| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Steht der Sommer oder der Winter vor der Tür? So genau vermag ich da nicht zu unterscheiden!
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
ben her zaman ofisteyim istedigin zaman gel diyende sensin. o verdigim adres yanlissa '[zensiert]' diyende sensin. evet o verdigim adres yanlisti diyende sensin. ne oldugunu itiraf ettin kivirmanin alemi yok. |
|
|||
|
|||
![]() manbee kendini nasil tarif etmekte özgürsün. Geldin mi gelmedin mi? Geldiysen niye haber vermedin?Orda kac tane ofis var biliyon mu sen? Kimi aradin? Neyi aradin? Kime göre aradin? Neye göre aradin? Sen herkesi dangalak yerine mi koyuyorsun manbee? Alemin bi akillisi sen misin?
Senin gibileri gelmezler, gelemezler! Cünkü ben bunu bastan kestirmistim, yürek kasaptan alinacak et parcasi degil! Sende yürek yok kocum, yürek yok! Senin gücün de dilin de ancak bayanlari sindirmeye yeter! Senin gibilerini ben cok gördüm! Ve cok güldüm ![]() Seni ciddiye almadigimin farkinda misin? Zitat:
Geändert von Ask_Sehidi (29.05.2014 um 15:57 Uhr). |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
senin hangi kelimene kim inansinki? bak erdal aylardir gelecegini iddia ediyordun hala gelmedin. sözünü bes paralik ediyorsun. gelmeyeceksen hic gelecegim deme. gelecegim diyorsanda gelmek durumundasin. bak aylardir bekliyorum ama hala gelme cesareti bulamadin. herkesi kendin gibi korkak ve yalanci sandigin icin benim gelmedigime inanmak istiyorsun. bak su soruyu cevaplayamadin: gelmeyen biri danismadaki kadinin ismini nereden bilir? |
|
|||
|
|||
![]() Gecen sene gelirdim de ama artik seni ciddiye almiyorum. Benim vaktim kisitli, elimde olsa güne bir kac saat daha ekleyecegim. Hayatimda zaten gereginden fazla gereksiz insanlar var. Sen ancak vaybee'de benim icin iyi bir eglencesin, fazlasina da degmezsin.
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
gelmiyecegini bildigin halde böyle deyip sözünü bes paralik ettin. gercekten üzüldüm simdi. geldiginde seni güzelcene dövüp resmini forumda paylasacaktim |
|
|||
|
|||
![]() Das Rechtssystem ist so ausgelegt, dass die körperliche Unversehrtheit eines Individuums höchste Priorität hat. In der Türkei wäre es kein Problem gewesen manbee! Aber hier würde man dich statistisch als Menschen werten und mich entsprechend bestrafen. Ich weiss ja wo du bist, wenn ich dich mir holen möchte. Nur im Augenblick ist es mir nicht danach.
Iste das sind die Momente, für die es sich lohnt deine Beiträge durchzulesen ![]() Habe ich dir erzählt dass ich den braunen Gürtel in Taek Kwon Do und mehrere Jahre geboxt habe. Einen wie Dich würde ich, wenn es gesetzlich legal wäre in 5 Sekunden k.o. schlagen, aber das heisst nicht, dass ich nach fünf sekunden aufhören würde. Ich würde noc 5 sekunden drauf packen. Und damit es fair wird, dürften 10 von deiner Sorte noch kommen. Geändert von Ask_Sehidi (29.05.2014 um 16:31 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() Üff cok korktum ya! Simdi ben ne yaparim? Manbee, canini cok mu yaktim? Daha sana birak dokunmayi üflemedim bile! Nasil canini bu kadar yakmi$$im hayret ediyorum
![]() |
|
|||
|
|||
![]() So genug Vaybee für heute! Allen noch ein schöner Feiertag!
|
|
|||
|
|||
![]() Hört der Regen auch mal wieder auf?
|