Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #1  
Alt 20.02.2009, 09:42
holgerfach
 
Beiträge: n/a
Standard Partnervermittlungsportal für türk. Akademiker

Nach 3 Jahren Entwicklungsarbeit und 900 000 € Investition bi tane Partnervermittlungsportal acilir. hesap baya kolaydir...diplomali türk elemanlar hep yanlizlik cekio..cekmesinler diye biye portal kur...aylik 10 € üyelik al... 10 000 tane akademisyen siteye user olursa aylik 100k eder...senede bimilyonikiyüz...on senede onikimilyon..yüz senede yüzyirmiblablabla....

homepage wird scharftgeschaltet....müschteri cekmek icin ilk accountlar free verilir...nach 6 monaten haben sich 120 user registriert....ist bissl schwach

daha cok müsteri cekmek icin bi chat kurlur...news ecke..n forum... mitlgied sayisi 2 senede hala 500ü gecmedi...egal..aber umsatz muss her...

üye baschi ayda 10€ alinacagi haberi verilir..para vernlere vip muamelesi...plus ayda 5 belesch kontakte...plus ne hotline zum anrufen bei fragen...

die ersten anrufe kommen

arayan *allloo...ben memduh....bir akademisyen bayanla tanisacaktim*
holger *evlenmek icinmi?*
arayan*hayir ben zate evliyim...ara sira bi ugramak icin...hafta sonlari falan*
holger *bir profil yazin*
arayan *ayda 10€ para niye veriyorumki ben? siz yazin lütfen*
holger *beyefendi burasi kerhane degil...biz sadece plattform veriyoruz*
arayan *walla beni ilgilendirmez ne verionuz...ben para karschiligi bi tane okumusch kari istiom*

böyle muhabbetler gelir gecer....
aradan 8 sene gecer..portala milleti cekmek icin her türlü attraksyon koyulur...ama farkedilirki:
türk akademisyeni hayati boyunca hep yanlizdir..yanina kimse destek olmamistir..hep tek calismistir derslerini...etrafinda durumunu anlicak adam yoktur...kaderidir okuyan türkün anlasilmamak..isyan eder hep buna karsi..ama sonunda kendide bilirki bu dünyanin düzeni budur...istersen plattformun kralini yap..kafalar degismedikce yannizliklar bitmeyecek....

Geändert von holgerfach (20.02.2009 um 10:39 Uhr).
  #2  
Alt 25.02.2009, 16:02
holgerfach
 
Beiträge: n/a
Standard angebot und nachfrage

wenn du so tust als würdest du mich bezahlen
werd ich so tun als würd ich arbeiten
sagte mir einst mein azubi....

genauso läufts auch bei matching..wenn du so tust als wärst du der prinz..dann werden die anderen auch so tun als hättest du einen weissen ross...

moral der geschichte?

akademiker müssen entweder die erwartungen runterschrauben
oder
ihr eigenes profil hochbringen
oder
fleissig handarbeit machen...bis der tennisarm erscheint
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu