Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #1  
Alt 27.04.2009, 14:11
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard Wozu gibt es Nicknames?

Bosuna mi koyduk bu Nickname´leri de herkes hemen, daha yazisali 3-4 satir olmusken ismini soruyor? Zaten o an ne desen inanacak. Ayrica kendi söyledigi isimde onun kendi ismi mi degil mi bilinmez.


Adim ayse, fatma, zeynep, yada gökce, gizem, ahu, banu ne farkeder (bunlardan hicbiri degil)

Demek istedigim: Ne farkeder? Nickname´leri bosa mi koyduk? Gelincik iste. Ismini söylemeyince de küsülüyor, alinganlik yapiliyor. Ugurlar olsun diyorum Küstüysen kümese gir



Birde robot gibi yazisanlari sevmiyorum. Hani yazisacaksan normal relax yazis, yoksa hic yazisma. Kaldi ki burda biriyle tanisayim diye özel bir cabam yok, ben nette sirf forumda yazmayi severim. Bu tarz tanisma merasimleri bana cok yorucu geliyor, cünkü bu stur stur soru-cevap seklindeki yazismalar bana göre degil. Bir insan bir soruya cevap vermek istemiyosa buna saygi duyulmasi lazim. Ama duyulmamasida umrumda degil acikcasi. Wenn nicht dann pech =) Ismimi en sona söylerim ben. Ki en sona kadar güzel bir sohbet etmesini basaran erkek binde bir cikar. Bu yüzdende taa bastan isim vermeye gerek yok.

Geändert von gelincik02 (27.04.2009 um 14:18 Uhr).
  #2  
Alt 27.04.2009, 14:16
Benutzerbild von FettyReloaded
FettyReloaded FettyReloaded ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 04.04.2009
Beiträge: 612
Standard My Name is...

...Sari Cizmeli Mehmet Aga

  #3  
Alt 27.04.2009, 14:21
arsena
 
Beiträge: n/a
Standard

Meine ersten I-Net Erfahrungen machte ich mit Vaybee uuund damals war ich wohl noch von Naivität geprägt.....

Username = name :-/
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu