Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 02.08.2004, 13:46
eniskaya

Standard Tesekkür ederim ama Allah benim

her zaman yardimcimdir..... hic bir zaman Vahyideki emirlerine karsi gelmedimki.....

Sadece bazilarinin düsünmeleri icin, bir mekale yazdim... nicht mehr und nicht weniger...

Grüße
Enis
Alt 02.08.2004, 14:00
eniskaya

Standard Sadece 16 tane Sünnetin

sabit oldugunu Diyanet ve Ilahiyat-Universiteleri ortaklasa bir aciklamayla bundan yaklasik 2 yil önce acikladilar... onlarinda Kurana uyduklari ve Ayet Tefsiri görevi yaptiklari icin..... digher Hadis ve Sünnetlerin zamanla kisiler tarafindan ilave edildigi agirlik kazaniyor....

Yapabilecegim bir sey yok.... onlarin aciklamalri baglayicidir....... cünkü uzman onlar sen ve ben degil

Selamlar
Enis

PS: Üstelik ben hic bir zaman Hadisleri kabul etmedim.... hatta sahte Hadisler diye Kitap bile cikmaya basladi bile..... Kadinlar hakkinda uyduruk Hadisler diye Pros.. Osman Ates bir Kitap yazdi ve Türkiye capinda ün yapti...
Alt 02.08.2004, 18:27
Benutzerbild von umut58
umut58 umut58 ist offline
Neuer Benutzer

Standard o.T.

Yanlis anlamadim senin nasil bir düsünceye sahip oldugunu daha acik bir sekilde gördüm ve adina cok üzüldüm...
Gerek Almanyada gerek dünyanin neresinde olursa olsun örtünme Allahin bir emridir ve babalar olsun kocalar olsun hanimlarini ve kizlarinin baslarini ve islama göre ziynet sayilan her yerini örtmesinden sorumlu olduklari icin örtünmelerini saglamakla mükelleftirler.. Sen ise buna baski veya zulüm diyorsun.. Sana hem Hadis hemde Ayet ile sabit örnekler verdigim halde sen örtünmenin kendi kisisel özgürlügüne ve zamana birakilmasini savunuyorsun...
Örtünme derken sen ne anliyorsun bilemem ama sünnete ve Islam Alimlerinin tavsiyelerine göre örtünme bayanlarda sadece yüz eller ve ayak bilekleri disinda geri kalan kisimlarin örtünmesi gerekiyor.. Ancak hangi renk veya nasil bir elbise giyilmesi kadinin kendi iradesine birakiliyor... Elbiseler yine kadinin bir erkegi tahrik edecek sekilde giyinmesi elbette caiz olmaz...
Basbakanin olsun veya herhangi bir kimsenin olsun bilincsiz örtünme, örtünme degildir.. Elbette örtünen kadinlarin bir kismi (Ne kadar oldugunu bilemem ama cogunlukta olduguda söylenemez..) bilincsiz veya ne icin örtündügünü bilmedigi halde gerek babasinin gerekse kocasinin zoruyla örtüyor.. Gercekten örtünmenin sebeblerini bilse herkes, ne bu tartismalara nede sözümona zulümlere gerek kalacak...Malesef sen ve senin gibilerde bu olayi ne kisisel özgürlük nede zamana dayali bir moda anlayisi olarak görmeyecektiniz..

Yüzme konusuna gelince sen nekadar kendi hanimini veya kizkardesini kadin erkek karisik yüzülebilen yüzme havuzlarina veya plajlara gönderebilecek kadar suursuz olursun bilmem, ama Müslüman bir erkek, asla kendi hanimini ve kizini kadin - erkek karisik yüzme havuzuna veya plajlara göndermez.. Sebibini yazayimmi bilmem..
Karadenizli olman sana ayricalik kazandirmaz aslanim.. Bende Anadoluluyum ona kalirsa hemde tam bir OSMANLI..Anlasildimi..
Arkadaslarinda dedigi gibi sacmaliyorsun hemde cok komik bir sekilde, yinede iyi düsün ne yazdigin .. cünkü Elma demeyi düsünürken Armaut diyorsun...
Saygilarimla...
Alt 02.08.2004, 18:59
Benutzerbild von hamsiye61
hamsiye61 hamsiye61 ist offline
Neuer Benutzer

Standard :o)

selamün aleyküm.

yaw abilerim bacilarim kardeslerim birakin tartismayi o insanlarla!! niye mi benim gibi gülümseyin gecin! dünyada milyonlarca müslüman var. bunlarin cogu kapali veya degil! sonucta ayni kitaba ayni peygambere inaniyoruz. ama cogu kapalilarin dünyada diyorum ben dahil hepimiz okumamis hocalardan kücük zihniyetli, hatta ve hatta serefsiz dinsiz hocalardan ögrendik. burda belki birkac arkadas vardir onlar dini fazla bilmiyorlar ama saolsun bazi arkadaslarimizin yüzünden tamamen yanlis yola saptirildilar. günahlari onlarin boyunlarina.

ama olsun ben cok memnunu SEREFSIZ DINSIZ hocalardan bunlari ögrendigime.

ben kendimi sahsen dislandigimi sanmiyorum toplumdan, sadece bir fark var, böyle insanlar oldukca benim etrafimda ben onlari disliyorum. sirf benim hayatima girip beni sinir etmesinler diye)

saygilarimla
sevgilerimle

allah sizlere hidayet, sabir ve en önemlisi sevgi versin ki birbirinizi sevin diye.

)
Alt 02.08.2004, 20:19
Benutzerbild von xxxcanan
xxxcanan xxxcanan ist offline
Neuer Benutzer

Standard o.T.

Also..du hast geschrieben, dass es viele "Dummschwätzer" gibt, die angeblich nur auf dem Personalausweis Muslime sind...und sie hätten die Religion verunstaltet...
Und das mehr Menschen "diesem unsinnigen Gelabere" (welche denn??????) folgen!! Wer folgt den dummschwätzenden Religionsgelehten???

...
Du solltest vorher genau überlegen, was Du von Dir gibst!!! Wer verunstaltet denn Islam außer einige besserwissende, Religionsgelehrten, die ständig etwas neues erfinden???
Du brauchst nur 20 Jahre zurück gehen, da wirst Du merken was ich meine!!

Schau Dir doch die ganzen sog. religiösen Gruppen an (Sekten!!), jeder gibt etwas anderes von sich. Wem soll man da noch glauben??? Kopftuch hin und her, wer es braucht schön und gut, aber laßt die anderen in Ruhe mit eurem Gelabere. Allein ich entscheide, was ich anziehen will, nicht ein Muezzin, Scheich Kalif oder sonst wie sie auch alle heißen! Die sogar Kinder vorschreiben Kopftuch zu tragen!!!!! Bei ihnen dreht es sich nur darum, dass der Mann nicht erregt wird. Was für perverse Menschen, nur Erotik im Kopf!!!! Unglaublich!

Warum passt man sich wenn es um die Technik geht an die Zukunft an, und wenn es um die Kleidung geht nciht, warum nutzt Du jetzt das Internet oder fährst mit dem Auto? Hol dir doch ein paar Baumrinde, wenn Du was schreiben willst oder reite mit dem Kamel, denn Du verteidigst ja ständig die Zeit vor 1400 Jahren!

Außerdem fallen die Frauen mit Kopftücher viel mehr auf, als die Frauen, die kein Kopftuch tragen!

Sizin yaptiginiz alsinda tam duygu sömürgüsü, cehennem azabiyla milleti korkutmaya calisiyorsunuz, ama o bir kulun ve Allahin arasindadir, hic kimse hic kimse hakkinda karar veremez kim cennete ve kim cehenneme gidecegine, tamam mi?? simdi insanlar mi karar veriyormus, hangi uyduruk Hadiste yaziyor bu????
Alt 02.08.2004, 21:12
Benutzerbild von hamsiye61
hamsiye61 hamsiye61 ist offline
Neuer Benutzer

Standard :o))

dogru tamamen duygu sömürüsü yapiyoruz senin tabirince. bir kere biz hicbir zaman sizlderen istemiyoruz ki bizim hakkimizda karar verin oki mi. nasil biz sizlerin hakkinda karar vermiyorsak, acik sacik daldasak geziyorsaniz. günahin senin boyuna. ben uyaririm seni uygularsin uygulamazsain senin bilecegin. Ben ve diger kardeslerimizde tek istegimiz bizim hakkimizda karar vermeyin. hakkiniz degil.Kapaniyorsak size ne diyorum! kimselerden dogru dürüst cevap gelmiyor! sana zarar mi geliyor dedim? yine kimseden dogru cevap yok! dogru dediklerim SANA NE, ben karisiyormuyum senin böyle gezdigine, hayir ne yaparsan yap cehennemin dibine kadar yolun var veya cennetin üstününe kadar yolun var beni enterese etmiyor.

Saygilarimla
Alt 02.08.2004, 22:03
unknown

Standard Krass

Jetzt weiss ich, warum der Islam den Bach runtergeht.
Mehr braucht man zu jemandem wie Dir nicht zu sagen.
Alt 02.08.2004, 22:05
unknown

Standard o.T.

Auch hier ohne Worte. Typisch türkisch. Keine Kraft, den Glauben zu leben. Man bastelt sich den Glauben so zurecht, wie man ihn haben will. Lächerlich.
Alt 02.08.2004, 22:40
eniskaya

Standard Mit solche Coolen sprüchen kannst

du dem Islam nicht Helfen....

Du kannst auch mir und dem Islam Helfen, in dem du mir erzählst wo ich einen Fehler mache..... ????

Eifach zu behaupten ich würde es nicht verstehen ist zu billig, dann erzähl es so wie du es verstehst.......
Alt 03.08.2004, 01:54
Benutzerbild von takiyettin
takiyettin takiyettin ist offline
Neuer Benutzer

Standard DU hast recht.....

Es hat kein sinn mit dir zur diskutieren..Du wiederholst dich immer wieder und gibst auf meine fragen keine antwort..
Du willst auch nicht diskutieren , du willst dein mist erzählen und das was..Hier hat niemand behauptet das irgend einer alevite oder was anderes war..Nicht mal ALI war alevite..Ausdem zeug was du schreibst schliesse das du keine ahnung hast wie die mezhep endstanden sind!!Vielleicht sollst du infomieren wie sie endstanden sind und vielleicht dann aber wirklich nur vielleicht kannst du drüber eine diskustion führen..!
Ich habe mit vielen hier diskutiert..Mit vielen idioten..Sogar die idioten konnten auf meine fragen antworten geben, du leider nicht..!
Es reicht nicht wenn man nur blödsin im forum schreibt, mann sollte auch in der lage sein anderen antworten geben zur können..!

Fakt eins : Du kannst nicht wissen und ich kanns auch nicht wissen ob es unter Laz aleviten gibt..
Eger yanilmiyorsam türkiyede bir cok irk ayni MOZAIK altinda yüzyillardir yasiyor..
Ve sen kalkmis lazlarin icinde alevi yoktur diyorsun..Ne kadar sacma!!
Was du nicht kapierst oder verstehen willst ist DAS ALEVILIK KEINE RELIGION SONDERN EINE LEBENART PHILOSOFIE IST..!!KEIN RELIGION!!!
Was du warum die aleviten nicht ins cami gehen?
Kannst du es mir vielleicht antworten ?( ich habe zwar meine zweifeln aber mann soll doch die hoffnung nie aufgeben!)
Antwort