Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #21  
Alt 01.10.2013, 21:41
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 1.595
Standard

Das sind die schlimmsten. Die nicht wissen, was sie wollen, wohin sie gehören. Die, die zwischen zwei Stühlen leben. Für sie wäre es am besten in den Iran oder nach Saudi-Arabien zu gehen.

Dann würde ich gerne sehen, was die dort machen. Nach Scharia ist Haargel nehme ich mal an, auch verboten.

Wenn alle so eine Ansicht hätten, würden die Menschen in der Türkei und auch hier in Frieden leben.

"Ben Atatürkçüyüm.
Ben cumhuriyetçiyim.
Ben laikim.
Ben anti-emperyalistim.
Ben bağımsız Türkiye'den yanayım.
Ben özgürlükçüyüm.
Ben insan hakları savunucusuyum.
Ben terörün karşısındayım.
Ben yobazların, vurguncuların, hırsızların, çıkarcıların düşmanıyım."

Rahmetli UĞUR MUMCU'nun sözleri.

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Wie lange hast du denn in der Türkei gelebt? Oder meinst du mit türkisch, die deutschtürken? Die alles vom Urlaub und vom Fernsehen kennen? Die immer unter sich bleiben, sich dadurch kaum weiterentwickeln können. Du bist echt ein gutes Beispiel dafür. Oberflächlich, dünnhäutig, macho gehabe, pseudo religiös, alt traditionell noch von meine oma zeit, widersprüchlich und auch etwas dümmlich. Gel im haar darf auch nicht fehlen.

Geändert von benekalice (01.10.2013 um 22:04 Uhr).
  #22  
Alt 02.10.2013, 07:54
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

In den islamischen Ländern, sollen einige Männer, genauso jungfräulich in die Ehe gehen wie die Frauen, weil es so im koran steht bei denen.. Jedenfalls kenne ich ein paar, die sich wirklich danach richten.
Wenn ich mir unsere Türken anschaue, so sind es im vergleich zu denken nur psyseude religiöse typen. Und zwar immer dann, wenn es ihnen passt, eine frau unterdrücken zu wollen, um ihre eigenen wünsche durchzusetzen. Das ist scheinheilig. Das charakter ist dann dementsprechend verlogen. Treu sind die wenigsten.
Dann gibt es stellen im koran, dass man kein schweinefleisch essen sollte, weil das tier an sich nicht treu ist. Wie kommt es denn, dass die deutschen, wo sie doch mehr schweinefleisch essen, ehrlicher und treuer sind als unsere türkischen männer? Jedenfalls auf die Menge gerechnet, einzelne ausnahme gibt es immer.
Auch gibt es in moslemischen ländern mehr homosexuelle, das ist auch statistisch festgehalten. Von legalisierten Kinderehen mal ganz abgesehen.
Da kann mir keiner sagen, dass religion den charakter zum besseren formt. Das ist wirklich opium fürs Volk. Es muss gut dosiert und intelligent angewendet werden. In dem moment, wo man alles blind verfolgt, ohne irgenwas zu hinterfragen, wird es gefährlich.

Achja; In der Türkei sind Menschen doch etwas tiefgründiger, emotional intelligenter, die verstehen schnell alles. Egal wo die Leben. Und diese feinfühligkeit ist hier verloren gegangen. Die im ausland haben eine mischung von irgendwas angenommen.Weshalb sie in der Türkei eher nicht beliebt sind mit ihre manchmal peinlichen art. Das gilt natürlich nicht für alle, es gibt auch welche, die nicht so sind, das muss ich hier wohl immer dazu sagen.

Geändert von xAurumx (02.10.2013 um 08:34 Uhr).
  #23  
Alt 02.10.2013, 08:54
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Standard

[quote=xAurumx;2072106]Wie lange hast du denn in der Türkei gelebt? Oder meinst du mit türkisch, die deutschtürken? Die alles vom Urlaub und vom Fernsehen kennen? Die immer unter sich bleiben, sich dadurch kaum weiterentwickeln können. Du bist echt ein gutes Beispiel dafür. Oberflächlich, dünnhäutig, macho gehabe, pseudo religiös, alt traditionell noch von meine oma zeit, widersprüchlich und auch etwas dümmlich. Gel im haar darf auch nicht fehlen.[/QUOTE


evet evet !!
kesinlikle :-)
hhmmmm..

wiedersprüchlich und dümmlich -> yine kendini anlatiyorsun !!
  #24  
Alt 02.10.2013, 09:02
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Frage !!!

Senin duan bile yanlis !!

RAHMETLI UGUR DÜNDAR demek ne oluyor simdi !
Rahmet nedemek biliyormusun, seriata karsi olanin bu kelimeyi bir ölünün ardindan
söylemesi anlamsiz, mantiksiz, ikiyüzlü ve hatta sahtekarca bir yaklasim.

Rahmet: neden senin agzina ve duana yakismiyor biliyormusun ??

cünki sen her yerde hatta burda yine islami karaliyorsun ve ardindan Rahmet diyorsun !ne paradox bir insansin ne kaypak bir düsünce icerisindesiniz..


Sacjölesi , kelime hazinenize baya zenginlik katti !!
HE EVET SIZ BENIM SACJÖLEME LAF ATIN !!!
Inancim hakkinda bilmeden konusmayin !!





Zitat:
Zitat von benekalice Beitrag anzeigen
Das sind die schlimmsten. Die nicht wissen, was sie wollen, wohin sie gehören. Die, die zwischen zwei Stühlen leben. Für sie wäre es am besten in den Iran oder nach Saudi-Arabien zu gehen.

Dann würde ich gerne sehen, was die dort machen. Nach Scharia ist Haargel nehme ich mal an, auch verboten.

Wenn alle so eine Ansicht hätten, würden die Menschen in der Türkei und auch hier in Frieden leben.

"Ben Atatürkçüyüm.
Ben cumhuriyetçiyim.
Ben laikim.
Ben anti-emperyalistim.
Ben bağımsız Türkiye'den yanayım.
Ben özgürlükçüyüm.
Ben insan hakları savunucusuyum.
Ben terörün karşısındayım.
Ben yobazların, vurguncuların, hırsızların, çıkarcıların düşmanıyım."

Rahmetli UĞUR MUMCU'nun sözleri.
  #25  
Alt 02.10.2013, 09:39
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Standard SEN NEYE INANIYORSUN , ACIKLA seni rahat birakcam !

BEN ELHAMDULILLAH müslümanim

günahimla sevabimla Allahi Rabbim biliyorum.

Ben onun tek ilah olduguna Iman ediyorum.

Ondan baska ne Yaradan nede Hakim taniyorum.

Onun kelami Kuran ve icindekilere HARFIYYEN inaniyorum.

EVET Muhammed sav onun peygamberidir onun son elcisidir !

VE TÜRKÜM, OSMANLI TORUNUYUM,TATARIM gecmisimi unutmam !!

Sana güzel görünmek icin kisiligimi sizin gibi gizlemem !!

Köylü Torunuyum !!

Topraga degmis ellerim ve ayaklarim var !


AMA SIZLER GIBI BIR CÜMLE ICERISINDE HEM TOLERANT HEMDE DÜSMAN OLABILME yetenegim yok !!

BIZ O YETENEGE KISACA IKIYÜZLÜLÜK DIYORUZ !!!


Simdi sen kendinden bahset !!

BENEK aciklamis !! Türk oldugunu ama küfr ettigi dinden oldugunu veya olmadigini söylememis.

SEN ATHEIST sin bunu CÜMLELERINDEN anlamak mümkün.


ama düsünceni veya inancini ve hatta inancsizligini YAZAMAMAK sence nekadar
dürüst bir davranis sekli !!

KALLES ce bir yaklasim , senin tatbik ettigin !!

Islam i sen düsman yanlis ve öcü taniyorsun ,
Yazik ama islamdan baska bir dine mensupsan,anlat bizde bilelim !






Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
In den islamischen Ländern, sollen einige Männer, genauso jungfräulich in die Ehe gehen wie die Frauen, weil es so im koran steht bei denen.. Jedenfalls kenne ich ein paar, die sich wirklich danach richten.
Wenn ich mir unsere Türken anschaue, so sind es im vergleich zu denken nur psyseude religiöse typen. Und zwar immer dann, wenn es ihnen passt, eine frau unterdrücken zu wollen, um ihre eigenen wünsche durchzusetzen. Das ist scheinheilig. Das charakter ist dann dementsprechend verlogen. Treu sind die wenigsten.
Dann gibt es stellen im koran, dass man kein schweinefleisch essen sollte, weil das tier an sich nicht treu ist. Wie kommt es denn, dass die deutschen, wo sie doch mehr schweinefleisch essen, ehrlicher und treuer sind als unsere türkischen männer? Jedenfalls auf die Menge gerechnet, einzelne ausnahme gibt es immer.
Auch gibt es in moslemischen ländern mehr homosexuelle, das ist auch statistisch festgehalten. Von legalisierten Kinderehen mal ganz abgesehen.
Da kann mir keiner sagen, dass religion den charakter zum besseren formt. Das ist wirklich opium fürs Volk. Es muss gut dosiert und intelligent angewendet werden. In dem moment, wo man alles blind verfolgt, ohne irgenwas zu hinterfragen, wird es gefährlich.

Achja; In der Türkei sind Menschen doch etwas tiefgründiger, emotional intelligenter, die verstehen schnell alles. Egal wo die Leben. Und diese feinfühligkeit ist hier verloren gegangen. Die im ausland haben eine mischung von irgendwas angenommen.Weshalb sie in der Türkei eher nicht beliebt sind mit ihre manchmal peinlichen art. Das gilt natürlich nicht für alle, es gibt auch welche, die nicht so sind, das muss ich hier wohl immer dazu sagen.
  #26  
Alt 02.10.2013, 09:47
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Lächeln noktayi koyalim seninle

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Wie lange hast du denn in der Türkei gelebt? Oder meinst du mit türkisch, die deutschtürken? Die alles vom Urlaub und vom Fernsehen kennen? Die immer unter sich bleiben, sich dadurch kaum weiterentwickeln können. Du bist echt ein gutes Beispiel dafür. Oberflächlich, dünnhäutig, macho gehabe, pseudo religiös, alt traditionell noch von meine oma zeit, widersprüchlich und auch etwas dümmlich. Gel im haar darf auch nicht fehlen.

sana bir kez daha söylüyorum.

su an tr deyim cuma düsseldorf a geliyorum.
sen mekan söyle gözlerin erkek görsün !!
görgüm konusunda sen kararverirsin beyefendimiyim sen söylersin.

bak benim saklim gizlim yok,
adam gibi cikarim karsina, cekinecek bir durumum yok !

Beni taniyan cok bayan var !! burda surda orda !

Hic biri bana senin , YAPTIGIN BENZETMELERDEN KULLANMADI !!

Demekki sende baska bir sey var !!

Tanimayi o yüzdün isterdim !

Umarim elin yüzün düzgündür, disari cikilacak karsilikli yemekte oturabilinecek siman vardir !!


neyse sen düsün
cuma haber ver ...

düsseldorf olmazsa köln stuttgart berlin münchen buralara da inebilirim.
ama beni artik sen alirsin havaalanindan !


""BUKADAR NEFRETTEN DOSTLUK DOGMASIN ,KIZ !!""


salih
  #27  
Alt 02.10.2013, 10:29
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard

salih bey, biraz sakinleselim lütfen!

kimin neye inandigi söz konusu olmamali. herkesin inancina saygi duyulmali. yanliz, yalan yanlis, tek tarafli bilgiler aktarilmasi dogru degil.

bu ara: türkiyede hava durumu nasil?

Geändert von zerrecikler (02.10.2013 um 10:30 Uhr). Grund: adini yanlis yazmistimmm pardon :))
  #28  
Alt 02.10.2013, 11:18
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Standard

Zitat:
Zitat von zerrecikler Beitrag anzeigen
salih bey, biraz sakinleselim lütfen!

kimin neye inandigi söz konusu olmamali. herkesin inancina saygi duyulmali. yanliz, yalan yanlis, tek tarafli bilgiler aktarilmasi dogru degil.

bu ara: türkiyede hava durumu nasil?
hava su an yagmurlu kapali ve rüzgarli !

ben kimsenin inancina küfr etmiyorum.
ne ve nasil inandiklarini söylemiyorum.

laik bir pezevengin yüzünden bütün laikleri pezevenk ilan etmiyorum.
dinsiz bir serefsizin yaptigi bir yanlisi bütün dinsizlerin üzerine yüklemiyorum.

bunun gibi dar düsünceli degilim ama rica ettik bin defa yapmayin diye.
böyle birilerinin veya baska devletlerin yappmis olduklari gayri islami isleri ISLAM SERIAT diye burda pazarlamayin diye !!


BENIM DINIM ISLAM, ickimi icerim ,Entel kizlarla yatip kalkarim ama kimin nasil inandigina bilmeden arastirmadan laf söylemem.

HA benim nasil inandigim, Imanimin olup olmadigi konusunda da kimsenin haddine düsmezki beni yargilasin.

Benligimi gec bütün türkiyeyi AKP iktidarda diye AKILSIZ DIYE ILAN ETTIRMEM !

Ben bu vatanin ekmegini yiyorsam bu vatan icin can vermis MIO SEHITLERIN benim ÜZERIMDE Haklarinin var oldugunu bilirim.

Onun icindir ki NE VATANIMA nede DINIME laf söyletmem !!

Kisileri istedikleri gibi yargilasinlar !!
  #29  
Alt 02.10.2013, 12:17
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Senle bulusmakmi, ne münasebet. Ben seni ne merak ediyorum, ne de tanismak istiyorum. Kendi kendine gelin güvey oluyorsun. Asil senin gibilerle ben bir yerde oturmam.

Forumda yeni bir yöntem kesfetmissin herhalde, herkesi yemege davet ediyorsun, bu da iyiymis.

Tabii kimse benim dediklerimi demez sana, cünkü cevrendekilerden bir farkin yoktur ki, seni arkadas olarak secmisler. Yada sana karsi dürüst degiller. Ancak arkandan dedikodu ederler, senin burda yaptigin gibi herkese.

Sizi bas basa birakiyorum. Muhakkat sana uyan bir kadin bulursun. Bunda zorluk cekecegini sanmiyorum. Ancak benim gibileri biraz zor bulursun. Bendeki baska olan sey, sizden farkim.

Bu da benim noktam!
  #30  
Alt 02.10.2013, 13:42
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Beitrag Yine cevap vermemisin

Ben sana sadece senin inancin ne diye sordum !
sen cevap vermekten kaciyorsun ?

benim kadinlari surda burda ayartamak onlara cekice gözükmek gibi bir sorunun yok .
birde ben burda kendime arkadas edinip onun hakkinda yine burda dedikodu ettigimide bilmiyorum. bunu ispatlarsan sevinirim zira sen beni zan altinda birakiyorsun !

Gerci senin bilerek degilde zaten ZANNEDEREK burda bazi degerleri kötülediginide anladim.

Senin icin uzun uzun yazmaya gelmiyor cünki zaten okuduklarini pek umursamadigindanmi bilmiyorum , anlamak istemiyorsun.

önemli olan senin burda kendi saldirilarina karsilik benim sana yapmis oldugum agir elestirileri anlamis olabilmen.
Sana yaptigim elestiriler senin nekadar kisiligine ve benligine agir gelmisse, senin burda benim dinim ve devletim hakkinda yapmis oldugun elestiriler de benim zoruma gidiyor.

Buna dayanarak senden ricam !! bazi fikirlerini burda paylasirken ne benim inancim hakkinda nede devletim hakkinda SERI bir sekilde propaganda yapmaman.

Bir yanlisin bedelini bütün bir Milletin veya INANCIN üzerine yikmak nekadar dogru ise senin icin, benim icinde senin hakkinda düsünüp karar verdigim yakistirmalar da okadar inandirici olur.

Benim sana yadiklarim bilincisiz bir sekilde kaleme alinmis görüsler degil bilhassa senin hatalarini benim üzerimden size ayna tutmak oldugunu umarim anlarsiniz.

sizin ne basit nede basiretsiz bir kisilik oldugunuzu düsünmüyorum, ama bizler neyazikki öyle bir dünyada yasiyoruz ki , aciyi kendi bedenimizde kendi yüregimizde hissetmedikce asla, haklinin hakkini vermiyoruz.

Bana dokunmayan yilan bin yil yasasin felsefesi bir müslüman türkün yasam amaci olamaz !
Bu hem inanca zit hemde Kültürümüze!


Onun icin benim atalarimin bir sözü : Igneyi baskasina batirmadan önce cuvaldizi kendine batir ,diye!!!

selam
salih


Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Senle bulusmakmi, ne münasebet. Ben seni ne merak ediyorum, ne de tanismak istiyorum. Kendi kendine gelin güvey oluyorsun. Asil senin gibilerle ben bir yerde oturmam.

Forumda yeni bir yöntem kesfetmissin herhalde, herkesi yemege davet ediyorsun, bu da iyiymis.

Tabii kimse benim dediklerimi demez sana, cünkü cevrendekilerden bir farkin yoktur ki, seni arkadas olarak secmisler. Yada sana karsi dürüst degiller. Ancak arkandan dedikodu ederler, senin burda yaptigin gibi herkese.

Sizi bas basa birakiyorum. Muhakkat sana uyan bir kadin bulursun. Bunda zorluk cekecegini sanmiyorum. Ancak benim gibileri biraz zor bulursun. Bendeki baska olan sey, sizden farkim.

Bu da benim noktam!
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu