Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #1  
Alt 20.10.2014, 11:50
Benutzerbild von uno
uno uno ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 17.11.2013
Beiträge: 291
Daumen hoch Nesrin: Destanlasan Kobanê Direnisi!


Kürtler,
Bölge devlet ve inanclari tarafindan tarihin her dönemi katliamlara maruz birakilmislardir.
Kürtlere yönelik yapilan bu katliamlar hep önlenebilinir trajediydi aslinda, oysa biz her dönem sessiz kaldik.
Cünkü Kürtler bize anadolunun kapisini acan, bizimle topraklarini paylasan ve yerlesik kültürü bize empoze eden devlet istemi olmayan muthis bir halktir. 19.yy'in ikinci ceyreginde ulus-devlet'in zehirli bilinciyle katletmeye basladik kürtleri.

Zilan Deresi adi yanlis animsamiyosam, Yasar Kemal bir kitabina yer vermisti Zilan Deresi katliamina, türk yayin organlari 5bin kisi öldürüldü diyor, arap tarihi ise 15bin cocuk, kadin ve yasli oldugunu iddia ediyor. Bu iki egemen devletin bu celiskili yalanlarindan aslinda trajedinin daha büyük oldugunu cikariyoruz, cünkü zilan deresi suyu kirmiziya boyanmis ve kan akiyordu o dönem,böyle yansiyodu romanlara. Sessizdik cünkü gecerli nedenimiz vardi; "daha iletisim caginda degildik,duymuyorduk hicbirey".


Dersim, Cayan Demirel bi belgesel yapiyo Dersim 38 diye. Cok duymustum Dersim katliamini ve o belgeselde biraz taniyacaktim. Belgesel baslarken o dönemi yasamis yasli bir amca apansizca cikiyo kameraya ve halen 70 yil öncesinde saniyo kendini ve "cekme" yoksa anlatmam tehditi yapiyo. Dersim, kürt asiret veya emirlikleri tarafindan en direngen olanidir, direngenligi genetiktir (bilimsel dayanagi yok sahsi görüsümdür). Kemalizm, Dersim'i öyle bi katlediyo ki, ucakla bombalamis, magralara götürüp öldürmüstür insanlari. yine söz konusu belgeselde bi olay anlatimi oluyo. "herkes öldürülüp köy meydanina saman yigini gibi üstüste atilmis. O Insan ölüsü yigininin icerisinde bir bebek ölü annesinin memelerinden süt iciyo bunu gören asker "komutanim bi tanesi yasiyo" uyarisi yapiyo komutansa "birakin! kimse kalmadi köyde ne de olsa acliktan ölür o cocuk" diyerek öldürmemelerini söylüyo. uygun adim esliginde yürürken arka siralardan bir asker geri dönüp süngüyü cocuga takip öldürüyor ve insan yigininin üzerine firlatiyor bebegin cesedini" . Böyle bi aciydi Dersim, Insanlik AYIBI! Onu da duymadik cünkü Twitter kodlanmamisti daha.

Halepce; Pek fazla bilgiye sahip degilim 1988 mart ayinda ben daha 9 yasindaydim.Telden araba, serumdan sapan, kagittan ise ucurtma yapip ucururdum. Halepce ben de su etkiye sahiptir. 2007'ydi sanirim ve Manisa'da birisiyle tanistim adi Cevdet Bagca kendisi özbeöz türk.Son derece renkli, mütevazi,samimi ve yalin bir insan. "Hoca ne isin var senin bu kürtlerle,bunlar devletlestigi zaman seni de beni de idam sephasinda sallandirirlar" sakasi yaptim o da kahkaha atarak iki eliyle arkadan beni yikarcasina omuzlarima vurdu ve anlatti "universite yillarinda halepce katliami olmus ve etkilenmis, ögretmenlik yapmis kürt illerinde ve kürtleri tanimis kürtce ögrenmis, kürtce sarkilar söylemis." yani anlayacaginiz, siyah pantolon-beyaz corap ve beyaz gömlekli MHP'li kiro türkler yerine, yesil parkali 'siyasi abi' kürtler daha faydali insanliga.

12 yasinda 13 kursunla öldürülen Ugur Kaymaz'i terorist bildigimiz icin ses cikarmadik.
13 yasinda, dagda koyun otlatttigi icin havan topuyla paramparca edildigi icin umursamadik Ceylan Önkol'u.
Roboski'de ise, TC sinirlarini PKK'lilardan koruyan korucularin cocuklarinin universite harcliklari icin basvurduklari 10 dinar'a alip 50 ytl'ye satip arti kazanc sagladiklari icin umursamadik.Hem siz PKK'lisiniz diye de inandik.

Modern Iletisim Caginin Ilk Katliam Girisimi
Türkiye-Qatar-Suudi Arabistan destekli ISID! Bagdat'a dogru ilerliyor. Bu üclü cete devlet arasinda en kabadayisi ise Türkiye, Davos'ta Israil'e "van minut" cekmis bir Erdogan, Mavi marmara ile Israil sularina girmis bir kabadayi Erdogan söz konusu ISID cephesinde.
Türkiye-Qatar-Suudi Arabistan arti olarak ABD-AB eklenince isin icine, "ya biz bu canavari yarattik hazir yaratmisken Kürt katliami yaptiralim bari." düsüncesiyle arti Erdogan etkisiyle barbar cetesi ISID Kobanê'ye dogru ilerledi.

Iletisim cagindayiz ISID! Iletisim cagindayiz Erdogan!
Basin araciligiyla icimize ektiginiz o anlamsiz ve insani duygularimiza ters olan "kürt düsmanligi"ndan siyrilip onlarca türk kökenli genc gitti Kobanê'ye. Savasti insanlik ve kardeslik onuru icin. Öldü cogu o insanlik savascilarinin, bi tanesinin adiydi Nejat Agirnasli ve daha ismi bize ulasmamis onlarca ölümsüzlesmis kahraman var Kobanê sokaklarinda. ve halen ISID'i-AKP'yi o sokaklardan söküp atmaya calisan onlarca kahraman var Kobanê'de.


"Ya ISID'liyi öldürecegim ya da Kendimi Öldürecegim" diyen tip ögrencisi Nesrin Abdi halen savasiyor Kobanê sokaklarinda, O güzel gülüsüyle bogacak Erdogan'li ISID'i Kobane nezdinde insanlik tarihinde. Destanlastin artik sen Kobanê, utanc duydugumuz degil de onur duydugumuz oluverdin bir an ve biz bunu Twitter'a borcluyuz, cünkü senin katliama maruz kalacagini Twitterdan ögrendik Kobanê, Twitter üzeri bilgi aldik senden ve gelismelere kayitsiz kalmadik Tarihin o utanc listesi olan Kürt katliami listesine sokmadik seni Kobanê.
  #2  
Alt 20.10.2014, 12:04
Benutzerbild von Man_Bey
Man_Bey Man_Bey ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 20.08.2014
Beiträge: 818
Standard

amaciniz kobanili sivillere yardim etmekse buyrun hepside türkiyede misafir.

kizilaya bagista bulunabilirsiniz, su, ilac ve cocuk mamasi gönderebilirsiniz.


ama amaciniz hain serefsiz pkk-pydye yardim etmekse bizden yardim beklemeyin.

emperyalist usa ile isbirlikcileri pkk-pydlilere bizden yardim gelmez.


secim size kalmis ya kobani halkindan yana yada pkk-pydden yana.





ps. isid savascilarin arasinda bir cok kürt gencin oldugunuda unutmayin.
  #3  
Alt 20.10.2014, 12:30
Benutzerbild von uno
uno uno ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 17.11.2013
Beiträge: 291
Standard

Bu kavga etnik veya inanc kavgasi degil Manbe
Iyiler ve Kötüler kavgasi bu, ve hic kisme kötülerden yardim beklemiyo. Iyi olan kalasnikofu alip kobanê'de savasiyor.

Türkiye'ye siginan Kobanê'liler ise, türk devletinin yardimlariyla degil BM milletlerin bütcesiyle besleniyo, he BM'nin ayirdigi o bütcenin de ISID militanlarina aktarildigi da tahmin ediliyo. Kobanêliler sinir bu yakasindaki akrabalarina siginmis durumda, Türkyieye degil. Az olan ekmeklerini bölüp paylasiyorlar iste.


Zitat:
Zitat von Man_Bey Beitrag anzeigen
amaciniz kobanili sivillere yardim etmekse buyrun hepside türkiyede misafir.

kizilaya bagista bulunabilirsiniz, su, ilac ve cocuk mamasi gönderebilirsiniz.


ama amaciniz hain serefsiz pkk-pydye yardim etmekse bizden yardim beklemeyin.

emperyalist usa ile isbirlikcileri pkk-pydlilere bizden yardim gelmez.


secim size kalmis ya kobani halkindan yana yada pkk-pydden yana.





ps. isid savascilarin arasinda bir cok kürt gencin oldugunuda unutmayin.
  #4  
Alt 20.10.2014, 12:41
Benutzerbild von 1insanol
1insanol 1insanol ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 386
Standard

Nankörlükle bezenmis bir yazi...kimbilir belkimde bu alcak nankörlükleri yapanlar yüzünden tarih boyu kürtler birbaltaya sap olamadilar, katliamlara maruz kaldilar.....Halbu ki kürtler bunlar degil..Bunlar olsa olsa kürtlerin arasina sizmis, siyonistler ermenilerdir.

Türkiyede mevcut hükümet olmasaydi
bugün isid irakta ve suriyede kürtlerin kökünü kazimis olurdu.

Akilli olun yediginiz kaba sizleri pislettirmek isteyenleri ariniza barindirmayin !

Geändert von 1insanol (20.10.2014 um 12:44 Uhr).
  #5  
Alt 20.10.2014, 12:56
Benutzerbild von uno
uno uno ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 17.11.2013
Beiträge: 291
Standard

Dogrular seni korkutmasin insanol, dogrular bazen aci da verse erdemligini yitirmez.Dogru bakip, dogru ögrenip ve dogru düsünmek gerekiyo.

Selcuklu, Osmanli devleti ve öncesi, kürtler girdigi tüm egemenliklerde özerk yasarlardi. Asiretci oluslari ve bu asiretlerin aralarinda sürekli kavga olusundan devlet kuramadilar. Iyi ki de kurmamislar.

Bugün kürtler, insanlik icin faydali olacak devletsiz yasam tarzi veya arti ileri demokrasi gibi yönetim bicimlerini konusuyo,isleve sokmaya calisiyo. Biz bunu her defasinda "ya bunlar devletlesmek istiyo" kaygisiyla anlamaya dahi calismiyoruz.Oysa herifler cok farkli bir model üzerinde yogunlasiyo, yani yönetim bicimlerini insanlik tarihinden esinlenerek olusturuyorlar.

Son 20 yil türk askeri, kürt cografyasinda terör estirmemis olsaydi bugün hepimiz Diyarbakir'a gidip oraya yerlesirdik inan bana.

Zitat:
Zitat von 1insanol Beitrag anzeigen
Nankörlükle bezenmis bir yazi...kimbilir belkimde bu alcak nankörlükleri yapanlar yüzünden tarih boyu kürtler birbaltaya sap olamadilar, katliamlara maruz kaldilar.....Halbu ki kürtler bunlar degil..Bunlar olsa olsa kürtlerin arasina sizmis, siyonistler ermenilerdir.

Türkiyede mevcut hükümet olmasaydi
bugün isid irakta ve suriyede kürtlerin kökünü kazimis olurdu.

Akilli olun yediginiz kaba sizleri pislettirmek isteyenleri ariniza barindirmayin !
  #6  
Alt 20.10.2014, 13:16
Benutzerbild von Man_Bey
Man_Bey Man_Bey ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 20.08.2014
Beiträge: 818
Standard

Zitat:
Zitat von uno Beitrag anzeigen
Bu kavga etnik veya inanc kavgasi degil Manbe
Iyiler ve Kötüler kavgasi bu, ve hic kisme kötülerden yardim beklemiyo. Iyi olan kalasnikofu alip kobanê'de savasiyor.

Türkiye'ye siginan Kobanê'liler ise, türk devletinin yardimlariyla degil BM milletlerin bütcesiyle besleniyo, he BM'nin ayirdigi o bütcenin de ISID militanlarina aktarildigi da tahmin ediliyo. Kobanêliler sinir bu yakasindaki akrabalarina siginmis durumda, Türkyieye degil. Az olan ekmeklerini bölüp paylasiyorlar iste.
türkiyenin yaptigi yardimlari inkar edip birlesik milletlerin yapmadigi yardimi burada anlatmak nankörlük.

bos yalan kolay hani senin kaynaklarin. bm suriye mültecilerin 1 günlük ihtiyacini karsilayacak acil yardim paketi altinda 2 veya 2 milyon dolar yardimda bulundu.

asil insanligi pkk-pyd rojovada öldürdü. kürt asiretlerini katlettiginde niye sustun?

pkk-pyd türkmenleri katlettiginde niye sustun?

pkk-pyd esed rejimiyle birlikte özgür suriye olusumuna savas actiginda niye sustun?

siz insanlik adi altinda teröristleri savunmaya calisiyorsunuz. insanlik gazzedeki cocuklara sahip cikmak, insanlik 1.5 milyon suriyelilere sahip cikmak, insanlik 80.000 ezidilere sahip cikmak, insanlik 200.000 kobanililere sahip cikmak.

AMA SIZ SADECE PKK-PYDlilere INSANLIK ADI ALTINDA KORUMAYA CALISIYORSUNUZ.
  #7  
Alt 20.10.2014, 13:47
Benutzerbild von uno
uno uno ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 17.11.2013
Beiträge: 291
Standard

Birbirimizi kandirmayalim manbee, yalanlar bizi kücültüp alcaklastirir. Kobanê sorununda türkiye acik ve net bir sekilde ISID'e detsek verdi. Ilk mülteci akininda sinirlari kapadi, uluslararasi baskinin artmasi sonucu sinirlari orantili sekidle acarak mültecileri tekme-tokat iceriye aldi. Onlari iceri alirken, ÖSO-Suriye mültecilerinden egittigi ISID militanlarini sinirdan kolaylikla kobane'ye gecirdiler.

Türkiye kendi bütcesinden iki kurus Kobanêlere harcamaz, Dünya ülkelerinden gelen yardimlar ve BM mülteciler bütcesinden karsilaniyo onlarin ihtiyaclari. BM mülteci calisani, gecenlerde tweet atmisti. Türk askerinin baskisi altinda zor calisiyoruz diye.Cadirlari yiktigini yiktirdigini söylemislerdi.

Ayrica dedigim gibi, dünya ülkelerinin gönderdigi yardimlari Türkiye ISID'e aktariyo.Mültecilerin büyük bir bölümü HDP-BDP örgütü tarafindan kentlerde diger ailelerin yanina yerlestirilmis durumda.

Manbee, Türkmenleri PKK kurtardi! bu videoyu iyi izle:
https://www.youtube.com/watch?v=ea7g57OUObA
Videonun 1.40 saniyesinde söyle diyo: "Türkmenler, PKK'ya tesekkür etmeli. Eger PKK olmasaydi ISID koyun gibi keserdi türkmenleri"
bu yasanan birsey, sadece sengalde ezidiyi korumadi PKK, ayni zamanda Amerli'de türkmenlerinde hayatini kurtardi ISID'ten temizledi Amerli'yi.


Zitat:
Zitat von Man_Bey Beitrag anzeigen
türkiyenin yaptigi yardimlari inkar edip birlesik milletlerin yapmadigi yardimi burada anlatmak nankörlük.

bos yalan kolay hani senin kaynaklarin. bm suriye mültecilerin 1 günlük ihtiyacini karsilayacak acil yardim paketi altinda 2 veya 2 milyon dolar yardimda bulundu.

asil insanligi pkk-pyd rojovada öldürdü. kürt asiretlerini katlettiginde niye sustun?

pkk-pyd türkmenleri katlettiginde niye sustun?

pkk-pyd esed rejimiyle birlikte özgür suriye olusumuna savas actiginda niye sustun?

siz insanlik adi altinda teröristleri savunmaya calisiyorsunuz. insanlik gazzedeki cocuklara sahip cikmak, insanlik 1.5 milyon suriyelilere sahip cikmak, insanlik 80.000 ezidilere sahip cikmak, insanlik 200.000 kobanililere sahip cikmak.

AMA SIZ SADECE PKK-PYDlilere INSANLIK ADI ALTINDA KORUMAYA CALISIYORSUNUZ.
  #8  
Alt 20.10.2014, 14:28
Benutzerbild von Man_Bey
Man_Bey Man_Bey ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 20.08.2014
Beiträge: 818
Standard

Zitat:
Zitat von uno Beitrag anzeigen
Birbirimizi kandirmayalim manbee, yalanlar bizi kücültüp alcaklastirir. Kobanê sorununda türkiye acik ve net bir sekilde ISID'e detsek verdi. Ilk mülteci akininda sinirlari kapadi, uluslararasi baskinin artmasi sonucu sinirlari orantili sekidle acarak mültecileri tekme-tokat iceriye aldi. Onlari iceri alirken, ÖSO-Suriye mültecilerinden egittigi ISID militanlarini sinirdan kolaylikla kobane'ye gecirdiler.

Türkiye kendi bütcesinden iki kurus Kobanêlere harcamaz, Dünya ülkelerinden gelen yardimlar ve BM mülteciler bütcesinden karsilaniyo onlarin ihtiyaclari. BM mülteci calisani, gecenlerde tweet atmisti. Türk askerinin baskisi altinda zor calisiyoruz diye.Cadirlari yiktigini yiktirdigini söylemislerdi.

Ayrica dedigim gibi, dünya ülkelerinin gönderdigi yardimlari Türkiye ISID'e aktariyo.Mültecilerin büyük bir bölümü HDP-BDP örgütü tarafindan kentlerde diger ailelerin yanina yerlestirilmis durumda.

Manbee, Türkmenleri PKK kurtardi! bu videoyu iyi izle:
https://www.youtube.com/watch?v=ea7g57OUObA
Videonun 1.40 saniyesinde söyle diyo: "Türkmenler, PKK'ya tesekkür etmeli. Eger PKK olmasaydi ISID koyun gibi keserdi türkmenleri"
bu yasanan birsey, sadece sengalde ezidiyi korumadi PKK, ayni zamanda Amerli'de türkmenlerinde hayatini kurtardi ISID'ten temizledi Amerli'yi.
kendini kandirma uno, yalanlar seni kücültür alcaklastirir.

pkk-pyd türkmenleri kobaniden sürgün etti. diger kürt asiretlerine savas acti.

sen kaynak gösteremiyorsun cünkü dediklerin tümüyle yalan.

bak sana yüzlerce kaynak arasindan aktüel bir veri: http://www.haberler.com/davutoglu-py...604263-haberi/


amacin insanliktan yana olmakmi yoksa terörden yana olmak mi???

insanliktan yana olmayi tercih edersen türkeyeye gelen yaklasik 2 milyon mülteciye yardim edersin. ama amacin fasist irkci teröristlere propaganda yapmaksa kobanideki teröristlere silah yardiminda bulunalim diye yalvarmaya devam edersin.
  #9  
Alt 20.10.2014, 15:17
___EZEL___
 
Beiträge: n/a
Daumen hoch Bravo Uno

Bazen bakiyorum nasil gidiyor diye,görüyorum ki bunlar senin kapasitenin 3 te biri bile olamiyorlar...Hep bildik,asina Isid destekcisi,irkci soven kelle avcisi temsilcisi gibi davraniyor,basma kalip sözler,bilimum demogojik laflar ile sana laf yetistirmeye calisiyorlar....Fakat dogrular Günes gibidir...Günes balcikla sivanmaz!
  #10  
Alt 20.10.2014, 15:35
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard erdo muss man lieben :)

angriff der trolle:

-erdo sagt öffnung von incirlik geht ok
-dann doch nicht - nur getrollt! etch
-erdo sagt bewaffnung der ypg-pkk wird er nicht hinnehmen
-stunden danach schmeissen die amis par meter hinter die grenze waffen runter
-erdo sagt, hah immerhin sind sie ja nicht über die türkei geflogen.
-erdo startet eine überraschende gegentrollaktion und öffnet die grenze für peschmerga.


ERDO TROOOOLT
http://www.spiegel.de/politik/auslan...-a-998120.html
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu