| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kendi gerceginizi görmek istemiyorsaniz,baskasini yargilar,kendi kendiniz tatmin edersiniz.Dünyanin en basit yaklasim modelidir bu,hani bir söz varya,"Igneyi baskasina cuvaldizi kendine" diye o hesap....Toplum yasami bir denizse,siz damlasiniz,bir damla eksik olsa,toplum toplum olmaz mi?Olur!Siz olsanizda olmasanizda,toplum vardir..Ben olsamda, olmasamda var oldugu gibi....
|
|
||||
|
||||
![]() @ beyaz
Yazdigim Gibi Balkon kapisini örtmeyi unutunca gece karnimin üstünde yatan Bir kedi ile uyandim ve schock oldum demesem yalan ![]() @ ezel Komsum yalniz ve ben ona " Abi " diyorum. Yinede sagolsun bana "yazik yalniz yatman" diye mesajlar veriyor. Birisine Abi diyince mesaj verilmistir, yoksa? |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() Yazýk kýza yanlýz diyordur etrafinda ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 17 grad und ich lass meine reifen wechseln.
Muss ich das überhaupt? |
|
||||
|
||||
![]() Türk kahvesi çekti , mis gibi olsa da içsek :-/
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
@Sevtap düsündüm de, iyiki bana olmamis, ben bütün evi hatta mahalleyi alt üst ederdim bu kesin, lol !!! ![]() ![]() ![]() nerde polis, nerde yandarma, nerde can kurtaran, haha.... , üfff yaaa, zaten hemen korkma huyum var birde aaahhh !!! ===>>> bu izmirde babama bir kere olmustu ve bütün evdekiler ayaga kalkmisti, baksana ondan sonra cam kapali yatti hemde Izmir´in o sicaginda, düsüne biliyormusun bunu. |
|
|||
|
|||
![]() ja, solltest du !!! ab Ende September glaube ich.... ![]() ![]() ![]() Du bist sonst nämlich an Unfällen Mitschuld, also im Falle eines Unfalls wegen Glatteises und ähnlichem, auch wenn du sonst alles rechtmäßig und richtig gemacht hast. ..... !!! ===>>> Ist jetzt der richtige Zeitpunkt? Wer zu Beginn der kalten Jahreszeit darüber nachdenkt, ob er jetzt schon Winterreifen aufziehen sollte, kann sich ganz einfach an der sogenannten "O-bis-O-Regel" orientieren, die auch der ADAC empfiehlt. Diese besagt, dass das Auto vom Monat Oktober bis zum Wochenende nach Ostern mit Winterreifen ausgestattet sein sollte. Eine gesetzliche Regelung für einen bestimmten Zeitpunkt, zu dem die Winterausrüstung montiert sein muss, gibt es allerdings nicht. Quelle: http://www.t-online.de/ratgeber/auto...ufziehen-.html Geändert von Beyazguel60 (31.10.2014 um 16:35 Uhr). |
|
||||
|
||||
![]() Ben , bakamam neyse halim çýksýn falim
![]() |