| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen ![]() |
![]() |
|
Themen-Optionen
![]() |
Thema durchsuchen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ... gerechnet
![]() Das sagt aber viel über dich aus (so wie meine annahme). Freut mich ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Urknalltheorie
Evolutionstheorie Relativitätstheorie Für mich ist Schluß mit Theorien!! Man soll zum DENKEN kommen. Das ist meine Philosophie! hm, reimt sich sogar ![]() Wie wäre es mit Telepathie? |
|
|||
|
|||
![]() görüs acilarimiz degissede
hepimiz insaniz dedigin günleri unutma allahin adini farkli ansak da aslinda hep ayni tanridan bahsetigimizi unutma senden daha az biliyorsam seninde bir zamanlar ögrendigini unutma senin dilin her dile dönüyorsa dünyaya hepimizin ayni ciglikla geldigini unutma senin cebin benim kinden daha doluysa bir zamanlar cebinin bos oldugunu unutma senin seyhat ettigin arac ucaksa orayada yaya bindigini unutma kücümseme bütün bunlari unutma, unutmaki gördügün bildigin ve sevdigin seylerin kiymetini bilesin. surup ![]() mir gehts gut leute macht euch mal keine sorgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...Dichtkunst. Da ich sonst fast nie in türkischer Sprache schreibe bitte ich um nachsicht was die Rechtschreibung angeht...
Ohhh ne Überschrift habe ich leider auch nicht!! ------------------------------------------- Bu gece kavu$acagiz birbirimize Hasret sona erecek Sensislik bitecek Bu gece hayatima dönü$ün olacak Bizi ayiranlarin maglubiyeti olacak Bu gece bizim gecemiz olacak Bak güzelim, bugün güne$ bizim icin Bulutlari parcaliyor Tenimizi isitip etrafimizi sariyor Önumüzdeki gecenin sevincini bizimle payla$iyor Sanki 1 ay degil, bir ömür gecti aradan Cocukca sevincler doguyor icimde Bu gece kavu$acagiz birbirimize Özgürlük duygusu kanatlarimizin altinda bir firtina gibi kopacak Bacaklarimin arasinda titrerken simsiki sarilacagim sana Sirf sen ve ben…ancak yildizlar $ahitimz olabilecek Bu gece bizim gecemiz!!! ------------------------------------------- ------------------------------------------- Ich hoffe es hat euch gefallen..... Ich habe versucht meine gefühle in Worte zu fassen, jetzt wo mein Fahrverbot heute Nacht um 24 Uhr endet und meine SUZI vollgetankt auf mich wartet!! |
|
||||
|
||||
![]() Bravo!!!!
hmm echt. Verneigung macht. |
|
||||
|
||||
![]() wunderbar!
|
|
|||
|
|||
![]() suzi kayip gitmesin bu havada
![]() surup ![]() |
|
|||
|
|||
![]() seninle bas basa oldugumda
icimde yankilanan sesi keske duyabilsen söyliyemedigim ask sarkilarinin cümlelerini icimden sökü versen öylece gözlerine daldigimda kalbimin derinliklerine inen o sicakligi vere bilsem sana gerige hakketigin gibi anlata bilsem kendimi sana kusursuzca sevdigimi hissetsen bir kez olsa bile ayrilik kapimizi calmadan.... surup ![]() |
|
||||
|
||||
![]() schönes Gedicht für Suzi.
Doch wie schön wird Dein Gedicht erst sein, nach eurem Wiedersehen! Gute Fahrt, und nicht zu leidenschaftlich. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ein glücksbärchie sein...
![]() am himmel wohnen .... auf wolken hausen... die menschen glücklich machen... und da ich dann ein bär bin kann ich soviel wie ich will essen ![]() und was wollt ihr sein... surup ![]() |