| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen ![]() |
![]() |
|
Themen-Optionen
![]() |
Thema durchsuchen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bir insana yakışır mı ?..
Gaziantepspor - Beşiktaş maçından sonra görmek istemediğimiz olaylar yaşandı.. Gaziantepspor Taraftarlar Derneği Başkanı Serdar Kıribiş, karşılaşma sonu siyah beyalıların yıldız oyuncusu Ahmet Dursun"dan forma alan bir özürlü taraftara yumruk attı... [26/10/2003-21:49] Serdar Kıribiş, maç sonunda Beşiktaşlı futbolcu Ahmet Dursun"un formasını aldığı gerekçesiyle özürlü bir taraftara yumrukla vurdu. Özürlü taraftar, polis tarafından Kıribiş"in saldırısından kurtarılırken, olaya taraftarlar tepki gösterdi. Kaynak: ajansspor.com |
|
|||
|
|||
![]() manchmal sind da ungereihmtheiten
|
|
||||
|
||||
![]() Real Madrid: Santander (Real)
Bayern München : FCK (Bayern) livingston: Glasgow Rangers (Rangers) Einsatz: 700 Euro gewonnen: nichtsssssss |
|
|||
|
|||
![]() :-))
danke airdemcik :-)) hehe kessyleinchen bübbchen pisiiitttt |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() nach dem ich zweimal nur einen punkt und einmal 3 punkte hatte, bin ich direkt 1ster muahhahahahah
i werd ja narrisch |
|
||||
|
||||
![]() ... Yani HAKAN Dugusal olmazsa 230 yapar, Hatirlarsan Metin Oktayin 38 golünüde gecmek istemedi, onu kast ediyorum Airdem abi, yani Er Kann es Schaffen, wenn er nicht sensibel wäre!!! Insallah Anlatabildim!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Geld in Spiele setzen kann.
Valla selber schuld diyecegim kizacaksin belki ama ist so. Tut mir leid für dich... |
|
|||
|
|||
![]() jedeR seine Punkte selber nachrechnen.
Es wird so gerechnet: Tippst du den Spielausgang richtig, bekommst du einen Punkt. Bsp. Fener - Adana macini 1-0, 2-0 veya 4-0 tahmin etmissen ve mac 3-0 bitmis ise, bir puan aliyorsun. Tippst du auch das Spielergebnis richtig, bekommst du drei Punkte. Bsp: Fener - Adana macini 3-0 tahmin ettin, ve mac 3-0 bitti. Selam ve saygilarimla |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|