Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #5191  
Alt 31.03.2005, 14:16
Benutzerbild von gaziantep30
gaziantep30 gaziantep30 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Her elestirinin iyisi ve kötüsü vardir

Kuran ve Ulusal Dütdürülen hic bir yere varilmaz ama .Eger sen durmadan bir Milleti elestiriyorsan ve bu da kirici bir elestirise ozaman bu adamin mantigi bellidir.
Elistiri her zaman olmasi lazim ama yapici bir elestiri yani devletin ve Milletin onurunu zedelemeden.
Kaymakam kim bilir hangi kisiler tarafinda ne isler altinda o makam getirilmistir.
Ve bu her sehir icin hecerli.
Kitab yakmak yada toplamak Nazilerin bir polit yöntemidi.. ve alaman Milletini 10 yil egitimsiz biraktilar ama bazi yazarlarda malesef bir virus gibidirler ve bir seyleri savunurlar ama onun arkasinda olmazlar...
Veni vidi vic hesabi
  #5192  
Alt 31.03.2005, 14:19
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Bak

bu yüzden fazla akshalil"e fazla birsey diyemiyorum!

Biz özelestiri yapip sorunlarimizi masaya yatirsak kimseye elestirme malzemesi dogmaz.

Sen akshalilin yazdiklarini beginirsin begenmezsin. Dogruysa dogrudur.

Bir dogruyu Avrupa bize dayattigi zaman hemen onu "yanlis" diye yorumlayip hemen karsi cikmiyormuyuz?
O yüzdende zor duruma düsüyoruz.

al"
  #5193  
Alt 31.03.2005, 14:20
Benutzerbild von gaziantep30
gaziantep30 gaziantep30 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Türkiyede yasa Türkce bilme...

ve sonra her türlü haklari iste....
  #5194  
Alt 31.03.2005, 14:22
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Kitapların toplanmasına inceleme

HÜKÜMET GEREGINI YAPTI HALIL ABIM :-)


Kitapların toplanmasına inceleme

Orhan Pamuk’un kitaplarını toplatma kararı veren kaymakam hakkında inceleme başlatıldı.




Isparta
NTV



30 Mart 2005— Isparta’nın Sütçüler Kaymakamı, kasabadaki kamu kurumlarında Orhan Pamuk’a ait bütün kitapların toplatılmasını ve imha edilmesini istedi. Ancak Isparta Valiliği’nin talimatıyla kaymakamlık bu isteğini geri çekti.









İçişleri Bakanı Abdülkadir Aksu konunun incelenmesi için Isparta Valiliği’ne yazılı talimat gönderdi.
İçişleri Bakanlığı, Isparta’nın Sütçüler İlçesi Kaymakamı Mustafa Altınpınar’ın, ilçede kamu kitaplıklarındaki Orhan Pamuk’un kitaplarının toplatılarak imha edilmesi emrini vermesi konusunda inceleme başlattı.
Sütçüler Kaymakamı Altınpınar, Pamuk’un Ermeni soykırımına yönelik sözleri üzerine kamu kitaplıklarındaki kitaplarının toplatılarak imha edilmesi emrini vermişti.

PAMUK KİTABI ÇIKMAMIŞTI
Emir sonrası Sütçüler’deki kitaplıklarda Pamuk’un kitaplarının çıkmaması üzerine Kaymakam Altınpınar, “Keşke yazıyı yazmadan önce ilçede Pamuk’a ait kitap olup olmadığını araştırsaydım diye düşünüyorum” demişti.
Isparta Valisi İsa Parlak ise olayın duyulmasının ardıdından devreye girmiş ve kaymakamın “yetkisini yanlış kullandığını, bu yanlış emrin iptal edildiğini” bildirmişti.
  #5195  
Alt 31.03.2005, 14:25
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Ich bin dagegen!

Dann kommen demnächst die Aramäer und wollen aramäisch in den Flugzeugen und wieso dann nicht auch in den Schiffen oder Zügen?
Am besten sogar noch in den Dolmus"s!

Dann werden die Flüge unterhaltsam verbracht werden ... bis die Sicherheitsinformationen in allen möglichen Sprachen und Dialekten vorgetragen würde, würde die Flüge schon längst in Diyarbakir, Edirne, Erzurum, Dalaman gelandet sein!
Dann würde die kommen und am besten die Türkei vor dem MENSCHENRECHTSGERICHSHOF verklagen, wieso denn IHRE Sprache nicht vorgetragen wurde.

AMTSSPRACHE ist die Sprache der Republik Türkei und die ist NUR "TÜRKISCH" !

al"
  #5196  
Alt 31.03.2005, 14:25
Benutzerbild von gaziantep30
gaziantep30 gaziantep30 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ben herkesin fikrine syagiliyim ama

malesef herseyin ölcüsü olmadimi ve tek tarafli düsünen bir kisiye bende tavir koymam gerekir.
Akshalil elestirsin neden bunda zarar olmaz fayda vardir...
Mann hat nicht nur rechte sondern auch pflichten und umgekehrt.
Eger Kürtse ve Kürtleri cok seviyorsa ozaman Kürt insanini egitsin ve faydali olsun.
Ben Kürtlerin yaptigi hareketleri elestire bilirim ve hakkimdir o nasil siz Türkler söylesiniz diyorsa....ve elestiriyorsa...


herkes herkese katlansin..

Mahir
  #5197  
Alt 31.03.2005, 14:29
Benutzerbild von gaziantep30
gaziantep30 gaziantep30 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Es sollte nur eine Amtssprache geben

und dass sollte jeder perfekt beherrschen können.
In griechenland leben auch Türken und da wird in den Bussen nur eine Sprache gesprochen oder im Norden leben Albaner und da wird auch Griechis gesprochen.
Eine Amtssrpache und jede ethnische Gruppe sollte dann zuhause seine eigene Sprache sprechen.
Sonra Türkmenler,Özbekler,Kazaklarda gelirse o o ozaman nereye varir bu dava
  #5198  
Alt 31.03.2005, 14:33
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Viele können gar nicht einmal die

Nationalhymne!

UND der Koran hat nichts mit der REPUBLIK Türkei zu tun, zumindest offziell.

Der Sachverhalt, dass zB ich gegen eine "Büchereinsammlung" bin, heisst nicht, dass ich Orhan Pamuk zustimmen muss!

Offen gesagt, weiss ich nicht einmal genau wofür er genau einsteht ich hatte letztens nur gelesen, dass er einfach FESTSTELLT, dass quasi ein "GENOZID" an x Armeniern begangen worden sein soll!
Wenn sich der Nachfolger des Osmanischen Reiches, die Türkei und das heutige Armenien darüber streiten ist meiner Ansicht nach noch Klärungsbedarf vorhanden!
Er STELLT FEST, dass dies so sei!
Mit welchem Recht tut er das?
Ist er Zeitzeuge?
Hat er eine Zeitmaschine?
Oder hat er sämtliche Dokumente und Zeugen zu rate gezogen?

al"
  #5199  
Alt 31.03.2005, 14:38
Benutzerbild von akshalil
akshalil akshalil ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Kurani da okuyan yok ki,haci hocadan

duyuluyor cok zaman :-)

ama senin verdigin örnegin pek alakasi yok..yani ucakta kürtce anonsu istemenin neyi var allah askina? vatan mi bölünür..bugün yasli hic türkce bilmeyen onlarca yasli var avrupaya gidip gelen..
daha önce dedigim gibi burda farkli olandan,farkli dilden bir korku var.. ingilizce anons var da, istanbulda dükkan mekan adlari ingilizceye cevrilmis,resmen yari ingilizce bir türkce konusmak vatan bölmüyor da , neden bir kürtün kendi anadilini konusmak ve duymak istemesi insanlari rahatsiz eder ki anlamak zor gercekten!
  #5200  
Alt 31.03.2005, 14:59
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

Ich halte von Bücherverbrennen für falsch, Bücher sind zum Lesen da, damit man weiß, ob Orhan Pamuk, änlice Meinung wie Adolf Hitler hat, oder nicht. In Deutschland ist nämlich (Mein Streit/ Adolf Hitler verboten und Deutschland gilt als demokratisch.

Hmmmmmmm, Orhan Pamuk???????? Wie sieht denn dieser Junger aus? Trägt er eine PKK Brille? Soll er mit den Armenier befasst haben?

Seid Wochen versuche ich dir Klar zu machen, dass hunderte Massengräber von den Armenische Taschnaken getötete Tütken und Kürden, noch nicht mal geöffnet worden sind. Zum Glück weiß ich bereit, dass du dies, nicht kapieren möchtest.

Oooooooooooo!!!! Orhan Pamuk????????????? ich bin nun sehr neugierig auf ihn!

Nobelpreis für ihn????? Ach Junger! Konzentriere dich doch auf Yasar Kemal, er soll ja schon seid Jahren in Stockholm wohnen und darauf warten.

Der Guwanör hat gegen den guten Stadt Mann etwas unternommen. Kannst du nicht par Tage warten, was mit dem Passiert?

Auf jeden Fall hat Tema mit EU Beitritt Zutun, Guter Beitrag ich bin beinah reingefallen.
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu