| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
Zitat:
Evet, dinci dedin. dinci -> Dini görüşleri her alana yaymak isteyen kimse. ben hangi dini görüsümü yaymaya calismisim? benim dini görüsümü bilmden nasil böyle bir iftirada bulunabiliyorsun? ps. simdi caktin, artik buradanda cevap gelmez ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
Ich habe es auch vorher verstanden, ich verurteile es auch nicht, zumal es mich auch gar nichts angeht. Allerdings behalte ich mir zu Recht vor, ebenfalls zu schreiben, was ich denke. Mit viel Euphemismus gehe ich davon aus, dass ich mich klar ausgedrückt habe. |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
yargilamiyorum diyorsun ama iftira attigini unutmus degilsindir. ben herkesin kutsal inanclarini savunurum. bunu daima kisisel özgürlükler icin savunurum. bunun tek bir din ile alakasi yoktur ve bunuda icermez (implizieren). senin özür dilemek gibi niyetin olmadigini anladim. belki ileride böyle iftira atmadan düsünür ve sonra yazarsin. |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
insbesondere wenn man etwas falsch interpretiert und es dann ausführlich erklärt bekommt. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Sen dinci ya da din tüccari degilde ya nesin? Aziz Nesin mi? Zitat:
![]() Yesil sermaya nedir? Mahir Cayan'nin, Deniz Gezmis'in, Hüseyin Inan'nin ugrunda asildiklari dava mi? Yoksa nedir su yesil sermaye? DENIZ FENERI'NE DANISASIM GELDI.... Geändert von the_last_time (15.04.2013 um 21:12 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() Das heisst unabhängige monotheist. Davon halte ich am meisten was.
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
Ich entschuldige mich, wenn ich es für angemessen halte, aber bis jetzt habe ich noch keine Veranlassung dazu. |