Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #81  
Alt 23.07.2014, 20:16
Benutzerbild von WpumaC
WpumaC WpumaC ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.11.2013
Beiträge: 610
Standard

Zitat:
Zitat von manbee Beitrag anzeigen
bak simdi tarafsiz bakmaya calisarak sana calikusu / feyzade sorununu göz önüne koyayim.

gecmiste tartismis olabilirsin ama aradan zaman gecti ve foruma geri döndügünde yine ayni kisilere hakaret etmen / satasman / kavga etmen dogru degil.

senin dedigin gibi gecmiste calikusuna "machst du immer noch blinddates" demistim. bildigim bir sey varki bunu ona dedim. ama gecmistekini gecmiste birakmak gerekiyor. ve bu konu ikimizin arasinda gecen bir konu. burada kaynatip kaynatip öne sürülecek bir konuda degil.

calikusu asksehidiyle yüz göz oldugunun yanlis oldugunu anladi. ve su an mesafesini koruyor. simdi onun gecmiste yaptigi hata icin aylarca/yillarca düsman olmak mi gerekiyor?

hakli oldugu yerde haklisin ve haksiz oldugu yerde haksizsin demeyi bileceksin.

bu konuda calikusu hakli ve onun icin sürü halinde ona saldirmaniz dogru degil.

belki sence hakli olmayabilir ama hakli olmasa bile hakaret etmeyi gerektirmez.


benim bu forumda gözlemledigim bir kac sorun var. en büyügü herkes digerlerine sürekli baska nick üzerine saldirmasi.

ben buna asksehidi sendromu diyorum. sürekli baska nickleri öne sürerek sen sununla kavga etmistin veya bununla sevismistin diyor. birakin artik eskileri, olanlara bakin ve gelecege bakin.


burada gecmiste kavga ettiklerine saldirmak yerine simdiki tutumlarina ve yorumlarina bakarak nötr cevap vermeye calis. yoksa seninde timeraiser, lafebesi, benekalice ve tatlibela ile farkin kalmiyacak bir zaman sonra.

hep ayni nakarat, hep ayni kavgalar.


bu ara asksehidi demisken yigidi öldür ama hakkini yeme. bir cok erkekcik arasinda o yine az cok erkekligin ne oldugunu biliyor. bu nedenden dolayi onunla tartismayi seviyorum. bak bi etrafina. timeraiser, imogdi, deniz1008 ve diger erkek kiligindaki nickleri. bunlar gibi arkadasim olacagina asksehidi gibi düsmanim olsun. adam aglamiyor sizlamiyor, sürekli yenilse bile :-) kalkip güreselim diyor. ich mach ne anzeige diye aglamiyor ve kadinlara sürü halinde saldirmiyor. anlatabildimmi???

arkadaslarini ve düsmanlarini iyi sec.

so verschieden bist du und calikusu und feyzade nicht.

und ob du es glaubst oder nicht so verschieden bin ich und asksehidi auch nicht.

herkes kendi görüsünce vatanini milletini seviyor ve bunun icin caba gösteriyor.


diger nicklere baktiginda bu tür iyi niyet göremiyorsun, kör cehaletin getirdigi sorunlarla bogusuyorlar.
bu yazdiklarin aslinda cok dogru ve takdir edenilecek öneriler.
yanliz, bu önerilerini bana iletmeden evel, birincisi kendine, ikincisi calikusuna, ücüncüsü feyzosa söylemen gerekirdi. bir insan öncelikle kendisini elestirmeli, sonra karsisindakini. ben calikusunun xxxx oldugunu coktan biliyorum. kendileri o dönemler benimle adam akilli konusacagina, kacmayi tercih etmisti. önemli degil, herkes kararlarinda hürdür. tekrar aramiza gelerek, ilk basta yine bana saldirdi. ben düne kadar pek orali olmamistim...

bak manbeecigim, simdi beni cok iyi dinle, bilirsin tekrarlamayi sevmem. bu genelde tartisdigim bayanlar, ilk basta bana saldirida bulunmuslardir, bunu sende cok iyi biliyorsun. durduklari yerde bunlarin nedense kasintilari tutuyor. ufak tefek sakalarimi bile kaldiramayacak kadar aciz insanlar. ayrica, onlarla bir konu üzeri konusmak, tartismak istedigimi belirtmek istedigim halde, sordugum sorulara cevap bulamadiklari vakit, saldiriya geciyorlar. illa benim sordugum sorulari cevaplandirmak zorunda degiller, bu durumda öylese saldirmalardan vazgecmeliler. biri gelir türk kültürümüzün A`sini bilmedigimizi söyler, digeri gelir bize edepten, saygidan, insanliktan bahseder. digeride gelir, allahin her gününde seriat seriat seriaaaaat geldi deyip, insanlarin gereksiz yerde huzurunu bozar. yalan üstüne yalan anlatiklarina ragmen, nasil olurda bu tür insanlar bizlere DEGERLERDEN bahsederler !?!

eger ki hatalarini anladiysalar, benden ve bazi diger arkadaslardan özürdilemelerini beklerim. aramizda yanlis anlasmalar olduysa da, özelden konusarak halledebiliriz. su sayfada takdir ettigim iki bayan var, gercekten hem zekiler hemde cok saygi deger bayanlar, birincisi lafebesi ikincisi Monday.

sunuda tekrardan hepinize söylüyorum, benim sizlerin oldugu kadar, zamanim yok. zamanimi yogun olarak özel hayatimla geciririm. calisip para kazaniyorum

benim zaman zaman sergiledigim bazi tavirlarimin gizli bir nedeni var ….. catlasanizda patlasanizda söylemeyecegim.

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...33#post2081533

surada: Und was hältst du von der amerikanischen Politik? Sorusunu calikusuna iletirken, senin bana sordugun soru: o seninle konusuyor mu? bu Soruyu sormakla amacin neydi? neden eskilere deyinmistin?
  #82  
Alt 23.07.2014, 20:40
Benutzerbild von WpumaC
WpumaC WpumaC ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.11.2013
Beiträge: 610
Daumen hoch Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz.

Zitat:
Zitat von feyzade Beitrag anzeigen
wir sind grundverschieden! Bir daha beni o zingene ile ayni torbaya koyama kalkma asla!
Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.

AYNEN
  #83  
Alt 23.07.2014, 22:40
Ask_Sehidi
 
Beiträge: n/a
Standard

Ich wollte hier jetzt was reinschreiben, aber das wäre out of topic
Es gibt ganz wenige Menschen mit einer Persönlichkeitsspaltung wie manbee, die mich auf der einen Seite.....
Und Puma, ich bin mit niemandem ein Herz und eine Seele. Mein Herz schlägt und ist mit einer ganz anderen Frau beschäftigt..
Auch wenn deine Sympathie zu caliskusu sich sogar in noch engeren Grenzen hält als meine zu manbee, dennoch darfst du nicht vergessen, dass sie auch eine junge Frau ist und ihren Stolz hat. Aussagen dieser Art gehören sich nicht. Auch ich nehme Vaybee nicht ernst, aber ein Spruch von Haci Bektas-i Veli zu den Janitscharen, hatte mich zum nachdenken gebracht... En azilli düsmanin bile olsa karsindakinin insan oldugunu unutma.
Das gerät leicht in Vergessenheit, aber auch caliskusu ist ein Mensch..
Und das du gerade manbee wieder lügen gestraft hast, ist der unverhoffte nebeneffekt


Zitat:
Zitat von WpumaC Beitrag anzeigen
bu yazdiklarin aslinda cok dogru ve takdir edenilecek öneriler.
yanliz, bu önerilerini bana iletmeden evel, birincisi kendine, ikincisi calikusuna, ücüncüsü feyzosa söylemen gerekirdi. bir insan öncelikle kendisini elestirmeli, sonra karsisindakini. ben calikusunun xxxx oldugunu coktan biliyorum. kendileri o dönemler benimle adam akilli konusacagina, kacmayi tercih etmisti. önemli degil, herkes kararlarinda hürdür. tekrar aramiza gelerek, ilk basta yine bana saldirdi. ben düne kadar pek orali olmamistim...

bak manbeecigim, simdi beni cok iyi dinle, bilirsin tekrarlamayi sevmem. bu genelde tartisdigim bayanlar, ilk basta bana saldirida bulunmuslardir, bunu sende cok iyi biliyorsun. durduklari yerde bunlarin nedense kasintilari tutuyor. ufak tefek sakalarimi bile kaldiramayacak kadar aciz insanlar. ayrica, onlarla bir konu üzeri konusmak, tartismak istedigimi belirtmek istedigim halde, sordugum sorulara cevap bulamadiklari vakit, saldiriya geciyorlar. illa benim sordugum sorulari cevaplandirmak zorunda degiller, bu durumda öylese saldirmalardan vazgecmeliler. biri gelir türk kültürümüzün A`sini bilmedigimizi söyler, digeri gelir bize edepten, saygidan, insanliktan bahseder. digeride gelir, allahin her gününde seriat seriat seriaaaaat geldi deyip, insanlarin gereksiz yerde huzurunu bozar. yalan üstüne yalan anlatiklarina ragmen, nasil olurda bu tür insanlar bizlere DEGERLERDEN bahsederler !?!

eger ki hatalarini anladiysalar, benden ve bazi diger arkadaslardan özürdilemelerini beklerim. aramizda yanlis anlasmalar olduysa da, özelden konusarak halledebiliriz. su sayfada takdir ettigim iki bayan var, gercekten hem zekiler hemde cok saygi deger bayanlar, birincisi lafebesi ikincisi Monday.

sunuda tekrardan hepinize söylüyorum, benim sizlerin oldugu kadar, zamanim yok. zamanimi yogun olarak özel hayatimla geciririm. calisip para kazaniyorum

benim zaman zaman sergiledigim bazi tavirlarimin gizli bir nedeni var ….. catlasanizda patlasanizda söylemeyecegim.

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...33#post2081533

surada: Und was hältst du von der amerikanischen Politik? Sorusunu calikusuna iletirken, senin bana sordugun soru: o seninle konusuyor mu? bu Soruyu sormakla amacin neydi? neden eskilere deyinmistin?

Geändert von Ask_Sehidi (23.07.2014 um 23:42 Uhr).
  #84  
Alt 23.07.2014, 22:43
feyzade
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von WpumaC Beitrag anzeigen
Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.

AYNEN
Erst dachte ich du würdest immer wie ein feuerwerk hochgehen, weil du in manbee verknallt bist. so langsam aber sicher denke ich, dass du gar nicht auf männer stehst, sondern doch eher auf frauen.

Timi und du, ihr beide seit die einzigen, die ständig irgendetwas uraltes aus den archiven herausgraben.
timi hat sogar die posts gezählt, die ich beantwortet habe.
mag für euch beide normal sein, macht aber nicht wirklich einen normalen eindruck.
und das timi mich hasst, aber dennoch nicht ohne mich sein kann, genauso du, du hasst mich auch, aber dennoch flüsterst du in jedem atemzug meinen namen.

ich steh nicht auf frauen. du darfst wieder aufhören, mich auf schritt und tritt zu verfolgen.

danke.
  #85  
Alt 24.07.2014, 00:34
Benutzerbild von WpumaC
WpumaC WpumaC ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.11.2013
Beiträge: 610
Reden

Zitat:
Zitat von feyzade Beitrag anzeigen
Erst dachte ich du würdest immer wie ein feuerwerk hochgehen, weil du in manbee verknallt bist. so langsam aber sicher denke ich, dass du gar nicht auf männer stehst, sondern doch eher auf frauen.

Timi und du, ihr beide seit die einzigen, die ständig irgendetwas uraltes aus den archiven herausgraben.
timi hat sogar die posts gezählt, die ich beantwortet habe.
mag für euch beide normal sein, macht aber nicht wirklich einen normalen eindruck.
und das timi mich hasst, aber dennoch nicht ohne mich sein kann, genauso du, du hasst mich auch, aber dennoch flüsterst du in jedem atemzug meinen namen.

ich steh nicht auf frauen. du darfst wieder aufhören, mich auf schritt und tritt zu verfolgen.

danke.
Hallo Kranke Kreatur!
Seit wieviel Jahren lebst du schon in der geschlossenen Anstalt?

NEIN DU INTERNET SCHLAMPE! ICH BIN NICHT LESBISCH! NOCH FRAGEN?
  #86  
Alt 24.07.2014, 00:38
Benutzerbild von WpumaC
WpumaC WpumaC ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.11.2013
Beiträge: 610
Frage

Zitat:
Zitat von Ask_Sehidi Beitrag anzeigen
Ich wollte hier jetzt was reinschreiben, aber das wäre out of topic
Es gibt ganz wenige Menschen mit einer Persönlichkeitsspaltung wie manbee, die mich auf der einen Seite.....
Und Puma, ich bin mit niemandem ein Herz und eine Seele. Mein Herz schlägt und ist mit einer ganz anderen Frau beschäftigt..
Auch wenn deine Sympathie zu caliskusu sich sogar in noch engeren Grenzen hält als meine zu manbee, dennoch darfst du nicht vergessen, dass sie auch eine junge Frau ist und ihren Stolz hat. Aussagen dieser Art gehören sich nicht. Auch ich nehme Vaybee nicht ernst, aber ein Spruch von Haci Bektas-i Veli zu den Janitscharen, hatte mich zum nachdenken gebracht... En azilli düsmanin bile olsa karsindakinin insan oldugunu unutma.
Das gerät leicht in Vergessenheit, aber auch caliskusu ist ein Mensch..
Und das du gerade manbee wieder lügen gestraft hast, ist der unverhoffte nebeneffekt
Aha...hmmm...so so..... okay.
Gute Nacht und schlaf schön vaybeeholiker
  #87  
Alt 24.07.2014, 08:12
feyzade
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von WpumaC Beitrag anzeigen
Hallo Kranke Kreatur!
Seit wieviel Jahren lebst du schon in der geschlossenen Anstalt?

NEIN DU INTERNET SCHLAMPE! ICH BIN NICHT LESBISCH! NOCH FRAGEN?
Scheint mir aber schon das du es bist. So wie du mich ständig anmachst
Du bist nicht mein Typ, tut mir leid. Ich sage es gerne nochmal, ich stehe nicht auf Frauen.
  #88  
Alt 24.07.2014, 09:31
Benutzerbild von manbee
manbee manbee ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 22.01.2014
Beiträge: 1.504
Standard

Zitat:
Zitat von Ask_Sehidi Beitrag anzeigen
Ich wollte hier jetzt was reinschreiben, aber das wäre out of topic
Es gibt ganz wenige Menschen mit einer Persönlichkeitsspaltung wie manbee, die mich auf der einen Seite.....
Und Puma, ich bin mit niemandem ein Herz und eine Seele. Mein Herz schlägt und ist mit einer ganz anderen Frau beschäftigt..
Auch wenn deine Sympathie zu caliskusu sich sogar in noch engeren Grenzen hält als meine zu manbee....
erdal yine terbiyesizlik yapiyorsun.

du hast calikusu sowohl per mail als auch im forum angebaggert und ihr den hof gemacht. az yavsamadin onunla bulusma ümidini tasiyarak.

aber als du einen öffentlichen korb bekommen hast warst du plötzlich nicht mehr der schleimige erdal sondern musstest sie beleidigen.

weshalb hast du den korb einfach nicht akzeptiert und das weite gesucht? weshalb musstest du wie die meisten türkischen männer die frau beleidigen weil sie dich nicht wollte???

calikusu hat dir davor zig mal signale geschickt dass sie von dir nichts hält, sen anlamayinca musste sie es direkt sagen!!! ich glaub so was wie "niemals werde ich dich treffen, nicht in diesem leben" hat sie geschrieben.

als ich mich daraufhin über dein wutanfall lustig gemacht habe hat sie mich darum gebeten dich nicht bloss zu stellen. weil man keine menschen auf dem boden tritt.

erdal davul bile dengi dengine calar. manche frauen sind nur für bestimmte menschen bestimmt
  #89  
Alt 24.07.2014, 12:17
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 1.595
Standard

Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen

Bevor man eine türkische Muslima eine solche Fragen stellt, sollte man lieber Prostutierte fragen! Vallah, sanki insanlýk sizin neþenize kaldý! Maþallah, tanrýnýn kitabýný pek çok iyi okumuþsunuz!

Demek, kadýn haklarý orospularda bitiyor. Çok ilginç düþünceniz!
Timi,

wie konntest Du das wieder nur so gut auf den Punkt bringen?!

Ich gratuliere Dir und unterstreiche Deine Aussage.

Danke.

Geändert von benekalice (24.07.2014 um 14:20 Uhr).
  #90  
Alt 24.07.2014, 14:51
Ask_Sehidi
 
Beiträge: n/a
Standard

Gene güldürdün beni manbee.. Ya ben calikusunun adini bilmiyorum, yasini bilmiyorum, basini bilmiyorum, boyunu bilmiyorum, soyunu bilmiyorum, huyunu bilmiyorum, suyunu bilmiyorum, yüzünü bilmiyorum, gözünü bilmiyorum, sözünü bilmiyorum, özünü bilmiyourm, bilmiyoum da da bilmiyorum. Demek bilmedigim tanimadim insanlara ben takilalacagim öyle mi?
Sen 2009 konusuyorsun o zamanlar ben bir iliskideydim. O daha ayri bir dönem.. Hatta evlenmeye barklanmaya kil payi kaldigi bir dönemimdi..
Rotzlöffel ve Aurum'a da mi takildin? Onlar da mi bana red cevabi verdiler? Daha kim var kimi unuttum?

Geändert von Ask_Sehidi (24.07.2014 um 15:15 Uhr).
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu