Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #81  
Alt 12.01.2006, 18:55
Benutzerbild von cagdass
cagdass cagdass ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard KEMIK OLAYLARI

senin önüne kemik atan mi oldu_pek güzel havlamissin! sana yüz defa mi diyecegim; bende, sana yetecek kadar ben kalmadi! aferim cok güzel tartisiyorsun, birde almanya`daki türklerden yakiniyorsun. harika! gercek yüzün cikdi meydana! bir kere daha imana geldin! iyi havlamalar!
  #82  
Alt 12.01.2006, 22:23
Benutzerbild von cagdass
cagdass cagdass ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard NIKIS ENTEL -TANDTEL_YES! YASLENSS!

COK KOMIK ADAMSIN WALLA_BEN BIR SEY DEMIYORUM_SENI, SANA BIRAKIYORUM_CÜNKÜ BENDE SANA YETECEK KADAR BEN KALMADI! YA BU KACINCI DIYISIM BÖYLE_SEN, BENDEN ALDIKLARINI BANA SATIYORSUN_TERECIYE TERE SATILMAZMIS NE CABUK UNUTUYORSUN_SENIN SÖYLEYECEK HIC FIKRIN YOK MU BIRILERINE SALDIRMAK DISINDA! WAY MAGANDA OLDUK_ULEN NEYMISIM BEN BEEE! HEYYTT! HARBIDEN WAYBEE YANI! ARKADAS, SEN BENIMLE UGRASMAYI BIRAK. SÖYLEYECEK BIR SEYIN VARSA SÖYLE_SÖYLEMEYECEKSENDE SADECE OKU! OKUMAKDA EN AZ BIR SEY DEMEK KADAR IYI BIR EYLEMDIR_BILIYORSUN FIKIR BELIRTMEDEN ÖNCE FIKIR SAHIBI OLMAK GEREKIYOR! ALLAH SANA AKIL FIKIR VERSIN -NE DIYEYIM BEN BASKA!
  #83  
Alt 13.01.2006, 11:18
Benutzerbild von dueslerinkadini
dueslerinkadini dueslerinkadini ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard wah wah

bak sen suna! sen ufkunu genisletmesini ögrende, yazilanlari Anla!

haw haw

elestiriye hic gelemiyosun! baska düsüncelere sayginin s sini duyamiyosun.

oldugun yerde kalanlardansin......

Eyvallah ;-)
  #84  
Alt 13.01.2006, 11:50
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard iste bunu demek istemistim..

bir insani tanimadan yargilamak... yada yargilamaya calistmak.. bu olaylari "neutral" bakin.. hic bir karekter yapisina baglamadan yazin makalelerinizi.. cagdass pek deutschtürkisch birine benzemiyor ) neyse .. korumak diil amacim.. sadece tanidik bu insani .. suna cevab yazayim derken hemen hemen her defasinda yaniliyoruz.. iste ortada arkadaslar.. forum konusu dagildi .. nerelere gitti.. (
  #85  
Alt 13.01.2006, 12:02
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard özürü dilemek icin..

birseylerin farkina varmis olmak gerek.. bence bu arkadasimiz anlamadi ne demek istedigini.. aslinda özüre gerek yok.. kendisinden dilesin bence.. cünki en büyük kötülügü kendisine yapiyor!! bosu bosuna kafasini yoruyor.. o genelleme yapti .. ama ben kendimi o genelin icinden saymiyorum..

benim anlamadigim.. krtigin... deutschtürkischlikle ne alakasi var??? burada cidden hata yapti... hic yeri diil...
insanlari birak ya istedikleri gibi yasasinlar.. dünya ne kadar sikici olurdu her insan ayni olsa... iyi böyle.. dünya kötüsüyle .. iyisiyle.. akillisiyla.. delisiyle.. deutschtürkischle.. deutschla.. türkischle.. falan filanla güzel diilmi???
  #86  
Alt 13.01.2006, 16:35
Benutzerbild von cagdass
cagdass cagdass ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard HAYIRDIR_NIYE WAH WAH´LADIN?

OW UFUK OLAYLARI DEMEK, ISTE BURDA BITIYOR YÜZÜN VE BASKA BIR UFUKDAN TEGET GECERCESINE BASKA GÖKYÜZÜYLE, BASKA BIR ELLE YANKILANIYORSUN. COK GEREKSIZ BIR SEKILDE, VAZIYETTE, KOMISCH KOMISCH WAH WAH`LIYORSUN!

HAYIRDIR, PROBLEM NE? BEN SANA NE DEDIM KI YA DA BEN SENI NASIL YANLIS ANLADIM? SEN DEMEDI MI BEN KISIKLIKSIZ, SAHSIYETSIZ SIRF, BASIMA BELA ACAN, SIRF DERT OLAN INSANLARLA MUHATAP OLMAK ISTEMIYORUM DIYE? PEKI BENDE SANA DEMEDIM MI KENDI BILECEGIN BIRSEYDIR, KIMINLE VAKIT GECIRIYORSAN GECIR, DEMEDI MI? NE VAR BUNDA DA SEN WAH`LIYORSUN? YA BAK DÜSLERIN KADINIMISIN, DÜS KIRIKLIKLARININ SULTANIYE SIMISIN NESIN, ONU BILEMIYORUM AMA BEN OKUDUGUMU SON DERECE IYII ANLAYANLARDANIM. VE BEN SANA HIC BIR SEY DEMEDIM, ASLINDA COK SEY DEDIM! HEM BEN SENI ELESTIRMEDIM_ÜSTELIK BENIDE ELESTIREN KIMSE OLMADI. SADECE BIRISI HAVLADI BIR DIGERI DE WAH`LADI! HEPSI BU. SEN BUNA KRITIK DIYORSAN, ELESTIRI DIYORSAN KI DIYORSUN VE SU AN KRITIK OTOKRITIK SEMALARINDA PEK ALCAKDAN UCUYORSAN, BILEMIYORUM YANI! DURUM HAVIM! SEN BENI HANGI KONUDA ELESTIRDINDE YA DA KIM BENI ELESTIRDIM DE, BEN ELESTIRIYE GELEMEDIM? HM SÖYLERMISIN BANA? ÜSTELIK BIRILERINI ELESTIRMEK ICIN ÖNCE O KISIYI TANIMAK GEREKIR_BEN SENI HIC TANIMIYORUM KI ELESTIREYIM. YA DA SEN BENI TANIMIYORSUN KI ELESTIRESIN! ÖYLE DEGIL MI? YA SAYGIIN BAS HARFINI BILMIYORUM DEMEK BEN_ILGINC GERCEKDEN, SANA HANGI KONUDA SAYGISIZLIK YAPTIM ACABA? SEN BIR YAZI YAZDIN; KRITIK VE OTOKRITIKLE PEK ALAKASI OLMAYA BIR YAZI YAZDIN_BENDE SANA DEDIM KI; SENIN BILECEGIN ISTIR, KIMINLE O GÜZEL VAKTINI GECIRMEK ISITIYORSAN GECIR, AYNEN BÖYLE DEDIM! SEN BUNU SAYGISIZLIK OLARAK ALGILADIYSAN BU SENIN PEK DÜS KIRIKLIKLARININ SULATANIYESI OLDUGUNUN BIR GÖSTERGESIDIR.

WALLA PEK GÜZEL OLAYLARI CARPITTINIZ, OLAYIN BIR HAYLI DISINA CIKTINIZ_KONU ALLAK BULLAK OLDU, KISISEL TAVIRLARA BÜRÜNDÜNÜZ, HEMENCECIK SALDIRIYA GECEN KISICIKLER OLDUNUZ_BEN BILEMIYORUM YANI NASIL BIR SEYDIR BU...PEK ENTERESAN, PEK NADIR RASTLANAN BIR DURUM GALIBA!

OLDUGUM YERDE KALANLARDAN MIYIM? WALLA FRANKFURT COK HARIKA BIR SEHIR VE DE COK GÜZEL BIR EVIM VAR_EVET BURDA OLDUGUM YERDE KALACAGIM, HIC BIR YERE TASINMAK ISTEMIYORUM.

EYWALLAHINA BIR EYWALLAHDA BENDEN

cagdas/frankfurt am main
  #87  
Alt 14.01.2006, 00:43
Benutzerbild von volkanschik
volkanschik volkanschik ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard es werden kriege geführt

ich höre immer nur kritik ist ok für einen menschen dinge zu erkennen die er oder sie vieleicht aus ihrer sicht der dinge nicht so erkennen könnten das bedeutet das sie oder er kritisiert werden und nach der kritik die möglichkeite haben sich zu verbessern in was auch immer das ist ja das schelchte an der ganzen sache es geht immer nur darum sich zu verbessern etwas zu verbessern es werden kriege geführt weil gewisse menschen in hohen positionen etwas verbessern wollen ich würde mir wünschen das hätte ees nie gegeben ich wünschte mir wir hätten uns nie verbessert und würden heute noch mit händen und füßen essen dan würde es sicher auch keine kriege kein hungern und keine leiden gegeben sicher kämpfe wird es immer geben aber keine kriege nun ja wir haben uns verbessert und haben jetzt ein dilämer aslo übt immer schön viel kritik aus und gibt den anderen auch die möglichkeit euch zu kritisieren dann können sich alle verbessern und die welt wird sicher erträglicher das ist ja lustig kih kih kih kih
  #88  
Alt 14.01.2006, 18:00
Benutzerbild von yesilkiz83
yesilkiz83 yesilkiz83 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Ist die Folge von Verbesserung - Krieg??

Ich glaube du hast dich ein bisschen missverständlich ausgedrückt! Kriege werden meiner Meinung nach nicht geführt, weil die Personen in Machtpositionen vorhandene Situationen verbessern wollen. Machtinhaber verschleiern dadurch nur -ihre Interessen und Vorteile (wie Macht und Geld), die sie durch einen Krieg gewinnen würden.
Aber leider ist es auch Fakt, dass ohne einen Staat das Chaos herrschen würde.
Es liegt nämlich leider in der Natur des Menschen böse zu sein - zu stehlen, zu morden, Gewalt anzuwenden.
Und da es in einer Gruppe von Menschen immer welche gibt, die diese Seite zeigen- wird es auch immer Gewalt geben.
Der Staat ist dazu da diese Menschen zu bestrafen und durch Gesetzte Ordnung zu halten.

Du darfst nicht schwarz - weiss denken!

Staatsmänner/frauen müssen sein um Ordnung zu halten - doch wir müssen diese Ordnungshüter kontrollieren und beobachten.
  #89  
Alt 14.01.2006, 18:10
Benutzerbild von yesilkiz83
yesilkiz83 yesilkiz83 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Jetzt hab ich auch verallgemeinert :-)

Kleiner Nachtrag: Ich glaube ich habe das ganze auch ein bisschen verallgemeinert!
Natürlich muss sich ein Staat auch wehren, wenn es angegriffen wird. Dann handeln die Staatsmänner/frauen natürlich im Interesse von
ihrem Volk.

Ich meine nur, dass Kriege auf den Schultern vom Volk ausgetragen werden. Das Volk leidet, hungert, verliert Söhne/Töchter/Ehemänner/Ehefrauen, Land und Leben! Machtinhaber bekommen von alledem oft nichts mit - sie leben weiterhin in "Frieden bei ihren Familien"!

Die Entscheidung einen Krieg zu beginnen wird sehr leichtfällig gefällt!

Doch das Fehlen einer staatlichen Ordung ist leider keine Garantie für Frieden!

Das wollte ich damit sagen...
  #90  
Alt 14.01.2006, 19:33
Benutzerbild von yesilkiz83
yesilkiz83 yesilkiz83 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Was ist überhaupt Frieden?

Hier die kleine Friedenskunde:
Es gibt den negativen und den positiven Frieden -

1.negativer Frieden
-Nichtkrieg
-Abwesenheit von direkter Gewalt
-Frieden als Prozess:Abbau von Gewalt

2.positiver Frieden
-Wahrung von Menschenrechten
-Gerechtigkeit
-Begrenzung von Machtansprüchen

... aus meinem kleinen Sozialkundewissen
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu