Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Lifestyle

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 28.11.2012, 16:55
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Beni kiskananlarin cok oldugunu biliyordum ama bu Vaybee de bayagi beni kiskananlar varmis. Hele su 40 yasinda ki hayatinda teyzesinin kizindan haric karsi cinsten birisiyle hic bir tecrübe edinmemis glatzzi kiskancliktan nerdeyse ölüyor

@glatzzi, glatzzi um ehrlich zu sein bist du gerade die einzige Unterhaltung für mich bei Vaybee.. Zwar hast du genauso wenig Gehirnzellen wie Haare auf dem Kopf und bist was deine Intelligenz betrifft genauso kurz geraten wie deine "Grösse" aber dass du den "kämpferischen, glatzköpfigen Giftzwerg" abgibst, finde ich irgendwie sehr lustig..

Glatzzi seni kiskandiriyim mi? Türkiye'nin en güzel kadinlarindan birisiyle öbür aya yemege cikacagim. Belki de giciklik olsun diye bir resimini de sana yollayacagim lan kelek
Alt 28.11.2012, 17:34
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von platoni Beitrag anzeigen
gazini alamayip iki kere yazmissin levos

senin yazinda birkac sey düzeltmek istiyorum.

1. 'lan' kelimesini aile ici kullanabilirsin, burada benimle muhatap oldukca adam gibi konus.
2. kelek diyene 'kelek babandir' derler. kendi babana laf söyletme

levos sana birde ögüt vereyim, sen önce kendine bir is bul, ev kirala ve düzenini kur. hadi spor yap, kilo ver demiycem. sonra güzel bi hatun bul kendine ama kullanilmis olmasin.

bunlari yapmadikca hic bir akli dengesi düzgün olan kadin seninle beraber olmaz.

bak baska yerde biri yalan söyleyen ....cocugu olsun diyordu. sen bunu niye kabul etmiyorsun? hatta daha öncede sana bu lakabi takmislardi.

levos dönüp dolasip hep ayni noktaya geliyorsun. sonunda yine ayni lakaba kaliyorsun.
Lan kelek, ne var bunda? Senin basbakanin hep böyle konusmuyor mu? Ben deyince mi küfür oluyor lan kelto$

Su an gülmekten kirilip dökülüyorum.

Sen ne is yapiyorsun? Hauptbahnhof'larda "beyaz"la mi ugrasiyorsun
Alt 29.11.2012, 14:59
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
illa seviyeyi düsürmeye calisiyorsun levos.

ben en az 3 kere ikaz ettim. yapma etme dedim. sonra aglayan sen olursun dedim.

demedi deme daha önce yaptigin gibi yazdiklarini silip, nickini silip, buraya bir daha üye olan o....cocugu olsun deyipte yine gelirsin. unuttunmu levos o günleri? hani birdaha buraya gelmeyecektin? hatta ben tükürdügünü yalayacagini sana pesinen söylemistim. sen ama büyük lokma yerine büyük söz ettin ve geri dönersem o....cocugu olayim dedin.
dayanamayip yine baska bir nickle üye oldun. eee bu durumda ne olmus oluyorsun?

bak levos sen sinirlenip hakaret ediyorsun, beni bazi seyleri aciklamami zorluyorsun.

ps. umarim "lan" ve "kelek" kimmis simdi belli oldu
Lan kelek güldürme beni..

sevinsene sana burda ilgi gösteriyorum diye. Bak herkes seni asagaliyor ben sana ilgi gösteriyorum. Sana vakit ayiriyorum. Vakit nakittir ama sen nerden bileceksin bunu
Alt 29.11.2012, 16:30
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
insanciklar cok kizdigi zaman ve cikar yol bulamayinca hakaret edermis.

kivirmadan su konuya el atalim yine. hani bir daha gelmiyecektin?
o zamanlarida böyle hakaret ediyordun. ama kendine hakaret etmeni anlamiyorum.
Bak bak bak su kelegin isine.. Öyle bir yazdigimi okuyormusun sen? Ben burda seninle keyif sürdürdügümü anlatiyourm ve senin aslinda beni ne kadar eglendirdigini övüyorum.
Sen karsindakini cocuk mu saniyorsun "business man"?
Alt 29.11.2012, 16:36
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
40 yasindaki cocuk gibisin evet.

kaybettiginde aglamaya baslayan tiplerden. ne oldugunu belli ettin.
Vallah ben yasimdan da basimdan da memnunum. ama sen öyle degilsin. Aslidan 74 dogumlusun yani benden büyüksün. Saclarin döküldü ve "keloglan" oldugun icin agarmiyor diye burda simdi "kasperlilik" mi yapoyorsun?

Kirk yasima degil atmis yasima da gelsem, sen benim elime su dökemezsin
Man die arme Aurum tut mir echt voll Leid. Bei deinem Anblick muss dermaßen tramatisiert sein, dass sie irreparabale psychische Schäden davon getragen haben muss.. Eigentlich müsste sie dich wegen Körperverletzung anzeigen
Alt 29.11.2012, 17:36
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
levos du weisst nichts von mir sen atiyorsun belki tutar diye.

hani baska biri demistiya dogru yazmayan orospucocugu olsun diye. o konuyu hemen atlamistin bak kocum atip tutmadan önce ne oldugunu ne olabilecegini düsünde at.

versteck dich nicht hinter aurum steh deinen mann.

möchtegern intelektueller, wenn dir die argumente ausgehen wirst du frech wie ein bengel.

du hast nichts erreicht im leben und versuchst dich hier als held darzustellen.
es passt dir einfach nicht das jemand dich, deine umgebung kennt und dein leben hier objektiv darstellt.

fang endlich an dein leben in den griff zu bekommen.
Schließe nicht von Dir auf mich. Benim kimseye atip tuttugum yok. Bana gelen Emaillerden gereken yorumlarimi yapiyorum.

Söylediklerimin hepsini de seni taniyan insanlarin bana aktardigi bilgiden ibaret. Ama sen bana bu ya tutarsa ayaklarini yapiyorsun. Aramizdaki fark bu..

Was ich im Leben erreicht habe, wirst du in 10 Leben nicht erreichen glatzzi. auch das ist so ein kleiner Unterschied zwischen uns beiden. Wir haben ja den relativen Begriff Erfolg in Zahlen ausgewertet. Und du bist eine Nullnummer Du wirst mich wie in allen Bereichen auch dort nicht erfassen können. Das ist dir einfach nicht gekönnt glatzzi. Du bist einfach nur ein scheisslabernder Nichtsnutz Deine Eltern mögen sich darüber aufregen, und mir dient es lediglich dazu mich zu amüsieren, wenn es nicht allzu weit mit deiner elenden Existens geht, wo dann auch bei mir dieses Gefühl des Amüsierens dem des Mitleids weichen würde..
Alt 29.11.2012, 20:09
xAurumx

Standard

Das was ich hier sehe und erlebe auf dem plattform könnte ich eigentlich jeden anzeigen.
Alt 30.11.2012, 00:04
xAurumx

Standard

ich muss eine unglaubliche resillienz und ein dickes fell haben, dass ich es in so einem degenerierten plattform lange ausgehalten habe. Was für schwachmaten sich hier rumtreiben...
Alt 30.11.2012, 17:55
xAurumx

Standard

Zitat:
was hast du denen denn für mails geschickt dass sie sich die schwachmaten immer wieder auf dich beziehen?
Ich habe keine mails verschickt. Habe anderes zu tun als mails überall zu verschicken. Futter gibts ja im forum genug.
Alt 30.11.2012, 18:40
Erfahrener Benutzer

Standard

Ohh man glatzzi, soviel Mist in dieser Dichte und Konzentration kannst nur du verzapfen. Sag mal hast du heute schon die Platte poliert? Was drunter sein sollte ist etwas wovon du eh keinen Gebrauch machst.

Falls es dich interessiert ich möchte mir ein Eigentumshaus in der besten Lage von Ankara zulegen. Und für meine Eltern habe ich auch deren Bleibe finanziert. Im Vergleich zu dir bin ich ein Sohnemann auf den seine Eltern mit stolzgeschwellter Brust heraufblicken können.

Sei du auch ein guter Sohn und sie zu dass du deren Hayir-Dua bekommt und nicht nur immer Gift und Galle gepaart mit Verdammissen und Flüchen....
Antwort