| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() HOŞGELDİN KADINIM
Hoş geldin kadınım benim hoş geldin yorulmuşsundur; nasıl etsemde yıkasam ayacıklarını ne gül suyum ne gümüş leğenim var, susamışsındır; buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim acıkmışsındır; beyaz ketenli örtülü sofralar kuramam memleket gibi yoksuldur odam. Hoş geldin kadınım benim hoş geldin ayağını basdın odama kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi güldün, güller açıldı penceremin demirlerinde ağladın, avuçlarıma döküldü inciler gönlüm gibi zengin hürriyet gibi aydınlık oldu odam... Hoş geldin kadınım benim hoş geldin. PS: Kimin söyledigini unuttum ama siir olarak Nazim Hikmet yazmisti !!! |
|
||||
|
||||
![]() Perdeleri kapat, sevgime tanik istemem
Isigi sondur, gel otur yanima konus Ergec anlasacagiz baska caremiz yok Sonra sevisecegiz, bu duzen boyle kurulmus Istersen yine hep hayir de, olmaz de, ne cikar Her sey olacagina variyor caresiz Yasamak zorundayiz, sen de biliyorsun Oyleyse gel otur yanima sevismeliyiz Durmadan sevismeliyiz aslinda gece gunduz Daima istekli ac, doymak bilmez, vahsi cilgin Sabaha karsi kosu atlari gibi yorgun argin Yine de usanmis degil, pisman degil, bikkin degil Belki biraz sarhos, biraz durgun, biraz uykulu Ama her zaman atesli, sabirsiz, her zaman dolu UMIT YASAR |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() Bir gece ansizin gelebilirim
Beni bekliyorsan, uyumamissan Sevincten kapinda ölebilirim Belki de hayata yeni baslarim Icimde küllenen kor alevlenir Bakarsin hic gitmem kölen olurum Belki de seversin beni kimbilir Kal dersen, daglarca severim seni Bir deniz olurum ayaklarinda Ask bu özleyis bu, hic belli olmaz Kalbim duruverir dudaklarinda. Ya da unuturum kim oldugumu Hatirlamam belki adimi bile Belki de cildirir, deli olurum Sana kavusmanin heycaniyle Ask bu, bilinir mi nereye varir Ne durdurur özlemini, seveni Bakarsin ansizin gelebilirim Bu kadar yürekten cagirma beni |
|
||||
|
||||
![]() Das neue Album von Gülay: Adi yok
Mucke anschmeissen und sich gehen lassen! *schwell* Lieblingslieder auf dem Album: 1. Gurbet 2. Geri dönülmez yoldayim 3. Askin Kederi 4. Aynalar *Mucke lauter dreht* :-) |
|
|||
|
|||
![]() "Nicht-türkischen" Partner zu erklären wenn Ihr die unten aufgezählten Lieder hört und Euch diesen Worten hingibt...
Natürlich ist es jedem selbst überlassen aber ich könnte es nicht. Die Worte übersetzen ist vielleicht sogar noch recht einfach aber was dahinter steckt... warum das Lied einen so berührt... meiner Meinung nach unmöglich :-( In diesem Sinne: Es ist endlich Frühling... Love is in the air ;-) Limon |
|
|||
|
|||
![]() hehe saka maka bi yana der ist IDEAL :-))
|
|
|||
|
|||
![]() fast jeder hört RNB obwohl die wenigstens verstehen was der Inhalt ist ;-)
Sich dem Rhytmus hingeben kann man auch ohne Sprachkentnisse ;-) |
|
|||
|
|||
![]() Wie gesagt... ich habe ja auch nur für mich gesprochen... weil das Thema "Mischehe" momentan ganz groß geschrieben wird ist mir bei den ganzen Liedern mein letzter Beitrag eingefallen.
Es kommt natürlich auch darauf an ob es für einen selbst wichtig ist bzw. wieviel Bedeutung dahinter steckt. RnB kann man aber meiner Meinung nach nicht mit türkischen Liebesliedern vergleichen :-) Jeder soll den Menschen an der Seite haben den er will... egal welche Nationalität. Ich denke einfach nur, dass es in den seltensten Fällen aufgrund der verschiedenen Herkunft nicht zu Problemen kommt... Aber wie schön, dass es auch ganz anders zugehen kann und ein Paar ohne Ende glücklich ist... :-) |
|
|||
|
|||
![]() Lied... mal was ganz anderes und sehr romantisch. Nilüfer rundet es mit ihrer stimme ab :-)
|