Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #711  
Alt 11.11.2005, 15:06
Benutzerbild von code
code code ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard *g*

lustiger beitrag
  #712  
Alt 11.11.2005, 15:18
Benutzerbild von code
code code ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard bist du denn reich? o.T.

ohne Text
  #713  
Alt 11.11.2005, 20:09
Benutzerbild von icbenifanta
icbenifanta icbenifanta ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard WO DU DAS GRAD SAGST!? *LACH* o.T.

ohne Text
  #714  
Alt 11.11.2005, 20:11
Benutzerbild von icbenifanta
icbenifanta icbenifanta ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard NIX DA!AUCH BAUER HABEN WÜRDE!;-)) o.T.

ohne Text
  #715  
Alt 12.11.2005, 19:15
Benutzerbild von galata1905
galata1905 galata1905 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard nee

Also ich bin aus deutschland yani Almanyadanim Almanya paradis cennet ya bilmiyomusun paralar yagmur gibi yagiyor almanyada bedavadan veriyolar türkiyedekilere göre bizim rahatimiz yerinde degilmi? Böyle üvey annemde saniyomus ama buraya gelince hayatin zorluklarini anladi ve bana ne söyledi biliyomusun ya ben aslen böyle saniyodum kizim sen aklini kullan baksana gördüm nasil calistigni ama iyi niyetlisin ve iyi niyetini kullaniyorlar tipki annende yaptiklari gibi benim kendi abimde böyleydi ama inanmiyorum artik sende öyle yap cogu türkiyedekiler böyle saniyorlar biz burda kolay para kazandigmizi, ve birden zengin gözüküyoz Annemizi mezara verdik cenazede tek bir tartisma yabanciya gitmesin ve miras ne kadar kalmis buydu kadincazin kemikleri sizlamistir herkez birden dost cikti ve en sahaneside neydi biliyomusun BIRDEN HERKEZ SAHIP CIKIP BIZE EMANETSINIZ DEMEYE BASLADILAR SANKI ANAM SÖYLEMIS GIBI BIZ ALLAHTAN BASKA KIMSEYE EMANET DEGILIZ, ama herkez öyle bir kapilmis bir selin pesine ki miras konusunu duyunca birden bize ayit bize ayit demeye basladilar. Reich zengin ben kendimi öyle görmüyom almanyada yasayan bissürü insan gibi, ve dogrusu hepimiz kicimizi yirtiyoz üc kurus icin ama kimse anlamiyo cennet saniyo Almanya duyunca hani kemal sunalin filimlerinden örnekler var ya köyden gidip mercedesle geliyo bir ay icinde ve sevdigni alabiliyo öyle saniyolar herkez öyle degilmi?
  #716  
Alt 12.11.2005, 19:22
Benutzerbild von galata1905
galata1905 galata1905 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard hmm

Enttäuschungen sind manchmal der grund für hass. Man muss aber bedenken nicht alle sind so
  #717  
Alt 12.11.2005, 19:28
Benutzerbild von galata1905
galata1905 galata1905 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard oha yani yapcaktin

Yani du wolltest nicht wegfahren sondern? Eh testi bi kere bestehen yapan bidakine kaybeder pass mal auf weist du was du damit anrichten würdest? Du würdest mit zwei menschen spielen hersey yerine gelir ama bi gönül, bi kalbi kirarsan ki bi kalb kirmazsin bu durumda duygularla oynarsan o zaman sen kendi kuyunu kazimis olursun. Pes dogrusu Pedere ki bu oyunu yapip seni test ediyo cünki iki kizinin gururunu resmen ezip geciyo bi damat testi icin.
  #718  
Alt 12.11.2005, 20:27
Benutzerbild von galata1905
galata1905 galata1905 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Was bist du denn für eine

So niveulos hab ich noch keinen menschen erlebt. Kannst du wie ein mensch jede meinung respektieren oder musst du auf alles deinen senf ablassen. Ich denke du bist der mensch der sich selber nicht mag ja sogar sich selbst hasst. Du stempelst hier jeden ab oder? Sag mal hast du schon mal windeln gewechselt ich denke du hast ein kindermädchen der alle scheiss arbeiten für dich erledigt damit du dir die fingernägel nicht brichst oder schmutzig machst. Rede nie über jemanden den du nicht kennst so herablassend niemand beschimpft und beleidigt dich aber du bist so respektlos gegenüber anderen menschen ich denke du erstickst förmlich daran.
  #719  
Alt 13.11.2005, 01:16
abuzerdozer
 
Beiträge: n/a
Standard darf ich um diesen cirkus bitten...

o.T.
  #720  
Alt 13.11.2005, 12:20
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard freikarte für dich.. o.T.

ohne Text
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu