Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #31  
Alt 17.05.2005, 18:50
Benutzerbild von tclady18
tclady18 tclady18 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard heralde türk akli!

bin doch auch schließlich eine türkin!
ne akli olacakti?
cinmi???
  #32  
Alt 17.05.2005, 20:03
Benutzerbild von acizhane
acizhane acizhane ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Terbiyesizligin ta kendisi

bu gibi konular.

hic mi konu kalmadida Vaybee böyle insanlarin evlenecegi veya evlenmis eslerine tahrik edercesine konu mankenligine soyundu.

hic mi birbirlerinden hoslanan genc insanlar evlenmiyor Türkiyeden veya Almanyadan.

Bir Insanin nerden ve kiminle evlenecegini bir defa hic kimseyi alakadar etmez.

Birde kültür seviyesi düsük avrupanin ahlaki cöküntüden nasibin almis bir kac burda zavalli genclerimizin bilncsiz yazmis oldugu yazilarada hic bir anlam verebilmis degilim.

kimin taktirinde kiminle evlenecegini yanliz Allah Bilir oyüzden burda fazla büyük konusmayin.

selametle
  #33  
Alt 17.05.2005, 22:10
tarrasbulba
 
Beiträge: n/a
Standard KONU BU KADAR SOYUT DEGIL !

VAYBEE ICAT ETMEDI. BIZIM MILLETIMIZ ICAT ETTI . BASKA KONULARDA SESINIZ CIKMIYOR AMA KONU SIVRI OLUNCA UCU DEYINCE HEMEN HERKESTEN BIR LAF CIKIYOR... HEP KIRIYORUZ HEP DÖKÜYORUZ: EKSIK ETEKLERI ALIP BURAYA GETIRMESINI BILEN BIR MILLET BU KONU HAKKINDA DA TARTISABILMELI BENCE. KADERMIS..KISMETMIS BUNLARIN HEPSI FASA FISO ARKADAS. GERCEKLERE BAKIVER. HAAAA... KIMSENIN DE NE HELALINE NEDE KISMETLISINE LAFIMIZ VAR. ACIZLERI DÜSÜN VE SONRA YAZ. BU KADINLARIMIZ ZANETMIYORUM INTERNETTE MEDYADA SESLERI OLSUN.. MEDENI CESARETI OLAN VE SOSYAL BILINCI OLAN HERKES BU KONUYA EL ATMALI BENCE. ( NECLA KELEKI BIR ASMADIKLARI KALDI...)BENCE BU FURYADA AKRABA EVLILIKLERI YAPANLARI DA YASAKLAYACAKSIN. O KADAR... ASK VE SEVGI KAZANSIN OLEY
  #34  
Alt 17.05.2005, 22:16
tarrasbulba
 
Beiträge: n/a
Standard DON KARDES BIZE NE TAYLANTLI LARDAN

KONU BIZIM HARAP OLAN GENCLERIMIZ...
  #35  
Alt 17.05.2005, 22:55
Benutzerbild von yasemin666
yasemin666 yasemin666 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Fakten Fakten Fakten

Fakt ist, dass es eine sehr sinnvolle ist Sache ist Mädchen jeglicher Herkunft oder Staatsbürgerschaft die Heirat erst ab 21 zu genehmigen. Warum???
Schon alleine weil manche Mädchen dann schon um einiges an Erfahrungen und Beziehungen hinter sich gebracht haben und viel verantwortungsbewusster entscheiden können ob sie überhaupt für den Bund der Ehe reif genug sind und diese Ehe auch weiterhin als etwas heiliges ansehen oder ob sie sich nach 6 Monaten wieder Scheiden lassen so wie es die meissten Jungen Leute heut zu Tage machen, was ich übrigens sehr traurig finde. Glaubt mir das war nur ein kleines Beispiel das ich euch erläutert habe, ich könnte euch noch so viele trifftige Gründe aufzählen warum ich so positiv auf diese Sache blicke aber ohne Flacks, ich bin Hundemüde. Eines muss ich jedoch noch los werden. Ne yazik ki aramizda bazi insanlarin üstüne alinmasi ve hayatin bu tadsiz ama onunda bir payi olan konuya terbiyesizlik denmesi. Burda kisisel konusmalar yapilmadigina göre, herkes kendi iadesine özgür. Lütfen kisitlamayiniz.
Tesekkürler
  #36  
Alt 18.05.2005, 01:49
Benutzerbild von filiz
filiz filiz ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Niye kiziyorsun?

Yoksa sen ithal gelin getirenlerdenmisin?
  #37  
Alt 18.05.2005, 09:02
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard bizim tembel döt büyüten gelinler icin

az bile !!!

sen onlara Mittelstufe desen onlar Mittelstuifenin yarisina kadar bile caba vermezler ......
  #38  
Alt 18.05.2005, 09:07
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard Fakt ist, daß außereheliche Erfahrungen

offiziell in unseren Traditionen und Sitten keinen Platz haben !

das heiraten ist immer noch der Freifahrschein für "legalen" Sex und Auszug aus dem Elternhaus.

Diese Hochzeiten werden immer noch unter der Obhut der Eltern arrangiert, ich denke nicht, daß ein 21 Jähriger Mann oder Frau die Kohle für eine türkische Hochzeit haben. Außer sie nehmen einen Kredit auf ... Die Eltern stehen meistens hinter solchen Geschichten.

Ob man mit 21 die Reife hat bezweifle ich sehr stark. Weder in Deutschland noch in der Türkei ist man mit 21 schon soweit.
  #39  
Alt 18.05.2005, 09:09
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard ??? takip edenlerinde kültür seviyesi

o bicim olmali büyük bir ihtimalle.

Bu konu her konu gibi konusulup tartisilir ...
Tabu konusu degil !
  #40  
Alt 18.05.2005, 09:14
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard biz onlardan olmalimiyiz peki ?

hem 4 Milyon tahminen bir rakam gercek rakam belkide daha yüksek tahmin ediliyor ...ama biz onlara dahil olmamiz gerek mi ?
82 Mio. dan 12 Mio. okuma yazma olmasa bile Türkiyeye baktigimizda ne demeli o zaman ?
Burdakiler sosyal sorunlari yüzünden okuma yazma bilmiyorlar;

Ben Ömer74 100% hak veriyorum !
Burda yasiyorsun otur bu dili ögren !
Isin ne ?
Burda önerdigin okuma yazma bilmeyen vatandaslari karsilik vermen dogrusu alakasiz.
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu