Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 26.12.2006, 18:48
runkli

Standard ja

habe nach recherche mitbekommen, dass die site nicht allzu ernstzunehmen ist. rechts angehaucht ist sie auch, das stimmt!

dennoch hab ich eine mail an die redaktion verschickt!
Alt 26.12.2006, 23:30
unknown

Standard campustv-duisburg.de

Besucht meine Seite
Alt 27.12.2006, 12:53
Benutzerbild von akshalil
akshalil akshalil ist offline
Neuer Benutzer

Standard yazi cok dokundu galiba evladim..

yavru kurdum, kimiz icip kendini ortasya vadilerinde at üstünde cirit atarken hayal eden milliyetci evladim, hira dagi kadar müslüman tanri dagi kadar türk, damarlarinda yüzde yüz hakiki türk kani dolasim asil irkci ve fasist kardesim :-)
enladum niye alindin..trabzon ve adana da yeterince kiro var zaten..yani senin gibi fasist irkcilarin bu istatistikte ne kadar payi varsa kirolarin da o kadar payi vardir..

anlasilan yazi cok dokundu sana..hayalinde yarattigin asil ve soylu ve sütten cikmis ak kasik misali algiladigin türk soyunun hayvanlara iskence edebilecegi ve hatta fazlasi ile ettigini görmek istemiyorsun...almanlara, gavurlara durmadan kinderschändler derken türkün kendisinin aslinda avrupalidan daha namussuz ve sübyanci olabilecegi gercegi seni kudurrtu anlasilan..
yoksa o bes para etmez capin ve kapasitenle haddini asip bana cevap vermezdin..
ac pencereyi,kurt gibi ulu biraz kimiz ic bozulan moralin belki yerine gelir magnum..titre ve kendine gel evlat..türk asildir soyludur suca muca karismaz unut yazdiklarimi
Alt 27.12.2006, 14:02
Neuer Benutzer

Standard daha güzel bir sorum var sevgili roman

sana ve tabii baska görüslere, sosyolojik ve psikolojik bakis acilarina acik bir soru..ve benim kendimce bu sorulara buldugum ve bulmaya calistigim cevaplariyla :

benim bu almanyada gözlemledigim bir olay, tabir caizse bir fenomen var ki anlayip algilamakta zorlaniyorum: ben yaklasik 5 yildir burdayim..belki sen daha eskisindir ve daha cok bu konularda gözlem ve bilgi sahibi olup baska acilardan yaklasabilirsin.. söyle ki,
bu almanyada beni sasirtan ölcü ve derecede tutucu,muhafazakar ve fasist insan görüyorum.türkiyede bu kadar yoktu..simdi türkiyede milliyetci-tutucu insan yok mu? tabii ki var..ben yeterince gördüm, sen de görmüssündür..ama ben yozgatta ki, corumdaki, marastaki erzurumdaki, konyadaki vs. fasisti ve dinciyi anlarim az cok..cünkü memleket disariya kapalidir..hayati boyunca kendi hemserisi ve köylüsü disinda kimseyi görmez..baska insan ve kültürleri görmezssen hosgörülü ve acik olamazsin..kendi irk ve dinini en iyisi sanirsin..buna ayrica sagolsun devletimizin muhafazakar ve fasist beyinler yetistirmekte pek de geri kalmayan sakat egitim sistemi de eklenince, gercekten "bir türkün dünyaya bedel olduguna", "türkün türkten baska dostu olmadigina" vs. inanan disariya kapali, kendini oldugundan cok daha önemli ve büyük algilayan marazi- hastalikli kusaklari anlarim..ama burda nasil oluyor böyle seyler? bunun psiko-sosyolojik mekanizmasi nasildir aceba? bu nesillerin babalari dedeleri de yukarda andigim mazbut-muhazakar kültürden gelen genelde mesleksiz -gitimsiz insanlar olmasi bu insanlarin burdaki egitim ve düsüncelerini de de belirleyen temel faktör mü? ben burda alman lise kitaplarini görüyorum icim gidiyor imreniyorum vallahi. ben neden böyle kitaplar okumadim diye..adamlar bizdeki gibi "vatanina milletine, atatürk ilkelerine" bagli belirli ideolojik kaliba göre insan yetistirmeyi degil, bagimsiz düsünebilen elestirel insan yetistirmeyi amacliyor..nasil oluyor da bu okulardan yetisen insanlar böyle olabiliyor? aile egitim sisteminden daha mi etkili oluyor?

psikolojik bir mekanizma mi var? insanlar asagilik komplexini ancak bu sekilde mi telafi ediyor? burda her yönden gelismis avrupaliya ancak temizlik hizmetleri yapabilen milletimiz bu aci durumun altindan turanci düsler kurarak mi kalkiyor? yine magnumgillerden bir fasist arkadas vardi gecen, ve bu mekanizmayi cok güzel ifade etti aslinda " ya biz büyük milletiz ama bizi kimse burda affedersin seyine takmiyor, buna deliriyorum cildiriyorum" deyip durmadan mehter marsi dinliyordu :-) yani diyorum aceba bilirsin biz türkler bir yandan icimiz egomu cok sisirilir..aman sen büyüksün, aman senin soyun asil kutsal..türk gibi kuvvetlisin, türk erkeginin gücü 5 helgaya yeter..falan fistan..almanyada yasayip bunun böyle olmadigini aci bir deneyimle kesfeden, gavurun aslinda hemen her yönden kötü degil cok daha iyi oldugunu anlayan türk, bu aci durumu bilincaltina atip, milliyetciligin ve muhafazakarligin dozunu daha da mi artiriyor burda?

türk türkü gördügü yerden kaciyor, birbirine kazik atmakta üstlerine yok..hic biri kendi soyundan bir türk isveren yaninda calismayi tercih etmiyor, islerini almanla yapmaya calisir cünkü biliyorki türk yamukluk yapar ve alman daha saglam calisiyor..günlük hayatta böyle düsünen, bizden adam olmaz diyen insanlara bakiyorsun siyasi düzleme gelince hic bir elestiriye tahammül etmeyen fasizan-muhafazakar insanlar oluyorlar..neden?
Alt 27.12.2006, 15:35
Neuer Benutzer

Standard Deine Verständniskapazität zeigt gewisse

Deffizite auf und secheint noch ausbaufähig zu sein.Um Gottes Willen Magnum!, es geht um folgendes:
Die Art und Weise, wie man etwas macht, ist oft wichtiger und entscheidender als Inhalt, also als das, was man macht..In beiden Fällen werden die Tier getötet ja aber wie?
jeder mann liebt Frauen und bummst sie aber wie? :-)
Noch mal zum Vergleich :ich habe deine Lernfähigkeit als "noch ausbaufähig" bezeichnet..ich hätte dasselbe ebenso mit "behindert" ausdrücken können..

merkst du was? :-)
Alt 27.12.2006, 17:35
Benutzerbild von rhizome
rhizome rhizome ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard :-)

Meinste allen Ernstes, ich würde mich von Kindern beraten lassen?
Ihr seid doch sicher kaum älter als 23!
Alt 27.12.2006, 19:11
unknown

Standard eigentlich...

wollte ich nur etwas klarstellen und nicht ein dialog mit einem ziegenf..... anfangen.

ich erwarte nicht von dir, dass du die abläufe von tierversuchen in laboratorien auch nur annährend kennst. beispielsweise werden tieren gezielt krebsgeschwüre implementiert, organe entfernt oder glieder amputiert. zuerst werden sie mit viren oder bakterien und anschliessend mit medikamenten vollgepumpt. dann werden solange ihre gene manipuliert, bis sie zwei arschlöcher haben, damit zwei von deiner sorte sie simultan, wie du sagst, "bumsen" können. und das passiert, allein in deutschen labors, 2 mio. mal jährlich.

aber ich kann dich beruhigen. das alles tut den tieren überhaupt nicht weh. ganz im gegenteil, sie schreien, weil es ihnen so viel spass macht!

zu deinem nivaeu brauch ich wohl nichts zu sagen. du bist ein ziegenf..... und benehmst dich auch genauso.
Alt 27.12.2006, 20:11
unknown

Standard Wenn du dann andere

Bin schon ein Wenig älter...Aber in deinem Kommentar lässt sich leider keine Logik erkennen...
Alt 27.12.2006, 20:28
Benutzerbild von dueslerinkadini
dueslerinkadini dueslerinkadini ist offline
Neuer Benutzer

Standard Damla

das mit dem feingefühl, da gebe ich dir recht. aber es steht für mich nicht zur diskussion, dass erst kinder, dann hilfsbedürftige menschen und dann tiere kommen.

wusstest du übrigens, dass in eu mehr spendengelder für tierschutzvereine ausgegeben werden als für kinder?
und dass in eu viel mehr radikale aktionen für tiere praktiziert werden als jemals für ein an verwahrlosung/missbrauch/misshandlung gestorbenes kind?
besser man sieht mit beiden augen, gell???
Alt 27.12.2006, 20:38
Neuer Benutzer

Standard ah nööö

du hast nichts klargestellt..bei dir geht es nur um ein paranoidisches Gemüt, das hier jeden Angreift, der uns auf die Misstände in der Türkei aufmerksam macht. Deine patologische Verfassung begreift solche Hinweise als Angrif in deine Identität, worauf du eine reflexartig entwickelte Abwehr- und Agressivhaltung aufgebaut hast.Dazu kommt dein rasistisches Denkmuster..um hier in Deutschland künstlich gebautes "Türkenbild" von jenen angeblichen Feinden und Verräter zu schüzten, bedienst du dich jenes Denkmuster in unverschämter Weise. zu einer solchen person,wie du, tut mir leid aber, kann ich nicht freundschaftlicher sein, als ich zu einer ziege wäre

Desweiteren kann ich aus deiner beschreibung über die Abläufe in Tierlaborien nur schließen, wie weit Duetschland im gegensatz zu Türkei diesbezüglich fortgeschritten ist..Daraus einen besonderen Liebe und Gnade der türken zu Tieren oder eine sexüele Neigung der Kurden zu Ziegen zu schließen, lässt sich nur mit einer verkehrten verständnis und wunschträumischen denkweise a la magnum erklären..
Antwort