konusmaktan vaz gec artik. Basörtüye laf atmak sana yakismiyor.Onca insanlar yanlis yolda sen ve senin sevgili yasar hocan dogru yoldasiniz dimi! Yazik Yazik o güzelim akli güzel yerlerde kullanacagina. Müslüman düsüncelere düsman kesiliyorsun! Sadece Yasar Nuriyi okuma. Sor bakalim Prof. Süleyman atese bu konuyu! Soramazsin tabii niyemi cevabini biliyorsunda onun icin soramazsin. Bunu sadece Süleyman Ates söylemez. Türkiyenin tüm önde gelen Islam Prof.lari söyler (H.Karaman, Bayraktar, ...)

Utanmiyormusun hala laf atmaya. Basörtüsünü niye kabul etmedigini biliyorum ben. Senin egona uymuyor basörtüsü. Nefsin kabul etmiyor.

Ancak böyle minili kizlara küpeli dönmelere hocalik yaparsin. Bunuda en güzel bu forumda yaparsin. Cünkü buraya takilanin yüzde 89 zu öyle. Moderen hocalik yapmak kolaydir. Parasida boldur sen bu isi ticaretlestirsene Yasar hocan gibi. Cok satarsin. Mini giymek sevaptir diye bir kitap cikarirsin. Yok satar volla.

Hadi sen MODERN ALIM ligine devam et ...
  #1838  
Alt 26.10.2004, 21:05
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Yusufcugum yanlis algilayan

ben degil sensin....

Bak zamaninda HZ: Meryamin basi bile bagliydi ve ayni zamandada HZ. Musanin annesi Yuheveninde basi bagliydi....

Yani Resul Muhammedin zamanindada baslar bagliydi.... bunlari bizler biliyoruz.....

Süleyman Ates bas örtüsü olayini acikladi....
Tam anlamiyla basi örtün tabiri yok diyor, ama örtünüzü omuzlarinizin üzerine vurun söyleniyor..... bu olay ise sahsi algilayisa baglidir...
Isteyen örter istemeyen örtmez...

Her iki tarafta bunu dine baglayamaz...... bu gibi münferit ve sahsi olaylari ancak Kuranin ruhuna uygun sekilde yorumlanabilir.........

Kuranin tabirinin asil amaci Ahzap 59 ve Nur 31 olmaz üzere örtünmektir ve iseriginde gecmese bile erkekler icinde gecerledir, yani tüm insanlik icin örtünme emri gecerlidir...

Saclara geri gelince..... saclar sence neden namehrem olsun.....

Benim saclarim neden namehrem degil ?????????

Sen bana bunlarin cevabi Kurana dayanarak bul ondan sonra devam tartisiriz......

Bilki Allah bosa kanun ve tavsiye koymaz...

Selam
Enis
  #1839  
Alt 28.10.2004, 19:32
Benutzerbild von hamsiye61
hamsiye61 hamsiye61 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard haydii hodri meydana

enis yine geldi, enis sen uzun zamandan beri yoktun yoksa izindemiydin))yani o güzelim beyin yikayici tefsirlerini özledim de ))

sevgilerimle
sirf seytana inat seviyorum siziP
  #1840  
Alt 28.10.2004, 19:45
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Enis Abin daha cok saclarin yerine

Din Forumunda dinle ugrasiyor....

Hadi Coach1 in yerine sen cevap ver... neden benim saclarim namehrem degil.... ich habe viel schönere und gepflegte Haare als mach eine Frau ....

Weisst du darusf ein Antwort.... Heeeeee

und Tschüß
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu