| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() der cini war verheiratet.
|
|
|||
|
|||
![]() Eger seviyorsak bir odada bile bir ömür geçirebiliriz. Sadece birbirimizin gözlerine dalarak, birbirimize dokunarak. Ama bunlar da yetmiyor... Saygi duymaliyiz birbirimize, uzalasmayi bilmeliyiz, duygularimizi paylasmaliyiz, kendimizi açikça ortaya koymaliyiz, açik ve dürüst bir iletisim kurmaliyiz. Ortak degerlere sahip olmaliyiz, serbestlik alanlarimiz da olmali...
En önemlisi de birbirimize karsi hosgörülü olmaliyiz ve sevginin ancak fedakarlik yaparak gösterilecegini unutmamaliyizz ve daha da önemlisi de evlenmek için dogru kisiyi bulmak için ugrastigimiz kadar da kendimizin dogru kisi olmasi için ugrasmaliyiz. |
|
||||
|
||||
![]() düsünürsün !!!! hahahahaha
(ah kafama edeyim , neden evlendim diye !) |
|
|||
|
|||
![]() Kennt irgendwer von euch den Augenblick, an dem man restlos jeden Funken Glauben an die Liebe verloren habt und ihr euch niemals wieder vorstellen könnt jemals wieder zu lieben....?????
|
|
|||
|
|||
![]() Biz de evlendikten sonra tavuk gibi dünmeyelim diye ince eleyip sýk dokuyoruz ya
![]() Benjamin Franklin"in dedigi gibi yapacaksin:" Evlenirken gözünüzü dört açin ama evlendikten sonra yari kapali tutun." Herhangi biri ile evlenecegine hiç evlenme :Ppp |
|
|||
|
|||
![]() Zeit heilt alle Wunden.
Hoffe das deine Wunden so schnell wie möglich heilen. |
|
|||
|
|||
![]() Da ich gerade eine sehr schwere Beziehung hinter mit habe in der ich sehr viel gekämpfte habe. Würde ich gerne von euch wissen wie weit ihr für die Liebe kämpfen würdet?! Was würdet ihr für die Liebe alles tun?
|
|
|||
|
|||
![]() yarin baskasini bulursun.
Mittlerweile geht das soo schnell bei Euch tr girls. Ihr seid so sensibel wie ein Kaktus. Und hier auch noch die Leute vollheulen. Euch habe ich gerne........ |
|
|||
|
|||
![]() ne gute Frage.
Tr Männer würde die Welt erobern...... Aber was würden Tr Mädels tun...? |
|
||||
|
||||
![]() langsam fangt ihr an zu nerven...
|